Eikös siihen kellontarkkaan taimiin pyritä jo livesoitossakin? Mitenkähän lienee. Kerranvanhaan oli Rytmi- lehdessä koolla muutama rumparisti. Nappi Ikonen, Leevi Leppänen, Anssi Nykänen ja kaikki olivat sitä mieltä, että livetilanteessa ei haittaa, jos biisi elääkin jonkin verran. Kiihtyy, vahän laahaa tai jotain. Kuuluu kuulemma asiaan. Mä oon oppimielessä ottanut joittenkin piisien tempoja levyiltä ja kyllä ne aika usein äänitteilläkin elävät. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta! |
kimmoke 16.02.2005 14:06:31 (muokattu 16.02.2005 14:09:25) | |
---|
soittajien ja yleisön välistä vuorovaikutusta voit tsekata kimmokkeen sivulta (omakuva animaatio). Tämä on huumoria joten oikeustoimiin turha ryhtyä. Kyseisessä kuvateoksessa asiakkaat ja pelimannit kerrankin yhtämieltä. ;=) Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
KoskPaavo 16.02.2005 14:21:41 | |
---|
Realistinen omakuva Tuli myös tämä mainio keskutelijamme WW mieleen. noin huumorimielellä. Soittaja selviää aina. |
kimmoke 16.02.2005 14:39:23 (muokattu 16.02.2005 14:39:40) | |
---|
Realistinen omakuva Tuli myös tämä mainio keskutelijamme WW mieleen. noin huumorimielellä. saamari kun toi usein lavatansseissa soittajaa ylöspäin "muusta rahvaasta" kohottava esiintymislava jäi pois....! Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
Sertzo S 16.02.2005 14:51:06 | |
---|
soittajien ja yleisön välistä vuorovaikutusta voit tsekata kimmokkeen sivulta (omakuva animaatio). Tämä on huumoria joten oikeustoimiin turha ryhtyä. Kyseisessä kuvateoksessa asiakkaat ja pelimannit kerrankin yhtämieltä. ;=) Hirveä kuva! Varaudun painajaisiin ensiyönä! |
WanhaWetäjä 16.02.2005 21:24:53 | |
---|
Unohdit jaksot: Soita minulle Jenkkamies Jenkkamies ja Kultasormi sekä Jenkkamies Apinain kuningas Mun suosikki on ehdottomasti "Viimeinen Jenkkamies"... |
WanhaWetäjä 16.02.2005 21:27:24 | |
---|
Realistinen omakuva Tuli myös tämä mainio keskutelijamme WW mieleen. noin huumorimielellä. Kyllä mä tosta ihan itseni löysin,totahan se joskus on ;-) |