Kapane 14.02.2005 18:28:13 | |
---|
Ompa tästäkin bändistä jänyt keskustelu vähäiselle. Tai sitten haku on huono. Mistä aloittaa kuuntelu? |
MV 14.02.2005 18:36:10 | |
---|
Heh, voipi olla että haku on kunnossa mutta uudella palstalla on voinut olla vähän hiljaisempaa tämän bändin kohdalla... Itsekkään en ole tähän vielä tutustunut enkä ihan heti sitä välttämättä teekkään mutta enemy within on järkyttävän hyvä biisi... Jos muukin matsku on yhtä kovaa kamaa niin voisi harkita ehkä jopa levyä... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Phobophile 14.02.2005 18:41:25 | |
---|
No riippuu ihan tahtooko nimenomaan tätä Angelan aikakautta vai vanhempaa Liivan aikaista. Oma suosikkini on Stigmata mitä tietysti suosittelen, joskin debyytti Black Earth on kanssa aikas kova lätty. Angelan aikaisista en osaa niin hyvin sanoa kun en ole tuota uusinta kuullut kuin parin biisin verran. Wages of Sin on ihan kiva, joitain helvetin hyviä ja muutama aivan paska ralli, soundit vähän munattomat. mustoo valloo |
rather be dead 14.02.2005 18:46:37 | |
---|
Alkuun kuulostaa helkkarin hyvältä. Kyllästyy nopeasti. Enempi tykkään Angelan aikaisista levyistä, joten suosittelen aloittamaan jommasta kummasta. |
Milkop 14.02.2005 19:01:21 | |
---|
Ostapa vaikka Anthems Of Rebellion. Ei oikeastaan yhtään huonoa biisiä ja perkeleen kovat soundit. Angela rähisee vakuuttavasti ja soitto kulkee. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
FatSam 14.02.2005 19:41:45 (muokattu 14.02.2005 19:42:59) | |
---|
Ostapa vaikka Anthems Of Rebellion. Ei oikeastaan yhtään huonoa biisiä ja perkeleen kovat soundit. Angela rähisee vakuuttavasti ja soitto kulkee. Minä en tuosta Anthemsista kamalasti tykkää, vähän tasapaksuja biisejä. Silent Wars on kylläkin murhaa. Kunpa voisi yhdistää Wages Of Sinin biisit ja AOR:n soundit. Liivan aikaiset levyt eivät oikein toimi kokonaisuuksina, hyviä biisejä vain siellä täällä. E: Itse siis suosittelisin tutustumaan ensin Wages Of Siniin. |
mikko1 14.02.2005 19:58:24 (muokattu 14.02.2005 19:58:46) | |
---|
Alkuun kuulostaa helkkarin hyvältä. Kyllästyy nopeasti.
Jep, mutta uusi Dead Eyes See No Future EP on aika mukava setti, jota tulee kuunneltua aina välillä. |
Lego 14.02.2005 23:34:28 | |
---|
On ihan sama mistä aloitat sanon ma. On nimittäin joka levy niin tykkiä kamaa että HUH! P = U * I |
Torniojaws 15.02.2005 07:42:19 | |
---|
Alkupään tuotanto toimii paremmin, Angelan ääni on vain niin tasapaksua huttua. Mutta on noilla uusillakin hyviä biisejä, kunhan vain saisi Liivan takaisin. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Deathrace King 15.02.2005 17:04:56 | |
---|
Uusin levy Antnhems Of Rebellion tykittää minusta parhaiten. Niillä vanhemmilla on aika kököt soundit, mutta tällä Andy Sneap(Testament, Kreator..) on saanut loihdittua mahtavan äänimaailman. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
EilaPertti 15.02.2005 18:06:21 | |
---|
Burning bridges. |
7THSON 15.02.2005 18:56:11 | |
---|
Vanhemmilla levyillä kököt soundit? Mielipide se on tuokin...ainakin minun korvaan juuri debyytti Black Earthin murskaava ja muhkea kitarasoundi on juuri se paras. Angela on ihan pätevä karjuja mutta musiikki on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan. |
Itse aloitin Wages of Sinillä. ihan tyytyväinen olen siihen. aika monta hyvää biisiä. "Artificial intelligence is no match for human stupidity" |
Maardi 16.02.2005 10:25:29 | |
---|
Anthems of Rebellion löytyy. Hyvät saundit ja ihan hyvä levy, mutta jokin siitä puuttuu. Wages of Sin oli vielä paljon mielenkiintoisempi. Black Earth on kyllä sitten taas aivan loistava levy, jossa ei mielestäni ole yhtäkään huonoa kappaletta. Pitäisi vaan tämäkin hyllyyn hankkia. Ja kyllä Johan Liiva on SE vokalisti tähän bändiin. |