Raakkis 15.02.2005 13:56:59 | |
---|
elämä on laiffii ja jokainen keikka on aina esiintyminen |
anttitk 15.02.2005 14:02:36 | |
---|
paska soundi ja huono tuntuma. Sousittelen säästämään ja ostamaan laatua- näin roudausinto ei lopahta heti alkuunsa. ;) noh, vakavissaan, enpäs ole moisiin ikinä rumpujani tunkenut. Mutta hinta nyt ei päätä huimaa, joten tuskin ihan paska sijotus. Onhan tietysti kovat keissit aina kovia, mutta nniin on niiden hinnatkin. rökk´nröll. |
turjake 15.02.2005 14:33:35 | |
---|
Tuollaista Thomannin virvelipussia olen hypistellyt, hintaisekseen ihan ok, muttei kyllä mikään tekniikan riemuvoitto. Päädyin tilaamaan T-kaupasta Gewan SPS-sarjan pussukat, ovat kovan ja pehmeän "välimalli" lasikuitulevyineen. Kerrassaan loistavat ja työn jälki asiallista. Sarja maksaa karvan alle 200e. |
Speedy 15.02.2005 16:35:33 | |
---|
Itse tilasin Gewan jonkun mallisen bassarin pussin, tais olla sitä halvinta mallia.. ja ainakin näin päällisin puolin näyttää ihan kelpotavaralta, ei tainnu vastaava setti olla ku 90€ tai jotain.. Jotenkin luottasin enemmän Gewan pusseihin ku Milleniumin..=) Mutta kyllähän kovat kotelot on tosiaan paremmat. Mutta toisaalta pehmeät vie vähemmän tilaa, ei nyt järisyttävästi mutta joskus sekin voi olla tarpeen.. Ja jos itse roudaa omassa autossa niin pussit varmaan riittää..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro (Aalto - Prosessi ep ilmestynyt, saa tilata hintaan 2,50€ plus postikulut) |
55,- €:lla saa Turun Super Ostikselta 5-osasen rumpulaukkusetin. Kannattaa kysyä sieltäkin......... |
drum-monkey 15.02.2005 19:33:56 (muokattu 21.02.2005 20:47:43) | |
---|
55,- €:lla saa Turun Super Ostikselta 5-osasen rumpulaukkusetin. Kannattaa kysyä sieltäkin......... ???????????? Ite ostin sieltä Pearlin laukut 22,10,12,16 tuumaset ja tasan satasen maksoi, kun antoi ekstratomeille pahvilaukut!! Eli onkos Jouni minut ryöstänyt? Tässä oli kuitenkin ilmeisesti kyse eri merkeistä, ja tuo hinta oli aivan virallinen, minkä maksoin. En siis halua antaa mitään huonoa kuvaa S-ostiksesta, luotan myyjiin ja sieltä olen suurimman osan tavaroistani tilannutkin, kun hinnat tuntuvat olevan kohdallaan ja myyjät avuliaita. Ja yrittävätpä muuten keksiä halvempia ratkaisuja, jos vaan mahdollista, ettei kukaan maksaisi liikaa! Musiikki pelasti minut urheilulta. |
Köpö 15.02.2005 20:41:35 (muokattu 15.02.2005 20:42:32) | |
---|
X |
Raakkis 15.02.2005 21:50:41 | |
---|
No tilasin ne sitten.. samapa tuo, enpä anna muiden noita roudata kuitenkaan.. elämä on laiffii ja jokainen keikka on aina esiintyminen |
afro 17.02.2005 21:45:32 | |
---|
Mulla on ollut jotain 7v tuollaiset ja asiansa on ajaneet. Humppakeikkaa on tehty ja peräkärryssä vedelty pitkin ja poikin Suomen maata. Ovat vielä täysin ehjät ja rummut myös. Ei niissä tosin Milleniumia lue vaan THOMANN :) Mulla on myös, ei tosin ole ollut kuin muutaman vuotta. Muuten ovat kestäneet, mutta melkein joka pussista ainakin toinen vetoketjujen vetimistä (vai mitkä ne on) lohjennut ja irronnut. Eikä niitä nyt revitty ole. Eli kyllä hinta näkyy laadussa. Yhdestä pussista on myös sisäosasta revennyt pieni pala, kyseessä saattaa toki olla oma moka. Suosittelen tosiaan satsaamaan laatuun, kuten noihin Gewoihin, elleivät Milleniumit/Thomannit ole sitten muutamassa vuodessa parantuneet. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |