Kuole pystyyn huora Kaikki muutamalla sanalla selitit: Rakastan rikkaampaa miestä. Minä yhdellä sanalla selitin: Mee vaan vittuun ja kuole ehkä on näin minulla helpompi. Minä näytin miten huudat että kätenikin pitää paketoida. Sinä näytit miten huudat ja miten vuodat.Vitun huora. Mustelmia,hyvästi,vaihdan sinut parempaan.Saanko kuitin huora. Mene vittuun vaihda vittusi rahaan. Toivottavasti äitisi olis saanut keskenmenon. Olet kopio huonosta huorasta. Toivottavasti se travattiperse sinua hakkaa ja lapsesi ja sinut pihalle heittää. Kun olet kyllästynyt itsesi viiltelyyn niin vedä ranteesi auki ja onnistu.Vitun huora. Toivottavasti joku löytää lapsesi ja alkaa niitä myymään. Mee vittuun hyvä esimerkki huonosta ihmisestä. Miltä maistuu oma veri suussa. Mä nussin sua lähtös kunniaksi perseeseen. Vitun huora. Kuole pystyyn ja tee itsemurha. Vitun huora,vitun huora. Kuole vitun huora. En kuitenkaan sinun takia vankilaan halua joutua. Mutta muutuit siniseksi käsissäni. Huomasin olevani negrofiili. Eli heti ei tullut mieli sua heittää mereen. Miten sanoa kun lapset herää. Paskat niistä taidan lähteä perääs. Vitun huora. Siinä oli taas paskainen elämä. Kova hoppu ja katkera loppu. Näin tuumin ja siinä se oli. Tappakaa ihmiset itsenne ja toisenne niin on helpompi olla. Ei tarvii ainakaan kestää ja näytellä elämäänsä,kukaan ei teitä estä. Itsemurhalla voi omatunnon pestä. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |