Aihe: Perustelkaa musiikkimakunne!
1 2 3
Jabbe
12.03.2003 21:26:49
Edellisessä kirjoituksessa oli paljon hyviä pointteja. Mutta konevastaisuutta en oikein arvosta. Uskon edelleen tämän johtuvan siitä, että kokemuksenne rajoittuvat mtv:n tarjontaan. Pätee siis muuhunkin 90-00 lukujen musiikkiin.

Musiikkimaun avartaminen tässä olisikin tarkoituksena. Nyt kaikki kirjastoon tai levykauppaan uutta kokeilemaan!
"Eiku..."
NORTON
13.03.2003 12:18:53

Entäs jos se levy minkä valitset sattuu olemaan todella huono esimerkki ko. genrestä ja yleistät huonon kokemuksen koko genreen?!?

Sitten mä elän siinä luulossa niin kauan kunnes jokin kokemus muuttaa mieleni. Yleensä se genre kyllä ehtii vesittyä ennen kuin löydän siitä mitään hyvää.

Jos musa on hyvää, niin sen kuulee kyllä heti, eikä sitä varten tarvitse tehdä mitään tutkimusta. Mulla on aika negatiivinen suhtautuminen näihin genreasioihin. Jos jollekulle on tärkeää että hän soittaa nimenomaan johonkin genreen lukeutuvaa musiikkia, niin minä tulkitsen sen hänen kyvyttömyydekseen luoda omaa persoonallista tyyliä. Eihän se ole mikään juttu normaalijärkiselle ihmiselle opetella jonkun musatyylin kikat, ja sitten tehdä siltä pohjalta itse biisejä. Siihen pystyy viisas apinakin.
Blenderhead
13.03.2003 12:23:44

Rap=punk! Siis pääasia sanotukset ei soittotaito. Eikös ole vähän niin kuin samaa asiaa? Molemmat yhteiskuntaa puhuttavia... Tajusko kukaan?

Perusteleppa vähän paremmin. Ei oikein vakuuta.

Ja ei punkin perusta oo soittotaidottomuus. Tai yhteiskuntaa puhuttavuus (meniköhän ihan oikein). Miten voi yhdistää rap:n punkiin. En ymmärrä.
The world won´t stop.
Jabbe
13.03.2003 12:23:51
Parasta olisikin unohtaa genret kokonaan!
Hoho. On se vaan kumma...?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)