tukke75 12.02.2005 01:56:27 | |
---|
ok. niin eikä ne ny niin huonosti vetäny mitä moni väittää, vai tuliko kenties hakemaa samanlaista settiä ku live shitin keikoilla??:D sen nyt tiesi ettei sellasta olis luvassa mut veti ni silti prkl hyvin.... |
Jormaz 12.02.2005 03:55:04 | |
---|
Ehkä mä olin vaan niin fiilareissa ettei pienet virheet kiinnostanu. Mactep - Intro Golgotha |
MV 12.02.2005 11:13:51 | |
---|
ok. niin eikä ne ny niin huonosti vetäny mitä moni väittää, vai tuliko kenties hakemaa samanlaista settiä ku live shitin keikoilla??:D sen nyt tiesi ettei sellasta olis luvassa mut veti ni silti prkl hyvin.... Ja vaikkei olisi vetänytkään niin perkeleen hyvä show se oli ja sai yleisön villiksi... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Mrhnmrh 13.02.2005 03:00:16 | |
---|
Voi jumalauta, älkää tyhjästä tapelko. Toiset huuta ei ja toiset joo, ei siitä mihinkään pääse. Sitäpaitsi onhan jätkät jo paljon vanhempia kuin 80-luvulla, kaikki ne hidastuu, Larssiki pukkaa hikeä ku eläin nykyisin. Mutta silti ne on kovia jätkiä... juu-u... |
No vittu ku vittu hammett käyttää niinku vittu wahia ja sitku vittu kukaan ei vittu käy arvostelee mun demoja demostudios nii vittu! Tää oli buhahaa :) Juzt tollasia ne kaikki on...Ja niille kaikille poliiseille: miettikää osaatteko itse soittaa muutakin kuin paranoidin ja enter sandmanin. Vaikka ne vanhoja ukkoja jo onkin niin oli ne silti kuninkaita silloin toukokuussa. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Tellervo 16.02.2005 10:47:05 | |
---|
Herregud, vieläkö tämä jälkipuinti jatkuu :) No, taisi olla merkittävä keikka ainakin sillä mittapuulla mitattuna. Minimumo. "Ja tosta himosta, kyä mä tiedän joo." - Vanttera |
JOO100 19.02.2005 14:02:04 | |
---|
Ikimuistoinen keikka oli, onhan se sentään Metallica! Äänenlaatu oli kyl aika paska siellä yläkatsomossa. Seek & destroy kun pärähti soimaan ni kylmät väreethän siinä nousi pintaan. 50 000 nyrkkiä ilmassa ja kaikki huutaa yhtäaikaa! Aijai!!! Antaapa metallin virrata. |
vantage 21.02.2005 09:26:05 | |
---|
Seek & destroy kun pärähti soimaan ni kylmät väreethän siinä nousi pintaan. 50 000 nyrkkiä ilmassa ja kaikki huutaa yhtäaikaa! Aijai!!! Kyllä, vielä se kun ne veti monta kill em allia loppuun! Ei se pelkkä seek and destroy! Well...
IHKK #5 |
MV 21.02.2005 11:20:17 | |
---|
Kyllä, vielä se kun ne veti monta kill em allia loppuun! Ei se pelkkä seek and destroy! No eivät kyllä soittaneet muuta kill en allilta kuin seekin ja jump in the firen... Jos oikein muistan. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
vantage 21.02.2005 16:30:44 | |
---|
No eivät kyllä soittaneet muuta kill en allilta kuin seekin ja jump in the firen... Jos oikein muistan. Juu en määkään tarkottanu että ne viittä olisi soittanu, muistin vaan että siinä oli kaks kolme jotain biisiä, olisi ehkä pitäny muotoilla hieman paremmi... Vanhaa tuli onneksi yllättävän paljon kuitenkin. Well...
IHKK #5 |