Migo 12.02.2005 17:56:12 | |
---|
Semmonen kysymys, että saako mistään sitä unpulgged keikkaa missä ne vetää fade to black sun muut akustisesti?? Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
toxic 12.02.2005 21:00:52 (muokattu 12.02.2005 21:01:05) | |
---|
Semmonen kysymys, että saako mistään sitä unpulgged keikkaa missä ne vetää fade to black sun muut akustisesti?? dc++ Edit: Ite löysin four horsemenista sellasen version :D |
RayBanMan 13.02.2005 11:07:05 | |
---|
Mäki kun kuutelin ekan kerran tota uutta Metallican levyä st.Angeria, ni ajattelin et ''ei hitto tää on huonoa musaa...'' Mutta siihenkin tottui.. Onhan se Metallican musiikki kylllä muuttunu paljon vuosien varrella.. Jos nyt vertaa vaikka tota st.Anger levyä Kill 'Em All:iin, niin eron huomaa todella hyvin. Valitettavasti minun mielestäni musiikki on muuttunut ehkä hieman huonompaan suuntaan... Mutta kyllä tolla uudella levylläkin on paljon hyviä biisejä.. Paras levy on ehdottomasti ...And Justice For All!! Siinä on kunnon meininkiä.. Tuplabasari hakkaa ja kitarat vetää täysillä.. =) Varsinkin kipaleet One ja Dyers Eve.. =) " Live to win, dare to fail." - James Hetfield |
Twist 13.02.2005 11:46:39 | |
---|
Sitä sattuu kun ikä käy päälle. Visiot ja.. sen sellaset ;) -Tango- |
trih 13.02.2005 18:31:17 (muokattu 13.02.2005 18:31:53) | |
---|
Sitä sattuu kun ikä käy päälle. Visiot ja.. sen sellaset ;) Nih. Hetfield oli 20v. ku killemall julkaistiin 21v. ku ride the lightning ilmesty 23v. ku paukauttivat puppetsin pihalle 25v. justisen aikaan 28v. ja maailmanstaraksi bläkillä ......... 40v. ja st.anger Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
lucbass 14.02.2005 16:48:26 | |
---|
arvatkaa miks se on metallica on black albumin tultua menny huonompaa suuntaa? ku black albumin myötähä tuli bob rock. se on laittanu ideoita metallican tyyliin ja soittoon. sehä käski hetfieldin tekemään yksinkertaisempia biisejä. mut se kyl käski hetfieldin laulaa melodisemmin mikä oli hyvä juttu. mut muute se on enimmäksee tehny huonoa jälkeä. black album on kyl hyvä mut se ei oo samanlainen ku edelliset neljä metallican levyä jotka ovat metallicaa parhaimmillaan. load ja reload ei ees kuulosta metallicalta musta ainakaa. st. anger on iha eri planeetalta mut se oli tarkotuskin. se oli tavallaan metallican "selviytymis-levy" vai miten sen nyt vois sanoo. se on oikeestaa iha hyvä joskin aika vihanen ja synkkä levy eikä sitä voi kuunnella paljoo kerralla. mut siinäki on enimmäksee bob rockin ideoita. sanokaa jos olen väärässä. god hates us all |
aivokuolio 14.02.2005 18:02:41 | |
---|
sanokaa jos olen väärässä. Olet väärässä. mustan huoneen testi. |
meitu 14.02.2005 19:56:38 | |
---|
katoin just live shitistä seattlen keikan. vitun kova. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
...And Justice For All 14.02.2005 20:10:26 | |
---|
katoin just live shitistä seattlen keikan. vitun kova. Yes it is. San diågokaan ei ole hassump...tosin deeveedeesoitin paskana niin ei voi kattoo prkl! Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
Eipä tuota uutta Metallicaa paljon tule kuunneltua. Mielummin kuuntelen vanhempaa materiaalia mm. Black-albumia ja Ride the lightnin:giä Just listen |
Ukkosenjumala 15.02.2005 12:45:29 | |
---|
Haluaisiko joku "fiksumpi" kertoa vähän taustatietoa Jaymzin suhteesta tämän vanhempiin? Ymmärtääkseni Jaymzin isä oli juoppo (kuten poikakin sitten myöhemmin), äitistään en tiedä, mutta vihan kohteeksi muodostunu kumpikin? Mitä nyt olen lukenu Dyers Even ja Unforgivenin sanoja,ni ei kovin lämpimät ole ajatukset vanhempiaan kohtaan.. :) Kai se on sitten niin... |
...And Justice For All 15.02.2005 12:54:48 | |
---|
Haluaisiko joku "fiksumpi" kertoa vähän taustatietoa Jaymzin suhteesta tämän vanhempiin? Ymmärtääkseni Jaymzin isä oli juoppo (kuten poikakin sitten myöhemmin), äitistään en tiedä, mutta vihan kohteeksi muodostunu kumpikin? Mitä nyt olen lukenu Dyers Even ja Unforgivenin sanoja,ni ei kovin lämpimät ole ajatukset vanhempiaan kohtaan.. :) Jamesin isä hylkäsi perheen kun jaymz oli nuori. Hänen äitinsä kuoli syöpään. James asui velipuolensa kanssa nuorena ja hänen isänsä kuoli 90-luvulla. Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
aivokuolio 15.02.2005 12:56:02 | |
---|
Jamesin isä hylkäsi perheen kun jaymz oli nuori. Hänen äitinsä kuoli syöpään. James asui velipuolensa kanssa nuorena ja hänen isänsä kuoli 90-luvulla. Kyllä James isänsä kanssa riidat sopi, ja onpahan äijä mm. black albumin sessioita seuraamassa a year and a half in the life on metallica part 1:llä. "good guitars, i like it" mustan huoneen testi. |
mathias 15.02.2005 13:03:27 | |
---|
Hänen äitinsä kuoli syöpään Äiti oli senverran ääriuskovaista tyyppiä, ettei uskonut lääketieteeseen. Luotti kovasti siihen, että jumala pelastaa ja parantaa. No, eipä parantanut. The God That Failed kertoo lähinnä tuosta tapauksesta ja yleensäkkin Jamesin lapsuudesta. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
...And Justice For All 15.02.2005 13:18:34 | |
---|
Kyllä James isänsä kanssa riidat sopi, ja onpahan äijä mm. black albumin sessioita seuraamassa a year and a half in the life on metallica part 1:llä. "good guitars, i like it" Kyllä tiesin tuon. Tarkoitin että jamesin isä hylkäsi perheen jaymzin ollessa nuori. korjatkaa jos olen räävässä.:) Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
keskuskeittiö 15.02.2005 13:50:23 | |
---|
Mun mielestä Metallica on tehny black albumin jälkee pelkkää p*skaa Erkka |
Maardi 15.02.2005 14:00:09 | |
---|
Mun mielestä Metallica on tehny black albumin jälkee pelkkää p*skaa Oletko nyt varma? |
mika_89 15.02.2005 15:56:33 | |
---|
mää tykkään metallican st.anger levystä. ja eräs syy on että se on niin erilainen ku muut levyt. mahtavempi meininki! ja virvelisoundi on makee :) nicko rulaa |
MV 15.02.2005 16:23:13 | |
---|
mää tykkään metallican st.anger levystä. ja eräs syy on että se on niin erilainen ku muut levyt. mahtavempi meininki! ja virvelisoundi on makee :) Tän on pakko olla provo:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
aivokuolio 15.02.2005 16:32:49 | |
---|
Mun mielestä Metallica on tehny black albumin jälkee pelkkää p*skaa Just tällasen viestien takia Metallica-keskustelu tällä boardilla on täysin tyhjänpäivästä, varsinkin näin repeilevässä threadissa. mustan huoneen testi. |