Aihe: Valtakunnallinen Nuori Kulttuuri-tapahtuma
1 2
Antti1
12.03.2003 22:39:27
Meän bändi ois päässy sinne Lapualle bändikilpailuu, mut ollaan kaikki "onnistuneesti" matkoilla just sinä wiikendinä. Sanokaa jäädäänkö paljostaki paitsi? Mitä siellä ois voinu kokea ja nähdä? *ottaa niiiiiiin palijon päähän..* ,(

Koska se kisa siellä Lapualla oikeen on? Ku meikäläinen on siellä, mut en tiedä ajankohtaa..
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
...aNZo...
13.03.2003 18:29:00
15-18.5.2003
en kexiny parempaa allekirjoitusta.
kusve
14.03.2003 09:06:24

heh, meillä jäi se "paikallinen" NK-tapahtumaki väliin ku rumpali ei saanu intistä paria päivää vapaaksi... saattavat ottaa vähä pulttia sielä ruukisa ne järjestäjät mut paska homma...
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
Blues-Mobile
20.03.2003 20:26:15
Nyt tulee tilitystä: Me päästiin jatkoon sinne laupualle ja kaikki oli ookoo, kunnes sain kuulla, että minä en saa osallistua siihen koska opiskelen musiikkia ammatikseni II- asteen koulussa.
Tilitys: Soitimme bändimme flavourin kanssa ja minä soitan siinä rumpuja ja en ollut karsinta vaiheessa saanut vielä yhtäkään rumpu tuntia, nyt se tosin on sivu aine (30min./vko.) Kun kyselin, että kun siellä oli musiikkiopiston porukkaa, että saavatko he osallistua? saavat, he eivät opiskele ammattiin!!!! onko jakoja?ei, en minäkään opiskele ammatti rumpaliksi, se on vain "harrastus".

OLen itsekin opiskellut musiikki opistossa ennen kuin vaihdoin koulua ja tiedän, että asiat mitä siellä opetetaan on ihan samoja juttuja, ja melkein ihan samat opettajatkin on aika pitkälle. Joku jolla on ollu pääaineena 8 vuotta rummut musiikkiopistossa on varmasti parempi kuin minä mutta silti mulla ei ole oikeutta osallistua! Kyllä ottaa pannuun,ihan niinku jo muiden bändimme jäsenien puolesta!
I might be white but at least I`m funky
arancia
20.03.2003 20:39:57
Missä soititte ne karsinnat? Tai siis ootko pääkaupunki seudulta vai mistä päin?
Jos et itse tiedä niin ei sitä kukaan puolestakaan päätä...
Hermanni
21.03.2003 11:15:02
Nyt tulee tilitystä: Me päästiin jatkoon sinne laupualle ja kaikki oli ookoo, kunnes sain kuulla, että minä en saa osallistua siihen koska opiskelen musiikkia ammatikseni II- asteen koulussa.
Tilitys: Soitimme bändimme flavourin kanssa ja minä soitan siinä rumpuja ja en ollut karsinta vaiheessa saanut vielä yhtäkään rumpu tuntia, nyt se tosin on sivu aine (30min./vko.) Kun kyselin, että kun siellä oli musiikkiopiston porukkaa, että saavatko he osallistua? saavat, he eivät opiskele ammattiin!!!! onko jakoja?ei, en minäkään opiskele ammatti rumpaliksi, se on vain "harrastus".

OLen itsekin opiskellut musiikki opistossa ennen kuin vaihdoin koulua ja tiedän, että asiat mitä siellä opetetaan on ihan samoja juttuja, ja melkein ihan samat opettajatkin on aika pitkälle. Joku jolla on ollu pääaineena 8 vuotta rummut musiikkiopistossa on varmasti parempi kuin minä mutta silti mulla ei ole oikeutta osallistua! Kyllä ottaa pannuun,ihan niinku jo muiden bändimme jäsenien puolesta!

toi on kyl vitun järjetöntä...
zkelez
22.03.2003 23:47:13
Mun porukka ei päässyt jatkoon, oltiin Porissa tänään osakilpailussa. Saattoi vaikuttaa se että kaksi viikkoa sitten bändi perustettiin. Palaute oli ihan positiivistä mutta tuskin ne mitään huonoo sanovatkaan...
Herra minut on luonut niin kuin parhaaksi on nähnyt, parhaaksi todellakin, tai ainakin todella hyväksi
J Bro
23.03.2003 00:35:01
Menossa ollaan Arabialle Helsinkiin (27.3) soittamaan. Aluekilpailu on voitettu. Kerron jäitkö mistään paitsi, kun tulen =)
Toivottavasti pääsette ensi vuonna.
Kaikki on reenistä kiinni.
saarni
23.03.2003 01:00:44

toi on kyl vitun järjetöntä...

Varsinkin kun kolmasosa sai olla ikäluokan ulkopuolelta, yhdessäkin bändissä joku musiikinopettaja tai vastaava akustisessa kitarassa ja kanteleessakin muistaakseni.

Liekkö hekin opiskelleet musiikkia ammatikseen... :/
zkelez
23.03.2003 10:46:58
Nämä klassiset arvosteltiin samassa sarjassa mitä rokkibändit mutta rokkibändeillä ei saanut olla koulutusta. Järjetöntä. Etenkin kun huomioi sen, että tuomaristo arvioi lähinnä tekniikkaa. No en ala valittamaan, hauskaa oli soittaa ja katsella ja kyllä meidän aluekisasta oikea bändi lähti jatkoon. Menestystä Synestesialle ja kiitti nimmareista :)
Herra minut on luonut niin kuin parhaaksi on nähnyt, parhaaksi todellakin, tai ainakin todella hyväksi
...aNZo...
23.03.2003 13:56:21
Kemissä meillä oli ne karsinnat, ku joku sitä kysy... Ne tuomarit oli kaij vähän eri maailmasta ku bändit, ku meän lisäx ne oli kehunu kuulemma vaan yhtä bändii ja kaikki muut "haukkunu ihan lyttyyn"... Sit sinä joka sanoit et olitte kax viikko ennen kisaa perustanu bändin, nii me kexittiin pitää ekat bänditreenit yhexän päivää ennen sitä kilpailuu...! =)
Antti1
23.03.2003 14:31:41
Sit sinä joka sanoit et olitte kax viikko ennen kisaa perustanu bändin, nii me kexittiin pitää ekat bänditreenit yhexän päivää ennen sitä kilpailuu...! =)

Turussa oli yks bändi joka oli soittanu 2 päivää ennen sitä tapahtumaa. Ja ainakin laulajat oli viäl (ainaki vähä) kännispäissään siellä lavalla.
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
...aNZo...
23.03.2003 15:55:37

Turussa oli yks bändi joka oli soittanu 2 päivää ennen sitä tapahtumaa. Ja ainakin laulajat oli viäl (ainaki vähä) kännispäissään siellä lavalla.

no miten ne pärjäs siin kisas...?!
Antti1
23.03.2003 17:00:11
no miten ne pärjäs siin kisas...?!

Eihä ne oikee vissii pärjänny. Ihan positiivista palautetta kuulemma saivat. Kyl ne soitti sillee harjottelun määrään nähden ihan hyvin sen yhden biisinsä, nuoria kun vielä olivat. Ja jos nyt pilkkua viilataan niin ne ei oo kisat vaan bändikatselmus. :)
Aegis
27.03.2003 23:33:37 (muokattu 27.03.2003 23:34:49)
Nämä klassiset arvosteltiin samassa sarjassa mitä rokkibändit mutta rokkibändeillä ei saanut olla koulutusta. Järjetöntä. Etenkin kun huomioi sen, että tuomaristo arvioi lähinnä tekniikkaa. No en ala valittamaan, hauskaa oli soittaa ja katsella ja kyllä meidän aluekisasta oikea bändi lähti jatkoon. Menestystä Synestesialle ja kiitti nimmareista :)

Ei koulutusta? Täh? Ei meillä ollut mitään tollasta. Ikävää ettei oman bändin kanssa päästy jatkoon, ei ees vaikka soitettiin Angel Of Death. Ei ihan hevillä jatkoon...

EDIT: Pikku korjauksia kieliasuun
You are the all-singing, all-dancing crap of the world -Tyler Durden-
Veikko
28.03.2003 02:11:51

Perkele, että on naurettavaa toimintaa järjestäjän puolelta. Boikottiin.
Otan asiasta täydellisen poliittisen vastuun...
Melody
29.03.2003 19:57:28
Joo, kyllä meidänkin bändi pääsi mukaan, joka oli suoranainen ihme.. Oltiin mekin sentään jonkin aikaa soitettu, pari kuukautta siis yhdessä, mutta harjotuksia meillä ei kauheen tiiviisti ehtinyt olemaan.

Oltiin Itö-Suomen aluekarsinnoissa 15.3. Pieksämäellä. Tuomarit tais päästää aika helposti jatkoon, sillä meidän sarjasta (pop, rock alle 15-vuotiaat) jatkoon pääsi 3/4 bändeistä.
waldemarx
11.04.2003 11:56:17
Bändikisat on ihan perseestä, en kyllä osallistu enää yhteenkään. Tuomarit valitsee suosikkinsa, jotka on useinmiten ihan perseestä.
time has come
...aNZo...
23.05.2003 22:49:37
no, oliko kokemisen arvonen tapahtuma? jäätiinkö paljosta paitsi? mitkä bändit jyräs??
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)