Aihe: Stupor Mundi : Muka (+ sanat) | 1 |
---|
Demostudio 13.12.2004 19:03:10 | |
|
Bändin nimi: Stupor Mundi Kappaleen nimi: Muka (+ sanat) URL: http://personal.inet.fi/musiikki/mentaljump/muka.mp3 (Mp3) Ei voi pistää lanttii, miksei voi muka? Ei voi heittää röökii, miksei voi muka? Ei voi työntää käyntiin, miksei voi muka? Ei voi tarjoo kaljaa, miksei voi muka? Pantaa tarvii löysää ettei tempoessa niskat katkee. Lantaa luodaan siihen tahtiin että kohta housut ratkee. Ei voi lainaa paitaa, miksei voi muka? Ei voi tulla punkkaan, miksei voi muka? Ei voi laittaa ruokaa, miksei voi muka? Ei voi nostaa maasta, miksei voi muka? Pantaa tarvii... Kaivaa voi jos jaksaa nostaa mun ruumiini ensin tieltä pois. Ei voi pistää vastaan, miksei voi muka? Ei voi lyödä lasta, miksei voi muka? Ei voi olla hiljaa, miksei voi muka? Ei voi olla totta, miksei voi muka? Pantaa tarvii... Kaivaa voi... |
|
Voishan sitä vastaankin pistää..miksei muka voisi? Mutta enpä nyt pahemmin kuitenkaan vastaan pistä |
|
Kiitos kommentista. Oisko muilla lisättävää? Minulla ei ole mielipiteitä - minä OLEN mielipide.
- Archibald Cruet |
|
Tänne ainakin kolisee täysillä. Omaan hieman kieroutuneen musiikkimaun, heh. Hoida se tyynyllä - yöllä |
Primus Donut 10.02.2005 16:35:14 (muokattu 10.02.2005 16:36:48) | |
|
Tänne ainakin kolisee täysillä. Omaan hieman kieroutuneen musiikkimaun, heh. Tänk juu. Kieroutuneisuus on musiikkimaun suhteen aina paikallaan. Täällä oli muutakin Stupor Mundia, muuten...http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=77708 Minulla ei ole mielipiteitä - minä OLEN mielipide.
- Archibald Cruet |
|
Tässä oli hyvä meininki. Laulu sopi hyvin tyyliin. Primus tuli jotenkin mieleen kitaran tyylistä. Mikä ei tapa, se vahingoittaa ainakin.
Pastilli? |
|
Kitoos. Ja Stupor Mundihan on nyttemmin myös Mikserissä: http://www.mikseri.net/stupormundi Minulla ei ole mielipiteitä - minä OLEN mielipide.
- Archibald Cruet |
Dr.Groove 14.02.2005 19:04:36 (muokattu 18.02.2005 20:02:55) | |
|
Aika erikoinen kappale, mutta linjalla M.A. Numminen ja Lapinlahden linnut ihan mielenkiintoinen juttu. Tällaista tarvitaan aina välillä estraadille rajoja rikkomaan. Biisin rakenne ja vaihtelu olivat ihan hyviä. Äänitys oli kuitenkin hieman puutteellinen, joka voi laittaa tämän genren (?) piikkiin. Lead vocalin clippaaminen ei kuulostanut kuitenkaan hyvältä minkään genren kannalta. Se kuulostaa sen verran pahalta, että kahta kertaa enempää eivät korvani tätä kuuntele -- muutoin ehkä voisi... EDIT: typo korjattu Miten kitaristin saa soittamaan hitaammin?
Anna hänelle biisin nuotit ;-) |
|
Lead vocalin clippaaminen ...johtuu siitä, että laulu a-osassa on vedetty lievän särön läpi. Miksi näin? -Miksikäs ei? Minulla ei ole mielipiteitä - minä OLEN mielipide.
- Archibald Cruet |
|
loistava. tuli hassisen kone mieleen. Ne vain yrittävät saada minut näyttämään vainoharhaiselta. |
|
loistava. tuli hassisen kone mieleen. Hehe. Tänks. Minulla ei ole mielipiteitä - minä OLEN mielipide.
- Archibald Cruet |
« edellinen sivu | seuraava sivu » | 1 |
---|