Migo 13.02.2005 19:49:44 | |
---|
Elikkäs tuli tämmönen ajatus päähän, että onkos kukaan testannu semmosta et olisi laittanut kielen pallopäät kaulan päätyyn kiinni ja toisen pään (pallottoman) tallaan?? Tuskin tuosta mitään haittaa on ja pysyis kieletkin tiukasti. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
lapio 13.02.2005 19:51:37 | |
---|
Elikkäs tuli tämmönen ajatus päähän, että onkos kukaan testannu semmosta et olisi laittanut kielen pallopäät kaulan päätyyn kiinni ja toisen pään (pallottoman) tallaan?? Tuskin tuosta mitään haittaa on ja pysyis kieletkin tiukasti. Voihan näin tehdä. |
Migo 13.02.2005 19:57:21 | |
---|
Voihan näin tehdä. Joo täytyypä kokeilla seuraavan kerran kun kieliä vaihtaa..Kaikenlaista sitä minunkin pieneen päähän mahtuu....ajatuksia. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Noidan Nuoli 13.02.2005 20:04:28 | |
---|
Elikkäs tuli tämmönen ajatus päähän, että onkos kukaan testannu semmosta et olisi laittanut kielen pallopäät kaulan päätyyn kiinni ja toisen pään (pallottoman) tallaan?? Tuskin tuosta mitään haittaa on ja pysyis kieletkin tiukasti. Näin minä toimin aina. Parempi tapa kerrassaan, eli siitä vain. ----> www.nailbat.cjb.net ----> |
Migo 13.02.2005 20:49:00 | |
---|
Näin minä toimin aina. Parempi tapa kerrassaan, eli siitä vain. Otatko paljon ylimääräistä pois kielestä?? Eli siis vedät kielen kaulasta pallot kiinni ja kiinnität tallaan. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Dr.El 14.02.2005 11:01:25 | |
---|
Elikkäs tuli tämmönen ajatus päähän, että onkos kukaan testannu semmosta et olisi laittanut kielen pallopäät kaulan päätyyn kiinni ja toisen pään (pallottoman) tallaan?? Tuskin tuosta mitään haittaa on ja pysyis kieletkin tiukasti. Noin minäkin tee aina. Revolution I$ My Name |
Otatko paljon ylimääräistä pois kielestä?? Eli siis vedät kielen kaulasta pallot kiinni ja kiinnität tallaan. Mä olen venyttänyt sen kielen suoraksi sinne tallaan (ne "pallot" tiukasti siellä virittimissä) ja katkaissut sitten sen kielen suunnilleen hienovirittimien kohdalta. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Migo 14.02.2005 17:22:35 | |
---|
Mä olen venyttänyt sen kielen suoraksi sinne tallaan (ne "pallot" tiukasti siellä virittimissä) ja katkaissut sitten sen kielen suunnilleen hienovirittimien kohdalta. Kiitos tiedosta. Täytyypä kokkeilla. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Svensson 14.02.2005 21:03:24 | |
---|
Kannattaa kokeilla sillä tavalla että ei katkasekkaan sitä ylimäärästä pois vaan jättää sen sinne. Tosta on se apu että kun kieli katkeaa niin sitä voi siirtää eteenpäin. Hi kids , my name is Svensson , this is how I blow everyone away on the guitar ! ... Im Fucking amazing . |
Migo 14.02.2005 22:03:08 | |
---|
Kannattaa kokeilla sillä tavalla että ei katkasekkaan sitä ylimäärästä pois vaan jättää sen sinne. Tosta on se apu että kun kieli katkeaa niin sitä voi siirtää eteenpäin. Mutta eikai sinne tallaankaan paljoa tuota kieltä mahdu... Niin tai jos laittaa kaulan puolelle enempi...joo Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
skebajaba 15.02.2005 11:24:24 | |
---|
Kannattaa kokeilla sillä tavalla että ei katkasekkaan sitä ylimäärästä pois vaan jättää sen sinne. Tosta on se apu että kun kieli katkeaa niin sitä voi siirtää eteenpäin. paksummissa kielissä on vaan se "ohuempi" osa mikä menisi normaalisti virittimiin, siis toisessa päässä missä ei sitä boltsia ole. ite napsasen aina siitä silmämääräsesti pois sopivasti ja tökkäsen kiinni tallaan, kätevä se kieli on laittaa "väärinpäin" kun ei tartte taiteilla jotta pysyy siellä virittimissä. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
JS 21.02.2005 09:44:02 | |
---|
Kovin paksuilla kielillä toi ei vältsii onnistu, siinä pallopäässähän on sellanen paksumpi kohta, mikä ei ainakaan mulla mahu virittimestä läpi, joten laitan kaksi ylintä kieltä noin ja muista leikkaan pallot pois. Shredding Makes You Look Healthy |
askomiko 22.02.2005 13:39:13 | |
---|
Sillon kun oli floydilaite niin laitoin aina pallot virittimien puolelle, sen takia että on helpompi, ja ettei töki niillä terävillä päillä itteään silmään. Kieltä pitää toki katkaista pikkuisen toisesta, ettei tarvi kilometria rullata tapin ympärille. |