Aihe: dimitri sjöberg
1
sirpale
12.03.2003 08:46:59
mä kuulin tos yks päivä et mun isoveli soittaa rumpuja dimitri sjöbergin bändissä!! mut joo kuulin myös sellasta että dimitri itse ei tee muuta kun laulaa ja sen vanhemmat hoitaa kaikki raha-asiat ja muut sen puolesta.. aika outoo..vai?
Teemu Tee
12.03.2003 11:24:38
mä kuulin tos yks päivä et mun isoveli soittaa rumpuja dimitri sjöbergin bändissä!! mut joo kuulin myös sellasta että dimitri itse ei tee muuta kun laulaa ja sen vanhemmat hoitaa kaikki raha-asiat ja muut sen puolesta.. aika outoo..vai?

Ei mitenkään! Aika monella artistilla on joku "asioidenhoitaja" joka tekee sitten vaikka mitä. Jollain vain keikkadiilit, mutta toisilla lähes kaiken.

Varsinkin nuoremmilla artisteilla on parempikin kun joku hoitaa raha-asiat. Kaikilla ei tunnetusti pysy homma hanskassa vaan rahat valuu käsistä heti kun jotain on saatu. Tulevaisuuttaan kannattaa myös ajatella!
Tyhjän saa pyytämättäkin
Iso-Jaakko
12.03.2003 12:01:24

Ja vähänkö ne kirjanpito, verotus ja muut hommat on sekavia, monimutkaisia ja aikaavieviä. Jos minulla olisi tuloja niin mieluummin antaisin raha-asiani korvaustakin vastaan jonkun osaavan selvitettäväksi kuin valvoisin yökaudet ja tutkisin tilejä ja pähkäilisin sivueläkelisäaputukimaksuja ja muita.
Ronskisti ranttaliks vaan!
Irti Humpasta
18.03.2003 00:11:05

mä kuulin et sen vanhemmat hoitaa kaikki raha-asiat ja muut sen puolesta.. aika outoo..vai?

Muistan hyvin erään keikan, kun A.Kännykkä oli estynyt keikalta ja Dimitri tuli paikkaamaan.... Sovittu liksa oli x000 markaa ja päivää ennen esiintymistä isukki soitti *viihteeseen ja sanoi, että hinta onkin 2x toi alkuperäinen, johon tirehtööri junior totesi, että mites se hinta voi nyt yhtäkkiä muuttua, johon isukki, että :" Lapsen mieli muuttuu".
.... Onkohan jo Irti Humpasta RY -perustettu?....
Blue Note
18.03.2003 17:25:07

Muistan hyvin erään keikan, kun A.Kännykkä oli estynyt keikalta ja Dimitri tuli paikkaamaan.... Sovittu liksa oli x000 markaa ja päivää ennen esiintymistä isukki soitti *viihteeseen ja sanoi, että hinta onkin 2x toi alkuperäinen, johon tirehtööri junior totesi, että mites se hinta voi nyt yhtäkkiä muuttua, johon isukki, että :" Lapsen mieli muuttuu".

tirehtööri junior; jumalan poika!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)