washburn 13.02.2005 13:13:02 | |
---|
elikkä, satun omistamaan kyseisen kitaran. Ostin sen 2001 kesällä ja maksoin siitä hieman yli 3000 silloista rahaa. Tuossa vaiheessa oli soittoharrastus vielä aika aluillaan mutta nyt kun on tullut jo vähän enemmän soiteltua, ihmettelen miten hyvä tuuri kävi tuolloin kitaran hankinnassa :) on se vaan niin hyvä peli tuo washburn, ainakin mun mielestä. Olen tässä käynyt testailemassa esim. epiphonen ja tokain lespauleja mutta eivät ole säväyttäneet.. Onko muita tämän kitaran omistajia? tai muuten kommentteja jos olet kitaraa joskus rämpytellyt? olisi kiva kuulla koska kotimaisilta sivustoilta en ole mitään kommentteja kyseisestä kitarasta löytänyt.. |
aniks 13.02.2005 21:02:24 | |
---|
Ittelläni on Washburn x21 ja se on tosi hyvä keppi. Olen kiero-mies. |
Mulla kaksi Washburnin Dimeä, Washburnit rockaa! |
bronson 08.04.2017 10:23:58 | |
---|
Tämä on ikivanha ketju mutta mullakin oli Wasburn P2 jonka hankin 1990 luvun lopulla. Valitsin sen siksi että halusin jotain muuta kuin tavallisen Fender/Gibson kitaran "joita oli kaikilla". Mä tein muutamia studioäänitteitäkin sillä alternative bändin kanssa vuosina 2000-2005 ja paljon keikkoja. Näin jälkikäteen ajatellen ja niitä kuunneltuani, kitarassa oli tosi hyvä soundi! Valitettavasti kitara meni rikki jollain villillä keikalla ajat sitten...nyt kaipaisin sitä takasin.. |
Osteri 08.04.2017 18:29:48 (muokattu 08.04.2017 18:57:14) | |
---|
Minulla on edelleen sellainen. Pidän kitarasta Gibson Les Paulin vaihtoehtona. W P2 kaula on ohuempi kuin Epin tai G:n vastaava ja omaan käteen siksi mukavampi soittaa. Soundivertailua aikanaan tein pariin Gibson LP malliin F-musiikin kopissa eikä noissa mitään oleellista eroa ollut, varsinkin kun omaani vaihdoin jo heti oston jälkeen SD Custom ja '59 mikit. Lisäplussa Washburn P2 oudosta muotoilusta :) Eipä ole monella tätäkään kitaraa. http://s222.photobucket.com/user/ij … ntcrabcakes/media/P7190315.jpg.html- Rock ... erityisesti kasarirock ! - |