Hughes 12.02.2005 19:54:44 | |
---|
Mitä mieltä olette kyseisestä kitarasta?! MoParit on ihana asia. |
rakula 12.02.2005 20:22:49 | |
---|
Mitä mieltä olette kyseisestä kitarasta?! Ei kokemusta, mutta on se ainakin ylihinnoiteltu. Suosittelisin katselemaan muita kitaroita, paitsi jos tuo on jossain alennuksessa, niin kokeilemaan sitä sitten! Se on Viidakon laki |
Juunas666 12.02.2005 21:21:09 (muokattu 12.02.2005 21:22:03) | |
---|
Esp:llä on kyllä samaan hintaan parempiakin kitaroita. Itse harkitsin ennen ostanko tuon vai LTD MMV SN kitaran, olen päättänyt ostaa tuon MMV:n koska: Muuten samanlaisia, paitsi MMV:ssä on liimakaula joka tekee minun mielestä siitä paremman + ulkomuoto =) muutenhan noilla ei ole mitään eroa. Ja tietenkin minimaalinen hintaero. http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/m200fm.phtml Tai tuossa olisi hyvä esp. Siinä taas on neck-thru (kaula läpi rungon..) rakenne, joka yleensä on aikalailla paras. Hintakin vain 505 €. Tiedä vaikka mieleni tekee ostaa tuo joskus... =) http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/mmv_sn.phtml Ja tuossa olisi tuo MMV SN. Mutta siis onhan tuokin kh202 aika hyvä kitara. |
Kampuzzjeah! 12.02.2005 21:42:07 | |
---|
"Kyllä mua nykymeno hirvittää. Esimerkiksi Suomi hip hopissa käytetty kieli ja Moon TV-puhetapa, siis yleensä tällainen kaupunkilainen hip hop -slangi tekee tällä hetkellä suomen kielelle ihan samaa mitä matkustajakoneet pilvenpiirtäjille."K.Viikate |
Migo 12.02.2005 22:11:56 | |
---|
Mitä mieltä olette kyseisestä kitarasta?! Itselläni on tuo toinen malli eli 203. Olen kyllä tykänny. Mitään vikoja ei ole vielä ilmennyt. Suosittelen kyllä. Thomanilla hintaa oli näköjään 549euroa. Musamaailmassa muutaman kympin kalliimpi. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Sunrise 12.02.2005 22:14:29 | |
---|
Miten paksu ja painava se KH203 on (verratuna esim Les Pauliin) |
Migo 12.02.2005 22:17:15 | |
---|
Miten paksu ja painava se KH203 on (verratuna esim Les Pauliin) Paha sanoa kun en ole muita lespoja oikein kokeillut..Eihän toi nyt älyttömän painava ole mutta on se tuota yamahan pacificaa painavampi....Hieman sekavaa tekstiä joo. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Joq 13.02.2005 00:15:32 | |
---|
http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/m200fm.phtml Tai tuossa olisi hyvä esp. Siinä taas on neck-thru (kaula läpi rungon..) rakenne, joka yleensä on aikalailla paras. Hintakin vain 505 €. Tiedä vaikka mieleni tekee ostaa tuo joskus... =) Nyt täytyy kyllä mainostaa tätä keppiä. On aivan loistava: neck-thru-body, hyvät mikit (en ole huomannut soundillista eroa 81:siin tallassa, kaula on mielestäni lämpimämpi = hyvä juttu), coil tap, 24 XJ nauhaa, floikka (joka ainakin mulla pitää vireen aivan loistavasti vaikka ei olekaan OFR) ja, mielestäni, paras kaula, jota olen kokeillut. Suosittelen. |
Strutsi 13.02.2005 10:21:49 | |
---|
Ihan hyvä varmaan. En osaa varmaksi sanoa, mutta ESP:n KH oli aika hyvä. Se on vaan kummallista, kun siinä oli 5-asentoiselta näyttävä mikkikytkin, mutta siinä olikin vain 3 asentoa. "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Laareppi 13.02.2005 20:23:28 | |
---|
Itsellä on juuri tuo keppi (näkyy hieman oma kuva-kohdassa, voin lähettää lisää kuvia @) ja olen tykännyt aivan sairaasti. Puoli vuotta nyt ollut, ja toiminut aivan täydellisesti. Pulttikaulan ansiosta tosi kevyt (vertaa esim. KH-602), ja balanssi on kohdallaan. On se neck-thru kieltämättä jees, mutta ei sitä pahemmin tuu kaipaamaan tämän hintaluokan kepeissä. Ne mikit on hyvät heviin, mutta keväämmällä on kuitenkin vaihto 81/85-settiin tulossa. Ostin vielä äskettäin DR:n .10-.52 kielet, ja kunhan asennan ne niin laitan vielä ylimääräsen jousen floikkaan. Se halpislisenssifloikka on tuska virittää, mutta siihen tottuu nopeasti, esim. E->D viritys onnistuu nykyään heti ekalla. Todella monipuolinen skeba, tuolla veivaa aivan mitä lystää. Toisaalta mikit rajoittavat hieman, koska cleaneillä ne eivät loista. Mutta säröille ne on tehtykin. Lisäksi skeba näyttää älyttömän mageelta. Tykkään myös kokomustasta väristä, eli myös kaula on takaa musta. Ja, ah, ne pääkallot otelaudassa... =) Hinta on kieltämättä snadisti ylikanttiin, mutta kun kerran pienillä läheisillä suhteilla saa Musamaailmasta 30% alennusta nii mikä ettei =D Kannattaa kuitenkin käydä ehdottomasti kokeilemassa, voin aika pitkälti taata että yllätyt. Specseillä tää keppi ei loista mutta käytännös pieksee. Suosittelen. |
Migo 13.02.2005 20:47:26 | |
---|
Itsellä on juuri tuo keppi (näkyy hieman oma kuva-kohdassa, voin lähettää lisää kuvia @) ja olen tykännyt aivan sairaasti. Puoli vuotta nyt ollut, ja toiminut aivan täydellisesti. Pulttikaulan ansiosta tosi kevyt (vertaa esim. KH-602), ja balanssi on kohdallaan. On se neck-thru kieltämättä jees, mutta ei sitä pahemmin tuu kaipaamaan tämän hintaluokan kepeissä. Ne mikit on hyvät heviin, mutta keväämmällä on kuitenkin vaihto 81/85-settiin tulossa. Ostin vielä äskettäin DR:n .10-.52 kielet, ja kunhan asennan ne niin laitan vielä ylimääräsen jousen floikkaan. Se halpislisenssifloikka on tuska virittää, mutta siihen tottuu nopeasti, esim. E->D viritys onnistuu nykyään heti ekalla. Todella monipuolinen skeba, tuolla veivaa aivan mitä lystää. Toisaalta mikit rajoittavat hieman, koska cleaneillä ne eivät loista. Mutta säröille ne on tehtykin. Lisäksi skeba näyttää älyttömän mageelta. Tykkään myös kokomustasta väristä, eli myös kaula on takaa musta. Ja, ah, ne pääkallot otelaudassa... =) Hinta on kieltämättä snadisti ylikanttiin, mutta kun kerran pienillä läheisillä suhteilla saa Musamaailmasta 30% alennusta nii mikä ettei =D Kannattaa kuitenkin käydä ehdottomasti kokeilemassa, voin aika pitkälti taata että yllätyt. Specseillä tää keppi ei loista mutta käytännös pieksee. Suosittelen. Ootkos pitänyt nytten siinä 9settiä?? Mulla tahtoo mennä floikka vähän mukana kun bendailee reilusti. Muuten kyllä ollu tosi hyvä. Eihän tuo floikan "jousto" nyt mikään ongelma ole. Niin tuossa on pääkallot mulla on niitä hämähäkkejä ja pääkalloja :P. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Laareppi 13.02.2005 21:09:14 | |
---|
Ootkos pitänyt nytten siinä 9settiä?? Mulla tahtoo mennä floikka vähän mukana kun bendailee reilusti. Muuten kyllä ollu tosi hyvä. Eihän tuo floikan "jousto" nyt mikään ongelma ole. Niin tuossa on pääkallot mulla on niitä hämähäkkejä ja pääkalloja :P. Toistaseks on ne vakio GHS 9-setti, ihan hyvinhän toimii. Kyl sitä floikkaa voi bendata ihan niin paljon kun ruista rantees riittää, ja vire pysyy täydellisesti (digitaalivirittimellä, joka mittaa vireen TOSI tarkasti!). Yleensä kyl ruuvaan se kammen pois tieltä, et sinänsä kiinteä talla olis parempi. Tykkään enemmän sormilla bendaa ku kammella. mutta se ylimääränen jousi auttaa käyttöä ja virettä reippaasti, Ibanez käyttää samaa taktiikkaa paremmis talloissa (joku pilot-system??) |
Migo 13.02.2005 21:13:35 | |
---|
Toistaseks on ne vakio GHS 9-setti, ihan hyvinhän toimii. Kyl sitä floikkaa voi bendata ihan niin paljon kun ruista rantees riittää, ja vire pysyy täydellisesti (digitaalivirittimellä, joka mittaa vireen TOSI tarkasti!). Yleensä kyl ruuvaan se kammen pois tieltä, et sinänsä kiinteä talla olis parempi. Tykkään enemmän sormilla bendaa ku kammella. mutta se ylimääränen jousi auttaa käyttöä ja virettä reippaasti, Ibanez käyttää samaa taktiikkaa paremmis talloissa (joku pilot-system??) Joo kyllä mullakin vire pysyy mainiosti...Täytyy kai iskeä se lisäjousi kiinni. Ja tarkotin tuolla bendaamisella ihan sormi voimin silloin tuo floikka liikkuu hieman mukana...Kaipa sekin lakkaa jos heittää sen lisäjousen. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Jööhannes 13.02.2005 21:32:21 (muokattu 13.02.2005 21:34:15) | |
---|
Joo kyllä mullakin vire pysyy mainiosti...Täytyy kai iskeä se lisäjousi kiinni. Ja tarkotin tuolla bendaamisella ihan sormi voimin silloin tuo floikka liikkuu hieman mukana...Kaipa sekin lakkaa jos heittää sen lisäjousen. Kaverilla on tuo ja se sano että ei voi kammeta hirveästi ku lähtee vire heti laskuun. Kuka sanoi että hevissä pitäisi olla mustat vaatteet ja paha ilme? |
Laareppi 13.02.2005 21:33:27 | |
---|
silloin tuo floikka liikkuu hieman mukana... juu ymmärsin, menin taas vähä sivuun =D eli unohdin sanoa ettei mulla esiinny tollasta ongelmaa ollenkaan?? |
luopio 13.02.2005 23:46:49 | |
---|
sanon vaa ett samalla hinnalla saa parempiaki ltd:eitä. Kuten nuo 200-sarjalaiset jotka on neck-thru-bodylla, ja mun mieleen on kyllä toi string-thru-body tallaki. se "special child" |
Kaverilla on tuo ja se sano että ei voi kammeta hirveästi ku lähtee vire heti laskuun. Höh. Ei mulla tollasta ilmene...no tapauskohtaista. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Migo 14.02.2005 00:28:57 | |
---|
sanon vaa ett samalla hinnalla saa parempiaki ltd:eitä. Kuten nuo 200-sarjalaiset jotka on neck-thru-bodylla, ja mun mieleen on kyllä toi string-thru-body tallaki. Sanon vaan minäkin, että varmasti saakin mutta ei tuokaan huono vaihtoehto ole..Mutta onhan tuo pitkällä tähtäimellä tuo talla sellainen, että miten kestää...nooh. Niin tuosta floikan liikkumisesta vielä sitä esiintyy kun bendailee kahdella kielellä. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
32788 15.02.2005 17:04:55 (muokattu 15.02.2005 17:05:31) | |
---|
silloin tuo floikka liikkuu hieman mukana... Johtuukos se tuosta, että floikallisella on kevyempi bendailla kuin esim. Tune-o-maticilla? Meinaan kokeilin tossa Viper-400: sta ja jotain MMV: tä, ja tuolla MMV: llä oli pirun kevyt bendailla... Muuten tykkäsin kyllä Viperistä enemmän, ja se lähtikin tilaukseen, perjantaina käyn hakemassa... :) EDIT: Taas liian nopeat sormet... Tohon mä kyllä sitä bensaa laitoin... |
Laareppi 15.02.2005 18:38:38 | |
---|
Itse harkitsin ennen ostanko tuon vai LTD MMV SN kitaran, olen päättänyt ostaa tuon MMV:n . Jos ainoaksi kepiksi aiot ton MMV:n hankkia, niin voi alkaa kaduttaa jonkin ajan kuluttua. Ensinnäkin se on aika epämukava soittaa, se on reilusti etupainoinen, eikä sillä voi soittaa istualteen. Toisaalta jos se sinulle sopii, niin mikäs siinä. Itse kattelin juuri tota SN:nnää, mutta totesin ettei ole mitään järkeä ostaa tollasta ainoaks kitaraks. Näyttäähän se pirun siistiltä ym. M-sarja on yleisesti erinomainen soittaa, ja KH202 näytti vielä siistiltä ja sai vielä suhteilla 30% alennusta niin päädyin siihen. Toi M-200 on varmasti myös kelpo keppi, mutta kun ei oo mustana niin eieiei... =D sitäpaitsi pulttikaula on reippaasti kevyempi, mikä on mielestäni aika tärkeää. Seuraava skebani on todennäköisesti Viper-400, tai sitten se 30-vuotis juhlamalli, eli Viper 2005 (katso espguitars.com) |