Lähikauppias 18.01.2005 18:11:00 | |
---|
Mistä sinne Tukholman keikalle saisi lippuja? En googlatenkaan mitään löytänyt. Jos huvittaa, niin kysäisepä piruuttasi tuolta: biljettbokning@chinateatern.se |
mrk 25.01.2005 16:24:22 | |
---|
Mulla olisi yksi lippu tukholmaan myynnissä jos jotakin kiinnostaa... "What would we be without wishful thinking" |
paranoid android 25.01.2005 17:00:57 | |
---|
Kitaramassa soitettiin se uusi single viime viikolla ja en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Siis niin huono biisi oli kyseessä. Nahkaliivit paukkuu. |
rockpock 30.01.2005 02:39:56 | |
---|
MINÄ en malta odottaa tätä!!! Rumbassa oli jo arvio, että 10 kuuntelukerran jälkeenkään ei oikein saa kiinni!! Joku puolen tunnin pläjäys siinä jne. KUIN siistiä!!! JA vähän At the drive in:n "relationship of command" TOIMII!!! Otin "one armed scissorsin" livevideon emulella. Vähänkö ne kohkaa!! =) |
carlos 30.01.2005 10:41:25 | |
---|
MINÄ en malta odottaa tätä!!! Rumbassa oli jo arvio, että 10 kuuntelukerran jälkeenkään ei oikein saa kiinni!! Joku puolen tunnin pläjäys siinä jne. KUIN siistiä!!! Onko heittää jotai tarkkaa päivämäärää, että koska se tulee kauppoihin? Standin' with the fury that they had in '66 |
rockpock 30.01.2005 13:38:49 | |
---|
Onko heittää jotai tarkkaa päivämäärää, että koska se tulee kauppoihin? oliks se nyt 22.2. |
EilaPertti 30.01.2005 15:38:55 | |
---|
Itselle tuosta levystä jäi todella tympeä fiilis. Eikä kyse ole siitä ettei musiikista saisi kunnolla kiinni. Päinvastoin, tuossa nyt ei tunnu tapahtuvan paljon mitään. Pettymys. |
ataxia 30.01.2005 20:15:01 | |
---|
menen mielummin katsomaan Trail of Deadiä. TMV nähty jo 3 kertaa, eivätkä tulevat keikat tule olemaan parempia. nyt on luvassa pelkkää sankarimeininkiä Omarin viisminuuttisen soolottelun avulla. bändistähän on tullu itsensä irvikuva. |
macid 31.01.2005 12:24:22 | |
---|
Edellisestä levystä pidin erittäin paljon. Tämä uusi...Toivottavasti on myöhässä sen takia, että joku on huomannut että koko levy, paria biisiä lukuun otamatta, täytyy tehdä uusiksi. Surullista... "Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin." |
bigbadwolf 31.01.2005 13:07:10 | |
---|
Hmm. Osaakos joku suositella jotain halpaa (n. 15 €) ja mahdollisesti Bernsin lähistöllä sijaitsevaa hostellia? Tai tietääkö joku sattumoisin pääseekö laivaterminaaliin yöllä? Halvalla pitäisi päästä, muttei viitsisi helmikuussa Tukholman kaduillakaan notkua. Itse olen ainakin menossa City Backpackers hostelliin, 15min kävelymatka Bernssistä. Yö maksaa 180kr, ei paha. Kysele tuolta: info@citybackpackers.se |
Lähikauppias 31.01.2005 17:50:14 | |
---|
Itse olen ainakin menossa City Backpackers hostelliin, 15min kävelymatka Bernssistä. Yö maksaa 180kr, ei paha. Kysele tuolta: info@citybackpackers.se Jees, samaa paikkaa suunnittelin itsekin pikaisen nettiselailun jälkeen. |
parinc. 31.01.2005 21:13:12 | |
---|
Itse olen ainakin menossa City Backpackers hostelliin, 15min kävelymatka Bernssistä. Yö maksaa 180kr, ei paha. Kysele tuolta: info@citybackpackers.se ok mesta, yövyin viimeksi siellä vuosi sitten. toimii varmasti paremmin jos on iso jengi kasassa ja pystyy buukkaamaan koko dormin... muuten menee hissutteluksi. mutta yksi yö sinne tänne, kunhan on lämmin niin sekin riittää. |
sepeli 01.02.2005 13:00:59 | |
---|
oliks se nyt 22.2. Universal Musicin sivuilla ilmoitetaan julkaisu päivää aiemmaksi eli 21.2. I sure could use a vacation from this bullshit three ring circus sideshow of
freaks | IMIK #22 |
carlos 13.02.2005 19:53:40 (muokattu 13.02.2005 19:54:55) | |
---|
Oliskohan ollu noise.fi:ssä, missä ilmoitettiin, että tää levy tuliskin vasta huhtikuun lopulla.. En kyllä oo mistään muualta moista kuullut.. EDIT: The Mars Volta -julkaisu siirtyi (Tero Kallio, 11.02.2005 14:55:50) The Mars Voltan tulevan Frances The Mute -albumin julkaisu on siirretty huhtikuun 25. http://www.noise.fi/uutiset/#4848Standin' with the fury that they had in '66 |
"What would we be without wishful thinking" |
carlos 14.02.2005 15:06:38 | |
---|
Standin' with the fury that they had in '66 |
DT 14.02.2005 16:28:16 | |
---|
"Kaikki muuttuu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
Lähikauppias 14.02.2005 17:05:11 | |
---|
Sain joku päivä Comatorium-listalta sähköpostin, jossa puhuttiin CD:n lisäksi DVD:n ja "dekooderin" julkaisusta samaan aikaan. Viestin sisällöstä ei kuitenkaan juuri käynyt ilmi, mitä nämä (varsinkin tuo dekooderi) ovat. Tietääkö joku? |
FlatOutFucked 14.02.2005 21:29:33 | |
---|
tänään töissä kuuntelin töissä radio helsinkiä ja martti servo soitti the widow nimisen biisin. Mielenkiinnolla odotin millaista kamaa tämä on, sillä en ole mars voltaa ikinä kuullut. Mutta mutta, olipas kyllä harvinaisen tylsä, mitäänsanomaton ja kaavamainen kappale. Siis tämäkö on se bändi, jota on hehkutettu helvetistä taivaaseen? How many of you out there think the system SUCKS!? How many of you out there think anarchy is BETTER!?... You´re STUPID!! YEAH! You are STUPID!!!
Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! ...You´re stupid... |
Lähikauppias 14.02.2005 21:47:41 | |
---|
tänään töissä kuuntelin töissä radio helsinkiä ja martti servo soitti the widow nimisen biisin. Mielenkiinnolla odotin millaista kamaa tämä on, sillä en ole mars voltaa ikinä kuullut. Mutta mutta, olipas kyllä harvinaisen tylsä, mitäänsanomaton ja kaavamainen kappale. Siis tämäkö on se bändi, jota on hehkutettu helvetistä taivaaseen? Älä tuomitse sen perusteella. Ohessa ketjun ekalla sivulla oleva ensireaktioni ko. biisistä: Tunteeni ovat ristiriitaiset. Olikos se nyt sitten vähän perusrokkia? Oliko se aika tuotetun kuuloinen? Ja mikä kummallisinta, oliko siinä tilutussoolo?! |