Chii 12.02.2005 13:54:36 | |
---|
Jo oli aikakin. Harvinaisen paska bändi. Come as you are. |
Härski 12.02.2005 14:06:12 | |
---|
Mitä, hajosko Killerikin aamuihinsa? Terv. TJ ihan vitusti |
Pluto 12.02.2005 14:08:21 | |
---|
Se "Sydämeeni osuman sain" toimii huomattavasti paremmin Helmiä ja sikoja -leffassa. En tiedä miksi, mutta elokuvaa katsellessani biisi vaan kuulosti paljon paremmalta kuin radiossa. Olen samaa mieltä, että tuossa kipaleessa on laulu miksattu liian pintaan ja suorituskin on ehkä hieman hapuileva. Mutta johtuisikohan tämä juurikin siitä, että em. elokuvassa kappaletta lauletaan karaokessa ihan amatöörin toimesta? Eli olisiko siihen tarkoituksella koitettu saada vähän sellaista tunnelma? Killeristä en sano mitään. Dillon, you son of a bitch! |
Chii 12.02.2005 14:11:22 | |
---|
Se "Sydämeeni osuman sain" toimii huomattavasti paremmin Helmiä ja sikoja -leffassa. En tiedä miksi, mutta elokuvaa katsellessani biisi vaan kuulosti paljon paremmalta kuin radiossa. niinpä. on paljon hauskempi kuvitella se laura laulamaan se laulu kuin siiri. siirin ääni ei sovi siirille. Come as you are. |
Nimismies 12.02.2005 17:06:06 | |
---|
Pieni vinkki ylläpitäjille: olisiko aika harkita naista halventavien ja/tai homofobisten kommenttien pientä säännöstelyä näillä foorumeilla? Rupeaa vähitellen risomaan. Jos minä himoitsen lesbonaista niin miten olen homofobinen ja naista halventava? Taidat itse olla ihastunut siihen ja mustasukkainen! Tai sitten olet itse Siiri. ... Taidanpa alkaa laittaa pikaviestejä. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
Margarita 12.02.2005 20:49:34 (muokattu 12.02.2005 20:54:42) | |
---|
Jos minä himoitsen lesbonaista niin miten olen homofobinen ja naista halventava? Taidat itse olla ihastunut siihen ja mustasukkainen! Tai sitten olet itse Siiri. ... Taidanpa alkaa laittaa pikaviestejä. No, kun lukee täällä tarpeeksi naisartisteihin liittyviä kommentteja tyyliin "Panisin kyllä, mutta eihän se soittaa osaa." (ja niitähän täällä riittää), saattaa joskus ylireagoida. Mutta kun luki vielä viestin johon kyseinen kommenttisi toimi vastauksena (se viesti kirkkoveneen veistämisestä, vai miten se menikään), syntyi lähinnä mielikuva, että vihjailit että sen lisäksi että Siiri ei muka osaa laulaa, on vielä pahempaa, ettei häntä sattuneista syistä pääse panemaan. Homofobinen lisäsävy syntyi toteamuksestasi "Sick." Väitätkö että olen aivan hakoteillä? |
DJKaaos 13.02.2005 12:38:37 | |
---|
älkää nyt saatana alkako mistään homostelusta puhumaan. Niin sairasta hommaa kuin olla voi. Hyi helvetti. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
funkyboss11 13.02.2005 14:49:05 | |
---|
älkää nyt saatana alkako mistään homostelusta puhumaan. Niin sairasta hommaa kuin olla voi. Hyi helvetti. Mitä se sinua hidastaa, vaikka joku homo/lesbo onkin? "Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski- |
DJKaaos 13.02.2005 14:58:14 | |
---|
Mitä se sinua hidastaa, vaikka joku homo/lesbo onkin? Kerro missä kohtaa tuollaista olen sanonut? Jollet ymmärtänyt niin tässä sanomani yksinkertaisessa muodossa: Tarviiko sitä mnetissä puhua kaikenmaan homoista ja muista kierouksista. Topicci käsittääkseni koski Killer -yhtyettä ja sen hajoamista. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
Mako 13.02.2005 15:39:06 | |
---|
Olen kyllä kuullut kokonaisuudessaan. Täysin hengetön esitys, todellista kidutusta korville. Raiskaus isolla R:llä. Niin ja todellakin, Siiri Nordin feat. Brady Blade tjsp tekee 5 keikkaa helmikuun lopussa. Ja musiikkihommista piti pois jäädä? Eipä oikein siltä näytä. Tarkoitin että vertailukohde on ollut vähintäänkin mielenkiintoinen, jos ko. kappale on ollut huonoin veto mitä olet kuullut. Eihän se sovituksellisesti tai tulkinnaltaan minunkaan mielestäni yllä aivan Gene Pitneyn kanssa tasalle, mutta mm. käännösteksti on todella hyvä, ja kyllä Nordin osaa laulaa. "I must create a system or be enslaved by another man's;
I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake |
MrQ 13.02.2005 15:54:43 | |
---|
Mitä, hajosko Killerikin aamuihinsa? Terv. TJ ihan vitusti joks tiedät paljon on kasalla aamuja? |
Kerro missä kohtaa tuollaista olen sanonut? Jollet ymmärtänyt niin tässä sanomani yksinkertaisessa muodossa: Tarviiko sitä mnetissä puhua kaikenmaan homoista ja muista kierouksista. Topicci käsittääkseni koski Killer -yhtyettä ja sen hajoamista. Onko tottakaan? Joko olet harvinaisen suuri idiootti tai sitten veroiseni huumorimies. Et kai vakavissasi niputa ihmisia sen mukaan kumpaa reikää rassaavat? Ja salettiin itsekin vongannut b-rappua joltain hanilta... Äh. Vitun idiootti taidat olla. Saat varoitusta. Ja Killer oli tylsä ja turha yhtye, hyvä vaan jotta hajos. |
DJKaaos 13.02.2005 16:17:57 (muokattu 13.02.2005 16:24:17) | |
---|
Onko tottakaan? Joko olet harvinaisen suuri idiootti tai sitten veroiseni huumorimies. Et kai vakavissasi niputa ihmisia sen mukaan kumpaa reikää rassaavat? Ja salettiin itsekin vongannut b-rappua joltain hanilta... En mä niputa mitään muuta kuin, että homot on homoja ja heterot on heteroita. Aivan sama mulle mitä homot tekevät, ei kuulu mulle. Jokainen saa olla mikä haluaa kunhan ei mua tule häiritsemään. Eli sinäkin saat mun puolesta rassata poikakaveriasi kakkoseen niin paljon kuin sielusi sietää. Ja mun ei tarvitse hyväksyä homoja. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
Härski 13.02.2005 16:20:59 | |
---|
joks tiedät paljon on kasalla aamuja? Siat lykkäsivät vähintään raskauden ajaksi. Eli TJ vähän vajaa kaksjapuolsataa tällä hetkellä. |
Margarita 13.02.2005 21:06:40 | |
---|
Jollet ymmärtänyt niin tässä sanomani yksinkertaisessa muodossa: Tarviiko sitä mnetissä puhua kaikenmaan homoista ja muista kierouksista. Topicci käsittääkseni koski Killer -yhtyettä ja sen hajoamista. Niin, tarviiko sitä mnetissä aina sopivan paikan tullen korostaa että naisen ensisijainen paikka on sängyssä eikä esim. kitaran tai mikrofonin varressa? Lopetan tähän.
|
DJKaaos 13.02.2005 21:21:20 | |
---|
Niin, tarviiko sitä mnetissä aina sopivan paikan tullen korostaa että naisen ensisijainen paikka on sängyssä eikä esim. kitaran tai mikrofonin varressa? Lopetan tähän. Olenko mä tommosta korostanut? Kuules eukko, mä oon aika pahoillani jos semmosen mielikuvan sulle annoin. Älä vedä hätäisiä johtopäätöksiä äläkä yleistä. Maailmassa on ollut ja on aivan helvetisti hyviä naismuusikoita, mutta edelleen olen sitä mieltä että Killer oli mitäänsanomaton orkesteri ja Nordin huono laulaja. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
konehes 13.02.2005 21:47:05 | |
---|
Kuules eukko Hoho, kohta tulee tuostakin noottia. |
DJKaaos 13.02.2005 21:57:38 | |
---|
Hoho, kohta tulee tuostakin noottia. samapa tuo, haukutaanhan täällä minuakin vitun idiootiksi. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
SuperJeesus 14.02.2005 00:37:37 (muokattu 16.02.2005 10:01:30) | |
---|
Niin, tarviiko sitä mnetissä aina sopivan paikan tullen korostaa että naisen ensisijainen paikka on sängyssä eikä esim. kitaran tai mikrofonin varressa? Ihme rekkalesbo-lässytystä. Käytä vaikka hakua ja näytä miten täällä porukka sopivan paikan tullen korostaa että naisen ensisijainen paikka on sängyssä eikä esim. kitaran tai mikrofonin varressa. Vaikka tasa-arvo asiat olisivatkin sydäntäsi lähellä, voi sillekkin aiheelle nauraa. Vähän niinkuin aborteille ja pedofilialle. Tässäkin viestissä on huumoria mukana, mutta en kerro missä. Jos joka asiasta pitää etsiä jotain minkä luulee halventavan naisia, saattaisi olla aika vaihtaa sitä omaa asennetta. Ei suurinta osaa ihmisistä jaksa enää 2000-luvulla kiinnostaa mitkään rintaliivien polttajaiset, koska naisten ja miesten tasa-arvoa pidetään itsestään selvyytenä. Aina löytyy tyhmiä ihmisiä, joten turha tuhlata aikaansa tuommoisista mesoamiseen. Joka tapauksessa, itse en ole Killeristä pitkään aikaan mitään kuullutkaan, joten tuo hajoaminen ei herätä positiivisia eikä liioin negatiivisiakaan tunteita. Tylsän kuuloista musiikkia, ärsyttävän kuuloisella laululla. Hajotkaa kaikki. . |
Margarita 14.02.2005 00:37:43 | |
---|
Olenko mä tommosta korostanut? Kuules eukko, mä oon aika pahoillani jos semmosen mielikuvan sulle annoin. Älä vedä hätäisiä johtopäätöksiä äläkä yleistä. Maailmassa on ollut ja on aivan helvetisti hyviä naismuusikoita, mutta edelleen olen sitä mieltä että Killer oli mitäänsanomaton orkesteri ja Nordin huono laulaja. En tarkoittanut sinua henkilokohtaisesti. |