baron 11.02.2005 11:43:27 | |
---|
Niin vaan se olikin basisti. Mun kokemuspiirini ei ole valtavan suuri, mutta tuntuma, että viina vetää rumpaleita ja naiset basisteja (ja päinvastoin) Children of Baron: Magic in Keyboards.
Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa! |
poppamies 11.02.2005 11:59:20 | |
---|
Mun kokemuspiirini ei ole valtavan suuri, mutta tuntuma, että viina vetää rumpaleita ja naiset basisteja (ja päinvastoin) Näinhän se asia on. Uskokaa pois! Aloitin itse aikoinaan rumparina mutta kun olen taitamaton läträämään viinan kanssa lopetin ja ryhdyin aikaisessa vaiheessa basistiksi ja synnynnäinen lahjakkuus on tyydyttänyt monia... "G-strings are for strippers" |
half 11.02.2005 12:08:37 | |
---|
Mun kokemuspiirini ei ole valtavan suuri, mutta tuntuma, että viina vetää rumpaleita ja naiset basisteja (ja päinvastoin) Just, just. LIsäksi homma toimii myös toisinpäin, sillä Suzy Quatro on basistiksi ryhtymistään kommentoinut: " Basso on seksikäs soitin ." Ymmärtämättömänä poikasena kitaraa vielä soittaessani en tätä tajunnut. Nykyään on toisin. Mine tietee. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
WanhaWetäjä 11.02.2005 12:49:27 | |
---|
Eipä tulisi mieleenkään häritä muusikkoa kesken työnsä, mutta kävipä kerran töissä näinkin: Bändi soitti viimeisiä hitaita, mä siivosin kiireellä pöytiä, kun valomerkki oli just räpsähtänyt. Bändin basisti tuli lavalta muutaman metrin päähän aidan viereen, kesken kappaleen, ja vinkkasi, että ois asiaa. Mä aattelin, että mitähän nyt on hätänä, ja kun kumarruin lähemmäksi, niin pussasipa tyyppi keskelle suuta. Ja meni takaisin lavalle. Ja soitti koko ajan huomattavan hyvin. Tanssimusassa basso on ehdottomasti mukavin/helpoin soitin,varsinkin jos ei tarvi/osaa laulaa,voi puuhailla itsekseen ties mitä soiton lomassa soiton siitä häiriintymättä,ei tarvi nuotteja,ei tarvi ajatella soittamista,JOS sattuu oleen vähänkin musikaalinen,mitä ei voi kuitenkaan yleistää,sellasia lottobasisteja on kyllä tullut nähtyä ja kuultua,notta! Aina sillon tällön on 2 oikeen,siis ääntä/biisi,ja alotusääni ei ole se toinen ;-) |
uruttaja 11.02.2005 13:00:57 | |
---|
Niin ja basistit saa pillua eniten. |
xerxes 11.02.2005 13:15:41 | |
---|
Riippu vähän siitä miten tuo sana "soitto" määritellään, mutta jos haluaa tehdä sen niin ettei musiikki kärsi niin eiköhän sen koputtelijan poistaminen kuulu basistille. Se voisi olla taiteellinen elämys sekä visuaalisesti että musikaalisesti. Tuli mieleen vuosien takaa Kake Singersin basisti, Jytkimä Brutal. Mottona (vaiolikosemielilause?): 'En oo vahva, vai?'. Relax. |
Sertzo S 11.02.2005 13:21:40 | |
---|
Niin ja basistit saa pillua eniten. Ainakin ennen sain sopivasti, ellen sitten jäänyt ilman. |
baron 11.02.2005 13:23:40 | |
---|
Tuli mieleen vuosien takaa Kake Singersin basisti, Jytkimä Brutal. Mottona (vaiolikosemielilause?): 'En oo vahva, vai?'. Mä olin erikoisen ihastunut hänen "lavakoreografiaansa". Harri Rantanen on omaksunut saman, liekö esikuva? Children of Baron: Magic in Keyboards.
pekkajau 11.02.2005 14:19:52 | |
---|
Niin ja basistit saa pillua eniten. Ehkä eniten... muttei välttämättä parasta! |
pekkajau 11.02.2005 14:29:29 | |
---|
Hevosmiehet ne parhaiten saa! Äidin Anttu-eno vainaa oli helevetin kova hevosmies ja vannoutunut vanhapoika!Isäukko aina siltä ennen uteli että miksei Anttu ole akkaa ottanut? Kerran se sitten selvis kun Anttu oli "pienessä" ja isäukkovainaa taas uteli asiaa niin Anttu tuumi lopulta:"Olj mulla niitä akkoja sillon nuorempana...vuan ne minut lopulta sillä vitulla tympäsivät!" |
R.Syke 11.02.2005 19:44:32 (muokattu 11.02.2005 19:51:08) | |
---|
Niin ja basistit saa pillua eniten. -Niin, siis määrällisesti vai laadullisesti? -Pitää kysyä M.Talvelalta. Jaa, mutta sehän on basso, prh. -Olkoon sitten niin. Ja paitsi suutelevia, niin myös soiton aikana ripulipaskalla, kusella ja ryypyllä käyviä basisteja on nähty. Letku vaan pilkisti WC:n oven raosta! -Myös olkapäähän koputtelevia basisteja on nähty. Joskus kopsahtaa se saatanan virityskoneistokin päähän! |
Tankoprinssi 11.02.2005 20:37:48 (muokattu 11.02.2005 20:38:03) | |
---|
Basisti on orkesterin sielu ja muut pakollista täytettä. Ps. Joka mies P...un nuolee mutta harva se tamponin syö. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Fuzzy Boner 12.02.2005 18:46:18 | |
---|
Mä kävin eilen kesken biisin juttelemassa ja tanssimassa yleisön kanssa. Sehän oli mukavaa. Jivejalkojakin nähtiin. Mahtavaa katsoa ku foxin askelilla jengi hiihtää ja biisi on Trooper tai jotain vastaavaa!! Täyttä elämää Olet kirjoittanut keskusteluun 6935 kirjoitusta |
aisa 12.02.2005 20:46:05 | |
---|
Mä kävin eilen kesken biisin juttelemassa ja tanssimassa yleisön kanssa. Sehän oli mukavaa. Jivejalkojakin nähtiin. Mahtavaa katsoa ku foxin askelilla jengi hiihtää ja biisi on Trooper tai jotain vastaavaa!! Täyttä elämää nonnih. tossahan se nyt tuli sit todistettua minkälaisia multilahjakkuuksia ja tyyliniekkoja ne turat loppujen lopuks on. trooperia foxina. jahuu! Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
Fuzzy Boner 12.02.2005 20:47:59 | |
---|
nonnih. tossahan se nyt tuli sit todistettua minkälaisia multilahjakkuuksia ja tyyliniekkoja ne turat loppujen lopuks on. trooperia foxina. jahuu! Ei mut se oli oikeesti mahtavaa. Ne diggaili ja halus tanssia. Mikäs siinä. Mahtavaahan tuo! Olet kirjoittanut keskusteluun 6935 kirjoitusta |
aisa 12.02.2005 20:50:54 | |
---|
Ei mut se oli oikeesti mahtavaa. Ne diggaili ja halus tanssia. Mikäs siinä. Mahtavaahan tuo! hyvä niin. mulla vaan tuli ekana se mielikuva kuinka ne hiihtää otsa kurtussa ja manaa mielessään että: "perkele kun jo tulis se sulamith". erehdyin, olivatkin juonessa mukana. Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
Fuzzy Boner 12.02.2005 21:01:09 | |
---|
hyvä niin. mulla vaan tuli ekana se mielikuva kuinka ne hiihtää otsa kurtussa ja manaa mielessään että: "perkele kun jo tulis se sulamith". erehdyin, olivatkin juonessa mukana. Tais ne olla. Hitto ko oli kivaa. Olet kirjoittanut keskusteluun 6935 kirjoitusta |
Tais ne olla. Hitto ko oli kivaa. Mähän oon aina sanonut, että sun sisälläs on pieni humppamuusikko. Kohta se kasvaa niin isoksi, että tulee ulos! Children of Baron: Magic in Keyboards.
uruttaja 13.02.2005 00:32:52 | |
---|
-Niin, siis määrällisesti vai laadullisesti? -Pitää kysyä M.Talvelalta. Jaa, mutta sehän on basso, prh. -Olkoon sitten niin. Ja paitsi suutelevia, niin myös soiton aikana ripulipaskalla, kusella ja ryypyllä käyviä basisteja on nähty. Letku vaan pilkisti WC:n oven raosta! -Myös olkapäähän koputtelevia basisteja on nähty. Joskus kopsahtaa se saatanan virityskoneistokin päähän! Priorisoinnistahan tässä on kysymys. Otatko kallista konjakkia kerran kolmeen vuoteen vai yhden tähden jallua joka ilta. Usein määrä korvaa laadun, tai siis aina. |
R.Syke 13.02.2005 08:47:09 (muokattu 13.02.2005 08:48:02) | |
---|
Mähän oon aina sanonut, että sun sisälläs on pieni humppamuusikko. Kohta se kasvaa niin isoksi, että tulee ulos! -PB on lupaavan usein TM-palstalla. Myös kansojen syvissä riveissä kävelee vastaavasti paljon troopereita - vastaan. |