![]() 12.02.2005 21:11:40 | |
---|---|
Kohta sen näen itsekkin millainen palvelu ja luotettavuus siellä on, ku itse tilasin tässä viikon alusta Zoom Fire vahvistimen. Ei ole vielä tullut... | |
![]() 12.02.2005 21:16:09 | |
Itel vaan hyvii kokemuksia, mut meiän rumpali ku tilas sielt pearlin exportit se sai eriväriset ku oli toivonu. Pikku vikoja, mut voisvathan ne edes kysyä käviskö tämä väri ku sitä ei oo tai jotai... se "special child" | |
![]() 12.02.2005 21:17:39 | |
Kohta sen näen itsekkin millainen palvelu ja luotettavuus siellä on, ku itse tilasin tässä viikon alusta Zoom Fire vahvistimen. Ei ole vielä tullut... kai tarkistit saatavuuden? www.stonetabs.tk | |
![]() 12.02.2005 21:59:50 | |
Kyllä. Itse huomasin tuon jo testaillessani noin kolmeakymmentä Les Paulia sellaista etsiessäni. Joukkoon sopi niin huonoja kitaroita, että ei mitään rajaa. Ja hinnat olivat silti Gibson-luokkaa. Sokkona en ostaisi kyllä kitaraa ikinä. Paitsi ritsoja tietysti! Kannattaako ostaa kitaraa, jos se kaupassa kokeillessa tuntuu hyvältä, mutta ei ole samanmallista aikasemmin testaillut? Ehkä vähän hölmö kysymys, mutta... Mietin tässä, että pitäisiköhän ostaa tokain japsi les paul suomesta uutena, vaiko gibsonin les paul studio saksasta... Samaa hintaluokkaa ovat... Mites jälleenmyyntiarvo? Ehkä vähän off-topic, mutta koettakaa kestää... Mä seuduilla näillä oon tunnettu...
kalamies#4 >-)))> | |
![]() 13.02.2005 00:02:30 | |
Kannattaako ostaa kitaraa, jos se kaupassa kokeillessa tuntuu hyvältä, mutta ei ole samanmallista aikasemmin testaillut? Ehkä vähän hölmö kysymys, mutta... No jos se tuntuu hyvältä ja moista tarvitsee/kaipaa/kuolaa/se kuiskaa korvaan että "osta minut", niin mikä jottei. "Look behind you, a three-necked guitar!" Kuuntele Demoa! | |
![]() 13.02.2005 20:54:40 | |
kai tarkistit saatavuuden? Itse asiassa se unohtui... :D | |
![]() 12.05.2006 15:21:53 | |
täällähä onki vähää aikaa ollu keskustelua:D mut kuiteki jos se täst lähtis uudestaa liikkeelle. asiaan. tilasin thomanilta tollasen epiluurin les paul customin ja oon venaillu sitä nyt sellaset kymmen päivää vaik toimitusaika piti olla lyhyt. mut eihä toi kymmene päivää mikää pitkä aika viel oo, mut sielt pitäs kuulemma tulla joku sähköpostiviesti et kitara on lähteny sielt, mut eipä oo kuulunu. kellää muulla käyny samal taval? voiha se tietyst olla et hätäilen vähä liikaa:D mut toivotaa et se sielt Saksan maalta joskus tulee:P | |
![]() 12.05.2006 15:32:37 | |
tilasin thomanilta tollasen epiluurin les paul customin ja oon venaillu sitä nyt sellaset kymmen päivää vaik toimitusaika piti olla lyhyt. mut eihä toi kymmene päivää mikää pitkä aika viel oo, mut sielt pitäs kuulemma tulla joku sähköpostiviesti et kitara on lähteny sielt, mut eipä oo kuulunu. kellää muulla käyny samal taval? voiha se tietyst olla et hätäilen vähä liikaa:D mut toivotaa et se sielt Saksan maalta joskus tulee:P On käynyt. Tein 3.5.2006 tilauksen ja viikkoa myöhemmin aloin ihmetellä T-kaupan suuntaan, eikö varastossa ollut tavara ole vielä lähtenyt tulemaan. Vastauksena tuli lyhyt maininta postituspäivästä ja se koodi. Oli kitara lähtenyt tulemaan 3.5.2006, mutta ei sitä ilmoa+ postin seurantakoodia oltu lähetetty. Perillä postissa samana päivänä 10.5.2006 kun asiaa tiedustelin... Mars Needs Guitars! | |
![]() 12.05.2006 16:02:58 | |
On käynyt. Tein 3.5.2006 tilauksen ja viikkoa myöhemmin aloin ihmetellä T-kaupan suuntaan, eikö varastossa ollut tavara ole vielä lähtenyt tulemaan. Vastauksena tuli lyhyt maininta postituspäivästä ja se koodi. Oli kitara lähtenyt tulemaan 3.5.2006, mutta ei sitä ilmoa+ postin seurantakoodia oltu lähetetty. Perillä postissa samana päivänä 10.5.2006 kun asiaa tiedustelin... Mulla kävi aivan samanlainen homma kun viimeksi tilasin. Mutta en kerennyt lähettää sähköpostia, kun posti toi jo lappusen että tilauksesi on tullut. Hajamielistä sakkia siellä Thomannillä näin keväisin. Mutta pääasia että tuli perille. "Something strange in my head.
There must be mushrooms in my head"
| |
![]() 12.05.2006 17:30:30 | |
Itse olen paljon kitarakamaa myös tilannut Thomannilta, vuoden aikana Epiphone SG:n, trankkuvahvistimen, pedaaleita, 1x12-kaapin ja sälää. Ikinä ei ole mitään ongelmaa ollut. Kitara kesti matkalla 2 kuukautta, liekkö ollut toimitusvaikeuksia kysynnän takia. Hetken meinasin myös tilata Laney VC15:eni Thomannilta, mutta sitten ajattelin testata paikallista yrittäjää. Noh, sitä kautta vahvistimen saanti kesti jotain 6 viikkoa, kun ei ole maahantuojan maahan tuoma malli. En tiedä, olisinko saanut tuon Thomannilta parissa viikossa. Mutta hyvin siis sekin meni. Tietysti paikallisella saa peliä testata ensin ja takuut sun muut sitten toimii paremmin, ainakin jos ei tarvii Englantiin asti vahvistinta lähettää. | |
![]() 12.05.2006 20:53:29 | |
Itse tilasin tasan viikko ennen joulua lauantaina Jackson RR3:n (joka on nyt kyllä jo myyty) ja muutaman pikkutavaran, sain tavarat jo joulun jälkeisenä tiistaina (varmistin kyllä ennen tilausta että onko Jacksonia varastossa soittamalla ihan Saksanmaalle asti), nopeaa toimintaa | |
![]() 12.05.2006 23:26:20 | |
Yleistä näemmä on että kitarat ja elektroniset vermeet tupaavat hajoamaan kuljetuksessa ja itse olenkin tilannut tuolta lähinnä keissejä ja tarvikkeita. Palvelu kyllä pelaa loistavasti, maileihin vastataan, nopeasti jne. "Enks mä tiedä kuka mä oon?" | |
![]() 12.05.2006 23:29:46 | |
Ostinpa Thomannilta kesällä 2003 POD XT PRO:n ja 2 vuotta myöhemmin tuli hardwareen joku vika - no - kysäisin josko saisi vielä "takuun piikkiin" korjauksen (silloin ei ollut vielä voimassa nykyinen 3 vuoden takuu) - homma ok - laite Saksaan ja parin viikon päästä ehjä kone kotiin ja paketista löytyi vielä Bossin TU-15(ovh 83 €) virityskone - hela hoito 0 €. Tällaista palvelua ei kotomaassa saa jollei ole "tutun kaupasta" kyse. | |
![]() 12.05.2006 23:31:29 | |
Jotkut ei ilmeisesti tykkää, mutta olen itse tilaillut yhtä sun toista eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut. | |
![]() 13.05.2006 01:22:29 | |
Itse tilasin Thomannilta kaikennäköistä, maksoin Visalla netin kautta ja tavara tuli n. viikonpäästä lähimpään postiin ongelmitta. Suosittelen kokemukseni kautta. Strato, Marsu. Niillä edetään. | |
![]() 13.05.2006 09:56:37 | |
ostin juuri gibsonin sg:n ja sain sen musiikkiliikkeestä halvemmalla kuin mitä se olisi thomannilla maksanut. en ole thomannista mitään pahaa kuullut mutta onhan se vähän helpompaa mm. takuutilanteessa viedä soitin liikkeeseen kuin lähettää postissa takaisin. usein sanotaan että kitaraa pitää kokeilla ennen kuin ostaa, mutta olen kyllä sitä sitä mieltä, että aika kauan saa olla soittanut ennen kuin osaa sanoa onko kitara hyvä vai huono. itse mm. soitin 3.5 vuotta kitaralla jossa kaksi kieltä oli 12 nauhan kohdalta yhden askeleen pielessä eikä säätö riittänyt asiaa korjaamaan. pikkuhiljaa kun on alkanut korvat aukeemaan niin ei yksinkertaisesti enää pystynyt sillä paskalla soittamaan. | |
![]() 13.05.2006 09:57:06 (muokattu 13.05.2006 09:57:38) | |
Jotkut ei ilmeisesti tykkää, mutta olen itse tilaillut yhtä sun toista eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut. Pari kertaa olen minäkin tilannut ja homma on toiminut hyvin. Say What?! | |
![]() 15.05.2006 15:09:56 | |
jes!:D tänään se tapahtui eli thomannilta tuli viesti että paketti on lähtenyt tänään:P ja nyt innolla odottelemaan uutta kitaraani:) | |
![]() 15.05.2006 18:28:13 | |
itellenikin tänään saapu paketti vaihteeksi tomannista :) erittäinluotettava on kyllä pakko sanoo. | |
![]() 17.05.2006 23:09:08 | |
Ei se nyt tietämisestä ole kiinni. Kitarat on toisistaan selkeästi eroavia yksilöitä kaikissa hintaluokissa. -Aki. Komppaan!!! itse en voisi ikinä kuvitella tilaavani soitinta postimyynnistä. Olen sen verran neuroottinen, että soitinta pitää saada testata ja ne ovat todellakin yksilöitä!!! mielestäni nämä Thomannit yms. on persaukisia varten!!! Sorry vaan... Surf´s up!!
www.surfwipes.net | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)