R-A 05.03.2003 23:58:49 | |
---|
Hei, onko kellään omakohtaista kokemusta noista Fenderin Standard Series (made in Mexico) Jazz Bassoista? Onko ne laadultaan & soundiltaan samaa luokkaa kuin aikasemmat Japanin mallit? Tätä oli kyllä jo kysytty aikasemminkin, mutta eipä oltu pahemmin kommentoitu.. |
Basismi 06.03.2003 17:32:58 | |
---|
Ei ole meksikon pojan basso japsin vertainen. Ihan asiallisia kai muuten, vaikka yksilökohtaisia heittoja laadussa on. |
thomasdolby 07.03.2003 10:06:32 | |
---|
moi! Itselläni on 2 kpl Fender jazz bassoja, jotka on valmistettu U.S.A: ssa. Ne ovat kyllä erittäin tasalaatuisia ja hyviä. Mutta minulla on myös Mexicossa valmistettu Fender Jazz bass FRETLESS (nauhaton) väittäisin sen olevan yhtä laadukas kuin Usalaiset mutta voi olla että työnlaadun jälki näkyy/tuntuu juuri nauhojen asennuksessa kaulaan. Mutta ainakin Fretless jazz basson (fender) uskaltaa ostaa myös Mexicossa valmistetun. |
minulla on tuommonen 2000 vuosimallin mexico standard ja oikein hyvä peli se on. kyllä fenderiin voi aina luottaa -Get down and get out. |
Charger 11.03.2003 22:18:03 | |
---|
Itselläni on japsi Jazzbasso, mutta olen meksikojakin kokeillut ja laatupeleiltä tuntuivat. Japsit taitavat olla suunnilleen jenkkien tasolla, jos eivät perkele anna niitä enää oikein maailmalle myydä kun kilpailevat kuulemma USA vermeiden kanssa. Tiedä nyt sitten tostakin... |
poppamies 11.03.2003 23:28:22 | |
---|
Hei, onko kellään omakohtaista kokemusta noista Fenderin Standard Series (made in Mexico) Jazz Bassoista? Onko ne laadultaan & soundiltaan samaa luokkaa kuin aikasemmat Japanin mallit? Tätä oli kyllä jo kysytty aikasemminkin, mutta eipä oltu pahemmin kommentoitu.. Sattumalta sain käsiini tänään nipun kitaroita laitettavaks. Siinä oli Gibson SG, Gibson Les Paul Custom ja sitten tuollainen Fender Jazz Standard Mexico. Mulla ei ole ollut aikaisemmin mahdollisuutta tutkia Mexicon Jazzia tarkemmin. Ensimmäinen asia oli että nauhat törröttivät ikavästi. Taitaa olla perusvika Mexicon Fendereissä. Se hän oli helposti korjattavissa. Toinen asia oli että talla oli aika ohkaisesta pellistä. Kaiken kaikkiaan Mexico vaikutti jollaintavalla heppaiselta jos vertaa USA'n tai miksei jaappaninkin versioihin. En tiedä mitä sanoisin. Se kaikenkaikkinen laatuero tuli jotenkin aika rajusti esille kun samalla pyödällä oli Gibsonin Lespa ja SG. Se on suhteellista. Jos Mexicon saa puoleen hintaan amerikan malliin verattuna niin asia on OK. "G-strings are for strippers" |