Aihe: Tom Anderson Guitarworks
1
mikel
12.02.2005 16:12:09
Onko palstalaisilla tuntemusta kyseisistä kitaroista? Kokemuksia ja mielipiteitä kaipaisin.
Sunrise
12.02.2005 17:10:57
Varmaan asiakeppejä, Hammett soitteli niillä Justicen aikoihin.
Tee
12.02.2005 17:46:58
KUULEMMA helvetin hyviä ja ylihintaisia :> Onhan ne hienon näkösiä keppejä kun käy sivuilta galleriaa selaamassa.
:K
otto_t
12.02.2005 18:05:09
KUULEMMA helvetin hyviä ja ylihintaisia :> Onhan ne hienon näkösiä keppejä kun käy sivuilta galleriaa selaamassa.

Ei nuo kyllä mielestäni ylihintaisia ole. Kyse on enemmänkin siitä että jos haluat laadukkaan soittimen, niin paljon olet valmis lyömään siihen kiinni rahaa. Tom Andersonit, samoin kuin Shur, Tyler, Ruokangas jne. pyörivät laadullisesti hieman eri sarjassa kuin perus sarjatuotantostratot, telet tai les paulit.
E pur, si muove! - Ei perkele, se on muovia!
chromazone
12.02.2005 18:47:23
Mulla on Tom Anderson Classic strato, oikein asiallinen kitara. Maksoin käytettynä n. 12 000 mk, ei se mun mielestä mikään kohtuuton hinta ole laatusoittimelle.
svilo
12.02.2005 21:19:41
Tämä oli varmaan neljäs tomppa mulla: www.vilo.net/droptop.htm

oli vain pakko myydä pois.:)
- when I see a 100 watt amp on the stage of a 150 seat venue, I know
that I am in for trouble ... most of the time -
otto_t
12.02.2005 21:48:38
Tämä oli varmaan neljäs tomppa mulla: www.vilo.net/droptop.htm

oli vain pakko myydä pois.:)

Hirveä hinku olisi itselläni joku stratomallinen keihäs saada. Drop Top Classicin perään tullut kuolattua, mutta tosiaan hieman hinnakkaita pirulaiset ovat. Tuo Fenderin SRV strato olisi myös ihan mukavan oloinen vaihtoehto, eikä ole edes hirveän pahan hintainen.

Ootko muuten mistäpäin nuo Andersonisi hankkinut?
E pur, si muove! - Ei perkele, se on muovia!
Antroid
13.02.2005 00:24:18
Mulla on Tom Anderson Classic strato, oikein asiallinen kitara. Maksoin käytettynä n. 12 000 mk, ei se mun mielestä mikään kohtuuton hinta ole laatusoittimelle.
Kuvaa Singlecutista vaatii hän voimakkaalla äänellä.
chromazone
16.02.2005 23:44:29
Ootko muuten mistäpäin nuo Andersonisi hankkinut?

Muakin kiinnostaa että ootko svilo tilaillut suoraan tehtaalta vai miten oot Tomppasi hankkinut?

Sori ei oo kuvia Singlecutista...
svilo
17.02.2005 07:59:51
Muakin kiinnostaa että ootko svilo tilaillut suoraan tehtaalta vai miten oot Tomppasi hankkinut?

Sori ei oo kuvia Singlecutista...

Ihan täältä kotosuomesta olen tompat hankkinut, aikonaahan Kitarapaja oli maahantuoja, ensin valikoimissa oli mm Anderson kauloja ja bodyja joista paja kasasi kokonaisia hyviä luuttuja, myöhemmin Anderson lopetti tarvikepalan tuottamisen, "aitoja" Andersoneja tuli suomeen muistaakseni ~20kpl, en ole varma.
- when I see a 100 watt amp on the stage of a 150 seat venue, I know
that I am in for trouble ... most of the time -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)