wom69 10.02.2005 20:37:30 | |
---|
ostin tossa viikko sitte wuhanin 14" crashin.. (en muista mallia) mut haluisin vähä tietää onko hyvä/huono/hyvin huono.. Rock 'n' Roll ain't just a style of Music - Its a Lifestyle! |
LumPus 10.02.2005 20:43:53 | |
---|
ostin tossa viikko sitte wuhanin 14" crashin.. (en muista mallia) mut haluisin vähä tietää onko hyvä/huono/hyvin huono.. ootkos testannu sitä setissäs? miltäs se kuulostaa? sopiiko soittamaasi musiikkiin? sinustahan se on melkein eniten kiinni tuo tykkääminen, pelti kun on sinun. itse pidän suurimmasta osasta wuhanin pelleistä, luonteikas saundi ja hinta-laatu suhde kohdillaan! Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
ToMi88 11.02.2005 23:46:21 | |
---|
ainakin se wuhanin 14" kiina on ihan kamala! sellaista muovia suunnilleen ja kolisee ihan oudosti.. voi olla että oli vaan huono yksilö,mutta se oli kyllä jo aika perkeleen huono pelti..milleniumikin voitti sen ihan reilusti. Wuhanin isommat kiinat ja rässit ovat taas aika hyviä vehkeitä |
tthei 12.02.2005 00:05:37 | |
---|
ainakin se wuhanin 14" kiina on ihan kamala! sellaista muovia suunnilleen ja kolisee ihan oudosti.. voi olla että oli vaan huono yksilö,mutta se oli kyllä jo aika perkeleen huono pelti..milleniumikin voitti sen ihan reilusti. Wuhanin isommat kiinat ja rässit ovat taas aika hyviä vehkeitä No oletsä kyllä vitun kumma jätkä (tai sitten vaan tosi huono yksikö osunu kohalle) jos milleniumin china on parempi kun wuhani. Mun 14" wuhan china on ainakin just loistava piiskachina. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
rumpali69 12.02.2005 00:22:07 | |
---|
Meikällä on setissä 12" ja 18" set kiinat heilumassa. Ja tykkään ihan saatnasti niinstä... itseään arvostavat rumpalit soittavat pulseilla.... |
dictatorsh*t 12.02.2005 00:50:05 | |
---|
Meikällä on setissä 12" ja 18" set kiinat heilumassa. Ja tykkään ihan saatnasti niinstä... Vaikka ne just sun onkin ihan paskoja. |
Maardi 12.02.2005 11:37:00 | |
---|
ainakin se wuhanin 14" kiina on ihan kamala! sellaista muovia suunnilleen ja kolisee ihan oudosti.. voi olla että oli vaan huono yksilö,mutta se oli kyllä jo aika perkeleen huono pelti..milleniumikin voitti sen ihan reilusti. Wuhanin isommat kiinat ja rässit ovat taas aika hyviä vehkeitä Huonon yksilön olet saanut. Oma vastaava toimii kuin unelma. Terävä ja lyhyt sivallus, erottuu perkeleen hyvin ja saundi ei 40 euron pellissä varmaan parempi voisi enää ollakaan. Ja on tuohon tullut kompattuakin melko paljon, ja hyvin kestää. |
ddrum54 12.02.2005 12:21:52 | |
---|
Tosi hyviä china peltejä löytyy WOODWINDS nimisestä musakaupasta Helsingistä Albertinkadulta. Ovat todella edullisia, esim. oma chinani 22" 90€. Siellä on myös kaikenlaisia muitakin erikoispeltejä. Kannattaa käydä tutustumassa. 2`n 4 |
fox 12.02.2005 12:56:53 | |
---|
Tosi hyviä china peltejä löytyy WOODWINDS nimisestä musakaupasta Helsingistä Albertinkadulta. Ovat todella edullisia, esim. oma chinani 22" 90€. Siellä on myös kaikenlaisia muitakin erikoispeltejä. Kannattaa käydä tutustumassa. Ne on halventunu..:( Kun muistan samankokoisesta omastani (sama paikka) maksaneeni jotain 600 vanhan yksikön verran.. Samojahan nuo "Wuhanit" ei uskoakseni oo, kuin nuo normaalit Wuhan-logolla myytävät.. |
Hyviä peltejä, mutta oma 18" China ei oikein sovi minun musiikkityyleihini. Liian Heavy-pelti minun käyttööni. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
migi666 12.02.2005 14:21:05 | |
---|
Hyviä peltejä, mutta oma 18" China ei oikein sovi minun musiikkityyleihini. Liian Heavy-pelti minun käyttööni. Myy mulle.... ;) Se on sitä mitä tekee!! |
ddrum54 12.02.2005 14:23:09 | |
---|
Ne on halventunu..:( Kun muistan samankokoisesta omastani (sama paikka) maksaneeni jotain 600 vanhan yksikön verran.. Samojahan nuo "Wuhanit" ei uskoakseni oo, kuin nuo normaalit Wuhan-logolla myytävät.. Juu, ei ole Wuhan - merkkisiä, ovat vaan "made in wuhan". 2`n 4 |
eljohnny 12.02.2005 22:36:58 | |
---|
Kyllä tykkään, viikon päivät on nyt 18'' china pelti ollut. Venyttely on kaiken A ja O. |
Patrik_88 11.03.2005 14:04:24 | |
---|
chinat on hintaansa nähden parhaita kiinoja ylivoimaisesti, ehkä jopa parhaita kiinoja mitä tiedän Näinhän se menee |
Youni 11.03.2005 15:26:15 | |
---|
Myy mulle.... ;) Sori, pelti onkin jo menossa koulukaverille. Muuten olisin myynytkin. Ostan jonkun Staggin fast crashin tilalle, teitä varmaan kiinnostaa...? Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Tuomari 11.03.2005 16:19:15 | |
---|
Tuntuu olevan aika paljon yksilöeroja noissa wuhaneissa. Itellä on 18" china, jonka soundi on mielestäni aivan mahtava. Liikkeessä kokeilin kolmea samanlaista peltiä, joista jokaisen sointi oli täysin erilainen. Kaksi ekaa kuulosti mielestäni aika hirveältä, mutta kolmas olikin sitten juuri sellainen mitä olin hakemassa. Hyviä peltejä ovat, ja vieläpä halpoja. Kun vaa vielä osaisi soittaa |
ltg 11.03.2005 16:25:30 | |
---|
Jep, itselläni on 18" kiina myös. Aivan mielettömän hyvä ja räkäinen soundi lähti, just niinkuin chinasta pitää, ennenkuin se halkesi. Nyt on vielä enemmän trash. Groove on lämmin pissi lahkeessa. |
TAMAS 11.03.2005 18:27:28 | |
---|
wuhanin 10-12 splässit on kyllä perkeleen hyviä! |
k.p.h 11.03.2005 18:54:00 (muokattu 12.03.2005 07:20:53) | |
---|
kehtaakohan tuommosta sitten ruveta tilaamaan, jos saakin aivan paskan yksilön? (lähinnä soitinlainetta meinsin) vai olisko varmempi vaitoehto se että tilaisin thomannilta sen meinlin kiina paketin (18"10"12") hintaan 105€. kutenkaan ei tarviis vartavasten tuota thomannilta tilata ku varmaan kaverit ostas kanssa jottai, eli postikulut jakoon.... |
Tuomari 12.03.2005 12:16:18 | |
---|
kehtaakohan tuommosta sitten ruveta tilaamaan, jos saakin aivan paskan yksilön? (lähinnä soitinlainetta meinsin) vai olisko varmempi vaitoehto se että tilaisin thomannilta sen meinlin kiina paketin (18"10"12") hintaan 105€. kutenkaan ei tarviis vartavasten tuota thomannilta tilata ku varmaan kaverit ostas kanssa jottai, eli postikulut jakoon.... Onhan se arpapeliä lähtee ostamaan peltiä, jos ei pääse kokeilemaan. Sinuna marssisin lähimpään musaliikkeeseen ja ostasin sieltä, nii ei tulis yllätyksiä. Oishan tuo meinlin paketti luultavasti varmempi ostos, mutta tuskin saundiltaan ovat yhtä hyviä kuin wuhanin kiinat. eipä tainnu paljon selventää, mutta toivottavasti ees vähän.. Kun vaa vielä osaisi soittaa |