MV 12.02.2005 00:40:20 | |
---|
No perkele! Hyviä biisejä löytyy kyllä jonkun verran muuten mikään suuri fani olekkaan... Mutta olisi se nyt ihan siisti sanoa kavereille parinkymmenen vuoden päästä notta mie olen nähnyt heavy metallin edelläkävijän black sabbathin:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Peoplez 12.02.2005 01:19:40 | |
---|
Loistojuttu olisi. Jäi jo sen verta pahasti harmittamaan kun Ozzy ei tullutkaan tässä taannoin sen mönkijäonnettomuuden ja minkä muiden syiden takia. Black Sabbath ois vielä kovempi juttu. Jos eivät tuu niin sitten lähdetään Stokikseen! "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
MV 12.02.2005 01:30:15 | |
---|
Imperiumista poimittua! voimaorja kirjoitti: eli tulossa ovat. tänään varmistu kun tuli meidän toimistolle vahvistus. paikka vielä auki mutta eiköhän se areena ole j-hallin sijasta. ilon päivä!! :D niin ja kesän korvilla tapahtuu Näyttää hyvältä... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
wilzhu 12.02.2005 01:38:14 | |
---|
Kunpa ei hypetettäis sitä, että ne tulee tod.näk suomeen. Menee liput vaan turhan nopsasti. Nyt lukkoon tämä triidi tai sitten kokonaan poistoon! Mutta asiaan: Ai etä! Mun rukouksiin on vastattu:D Viime syksynä aloin kuunnella Sabbathia, ja vieläkin kuuntelen melkeinpä päivittäin, eli fani taidan olla. Ja Iommi on JUMALA! Pakko on saada liput. Meen jonottamaan 3kk aikasemmin, ennenkun liput tulee myyntiin! Paljon se ottaa, vähän se antaa. |
elbowski 12.02.2005 02:15:20 | |
---|
Joo no nyt on Sabbathia 4 v kuunneltu ja 2 v odotettu että enköhän ilmaannu paikalle :) ''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
ozz3 12.02.2005 10:45:15 | |
---|
Hell jee, fiilis nousee. Saataisiinkohan maanantaina kenties vahvistusta? What do You think of the house
and the silvery moon?
Päivittäin vaihtuva video: Täällä |
Naama-amis 12.02.2005 11:07:57 | |
---|
Millasel kokoonpanol he sitte esiintyisivä? Koreografia tekee bändin. |
Ed The Ead 12.02.2005 11:50:02 | |
---|
Alkuperaisellä tietysti: Ozzy, Tony Geezer ja Bill. You can't play heavy metal with synthesizer
-Bruce Dickinson- |
elbowski 12.02.2005 12:24:45 | |
---|
Alkuperaisellä tietysti: Ozzy, Tony Geezer ja Bill. Itseasiassa eivät. Bill ei soita heidän kanssaan huonon terveytensä takia vaan Mike Patton (Faith No More, Ozzy Osbourne) kannuttelee. Tai näin ainakin tuolla Sabbathin jenkkikiertueella. ''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
SDMF 12.02.2005 12:25:44 | |
---|
Jos tä vahvistetaan ni on kesä Ihan liian hyvä ! BLS Black Sabbath ja vielä paljon muuta :o:O:O:O:O:O:O R.I.P Dimebag darrell |
Heissi 12.02.2005 12:37:53 | |
---|
Itseasiassa eivät. Bill ei soita heidän kanssaan huonon terveytensä takia vaan Mike Patton (Faith No More, Ozzy Osbourne) kannuttelee. Tai näin ainakin tuolla Sabbathin jenkkikiertueella. Ai saatana se Pattoni on kova jätkä! Vielä rumpujakin osaa paukuttaa mahtavien laululahjojensa lisäksi! Juma! Pattonihan voisi laulaa sieltä taustoja rumpujensa takaa sitten myös! Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö. |
elbowski 12.02.2005 12:41:16 | |
---|
Ai saatana se Pattoni on kova jätkä! Vielä rumpujakin osaa paukuttaa mahtavien laululahjojensa lisäksi! Juma! Pattonihan voisi laulaa sieltä taustoja rumpujensa takaa sitten myös! Totta ja näin varmasti tapahtuukin. ''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Heissi 12.02.2005 12:49:05 | |
---|
Totta ja näin varmasti tapahtuukin. Luotetaan tähän. Tiesitkö että Mike Patton on myös lahjakas hevostenkengittäjä? Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö. |
orionstar 12.02.2005 12:49:11 | |
---|
The original lineup of BLACK SABBATH — Ozzy Osbourne, Tony Iommi, Geezer Butler and Bill Ward — have confimed a headlining date at the 8,000-capacity Oslo Spektrum arena in Oslo, Norway on Thursday, July 7. Support at the show will come from VELVET REVOLVER. Tickets for the concert go on sale on Saturday, February 19. In addition, the group are scheduled to play at the Globen arena in Stockholm, Sweden on July 3. Although there has been no official confirmation on the matter, it is believed that VELVET REVOLVER will be the opening act at this show as well. Tickets for the Stockholm date go on sale on February 14. In an interview with the Swedish newspaper Aftonbladet, a spokesperson for SABBATH's Scandinavian booking agency, EMA Telstar, indicated that talks are currently underway to bring the band to the Hartwall arena in Helsinki, Finland sometime in early July. That show is expected to be confirmed in the coming days. Confirmed BLACK SABBATH European tour dates: Jun. 11 - Derbyshire, UK @ Donington Park (Download) Jun. 18 - Nijmegen, NETH @ Fields of Rock Festival Jun. 20 - Vienna, AUT @ Wiener Stadthalle Jul. 01 - Roskilde, DEN @ Roskilde Festival Jul. 03 - Stockholm, SWE @ Globen Jul. 07 – Oslo, NOR @ Oslo Spektrum http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=32745Caught under wheels' roll... |
VR 12.02.2005 12:53:43 | |
---|
Eikös se ole Mike Bordin joka siellä patteriston takana huitoo. On soittanu Faith No Moressa, ossin bändissä ja sapatin kanssa soitteli ozzfestissäkin. Everything is not OK. R.I.P Dimebag |
it is believed that VELVET REVOLVER will be the opening act at this show as well. Ui, UI! Nyt heräs mielenkiinto.... In an interview with the Swedish newspaper Aftonbladet, a spokesperson for SABBATH's Scandinavian booking agency, EMA Telstar, indicated that talks are currently underway to bring the band to the Hartwall arena in Helsinki, Finland sometime in early July. That show is expected to be confirmed in the coming days. JA NYT MINÄ PERKELE SEKOSIN! What do You think of the house
and the silvery moon?
Kassu 12.02.2005 12:57:55 | |
---|
Eikös se ole Mike Bordin joka siellä patteriston takana huitoo. On soittanu Faith No Moressa, ossin bändissä ja sapatin kanssa soitteli ozzfestissäkin. On. Patton on laulaja. |
Heissi 12.02.2005 13:13:16 | |
---|
Eikös se ole Mike Bordin joka siellä patteriston takana huitoo. On soittanu Faith No Moressa, ossin bändissä ja sapatin kanssa soitteli ozzfestissäkin. Oot väärässä. Mä ja nugetti kato tiedetään tää homma. Ja asiaan: BS:ia voisi kyllä lähteä kahtomaan ellei liput ole mitään ihan kiskurihintaisia. Saattaisi tulla ilopissa housuun siinä vaiheessa kun joku NIB pärähtää käyntiin. Tai Symptom of the universe. Tai War pigs. Ei perhana, tuskinpa ne saa settiin mahdutettua yhtään ei-loistavaa biisiä. Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö. |
ozz3 12.02.2005 13:21:04 | |
---|
Viime OzzFestin settiä: War Pigs N.I.B. Fairies Wear Boots Into The Void Black Sabbath Snowblind Iron Man Children Of The Grave --------------------------- Paranoid Omalla kiertueellaan vetävät vissiin pitempään, OzzFestissä saavat kaikki suuretkin bändit tyytyä sellaiseen 40-60 min. settiin. Settiä 1999 Reunionista, myös Hellsinki oli mukana. War Pigs N.I.B. Fairies Wear Boots Electric Funeral Sweet Leaf Snowblind After Forever Dirty Women Tomorrow's Dream Into The Void Iron Man Tony Iommi Guitar Solo Embryo Children Of The Grave ------------------------------- Black Sabbath Supernaut Jam Paranoid What do You think of the house
and the silvery moon?
elbowski 12.02.2005 13:50:21 (muokattu 12.02.2005 13:50:40) | |
---|
Eikös se ole Mike Bordin joka siellä patteriston takana huitoo. On soittanu Faith No Moressa, ossin bändissä ja sapatin kanssa soitteli ozzfestissäkin. Aivan. Sekosin. Anteeksi. Kaksi Mikea, liian vaikeaa. ''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte