Aihe: Vox ad60vt /vtx
1
jaril
10.02.2005 21:40:40

Moips

Oiskos kellään kokemuksia kyseisistä vehkeistä? Oma reilut 10v palvellut combo teki loppuhenkäyksensä ja tilalle pitäis saada joku mallintava hyvä hinta-/laatusuhteeltaan ja varmatoiminen. Ja jos olis tietoa vt/vtx saundien eroista niin oishan tuo kiva=). Ei itse kaupassa moisiin törmännyt.. (johtunee liian vähäisistä kauppareissuista ..mut ku ei kerkee) Voxin putkiinkin ihastunut=). Line6.n jo unohtanut..
superfly
12.02.2005 13:06:17

No tämä on se ensimmäinen päätös jonka mallintavaa ostavan on syytä tehdä. Voxit on varauksetta parhaimman ja luontevimman kuuloisia mallintavia. Nyt on vieläpä nämä 2-kanavaiset pikkumallit, joissa hinta on vallan nätissä kategoriassa. Tukholmassa testasin, en tiedä onko vielä Suomeen ehtinyt.

-Aki.

Aki puhuu ihan totta. Minä kiertelin Tampereen musakauppoja useamman viikon ja testailin ihan kaikki mallintavat ja putkikoneetkin sillä meiningillä että ostan sen mikä on monipuolisin /parassaundisin vehjes mitä löytyy, hinnasta riippumatta. Ostin sitten tuon kuuskymppisen VT-mallin. Silloin ei näkynyt vielä noita VTX:ä missään. Saundista ei kyllä mitään valittamista ja mullakin on ollut kaiken maailman Classic 30:set ja putkimarsut kyllä aikasemmin. VT pesee ne kaikki kyllä saundissa helposti. Tuo on mun käyttöön paras verme kuitenkin tuon juuri monipuolisuuden takia, jota vielä lisää VC-12 pedaalihässäkkä, minkä ostin samalla tuohon. Siinä on kaikki.

Asiasta toiseen, tulipas mieleen tuon mun VT:n takaa sulkeminen. Tuo käsittääkseni ottaa jäähdytysilman yläkautta, joten tuon pitäisi olla melko helppo homma. Onkohan kukaan koittanut moista? Ja jos joku on kokeilllut erilaisia putkia näissä vermeissä niin kertokaa ihmeessä mikä on toiminut parhaiten.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Aki
19.03.2005 00:38:58

Asiasta toiseen, tulipas mieleen tuon mun VT:n takaa sulkeminen. Tuo käsittääkseni ottaa jäähdytysilman yläkautta, joten tuon pitäisi olla melko helppo homma.

Tämmösen huomasin, että VT:ssä on vain yksi tuuletusritilä yläreunassa, VTX:ssä kolme. Siinä mielessä kokeilisin ensin peittää vaikka 85% niin että yläosaan jää semmonen rakonen. Soundillinen apu on takuulla suuri.

Muista kuitenkin, että VTX:ssä on ihan eri elementti, joten ainakin kirkkautta löytyy VTX:stä enemmän joka tapauksessa. Eipä siitä botnestakaan tietty samanlaista tule VT:tä sulkemalla.

-Aki.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
jaril
18.04.2007 16:29:36

Päätettäänpä aihe toteamukseen että ostin AD60VT.n ja reilun 2 vuoden kokemuksella ei tarvitse katua. Hyvä peli moneen musiikkityyliin. Suosittelen lämpimästi

T: Jarppa
Jos elämä ei tyydytä,hanki parempi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)