Aihe: Ehdotus yleisölle..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tankoprinssi
10.02.2005 20:29:59

Mua se tarkoitti. Mä vedin oikeasti herneen nenään. Mutta en enää kommentoi tätä asiaa.

En mä ketään henk. koht tarkoittanut. Kuhan nyt löin piruuttani lisää löylyä kiukaalle.
Ainoastaan toi Puolanpoika (B. Asshole eli Anu Saukko) tais oikeesti vetää ne herneet ihan palkojen kera.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Alias
10.02.2005 21:48:23
Minäpä voisin joskus tehdä. Kyse lienee koko illasta (5x45 min)? Ja oliko tarkoitus, että kappaleetkin nimetään eikä vain tanssilajeja? Ja jos jos yleensä haluat, haluatko minun henkilökohtaisen suosikki-iltani vai ajattelisinko listaa laatiessani tansseissa kävijöitä vähän laajemminkin? Ja 6 kappaleparia/setti?

Hei, kuulostaa hyvältä. Kiva jos uskaltaudut laittamaan listasi tänne palstoille asti! Ainakin itse lukisin mieluusti, kun tanssikeikat on jääneet jäihin pitkäksi aikaa ja mieli tekisi joskus niillekin ehkä palata. Tarttis toki tietää mitä siellä tänä päivänä pyydetään..
"aina kakskytviis"
jenkkamies
11.02.2005 16:37:28
Joo, samat sanat, että huhhuh..Kenelle te tuota työtä - tanssimuusikoina - teette? Toisillenneko? Olette valinneet ammatiksenne tanssimuusikon uran (?) mutta asenteista huokuu valtava ylemmyydentunto tanssista kiinnostuneista ja sitä harrastavia ihmisiä kohtaan. Oletteko kenties siinä uskossa, että me tulemme lavalle/tanssiravintolaan istumaan ja kuuntelemaan soittoanne niin kuin konsertissa ikään? Te tuotatte yleisölle palvelua ja tanssiyleisölle nimenomaan tanssittavaa musiikkia. Dunckerin kirjoittama asiantunteva ja asiallinen palaute luulisi olevan teille kultaakin kalliimpi. Yrityselämässä toimitaan juuri niin jos halutaan asiakkaat pitää, ollaan helskutin kiinnostuneita mitä ne maksajat haluaa, koska kilpailu on armotonta. Ja teitä orkestereita on paljon. On tosi hyviä ja erittäin huonoja. Ei siis ole mitenkään omituista jos bändejä pistää vähän paremmuusjärjestykseen. Miksi hukata aikaa ja rahaa sellaiseen mistä ei nauti. Ette tekään niin tekisi.
Juuri näin!!!
WanhaWetäjä
11.02.2005 18:33:04 (muokattu 11.02.2005 18:51:27)

Joo, samat sanat, että huhhuh..Kenelle te tuota työtä - tanssimuusikoina - teette? Toisillenneko? Olette valinneet ammatiksenne tanssimuusikon uran (?) mutta asenteista huokuu valtava ylemmyydentunto tanssista kiinnostuneista ja sitä harrastavia ihmisiä kohtaan.

Te tuotatte yleisölle palvelua ja tanssiyleisölle nimenomaan tanssittavaa musiikkia

Mä teen keikkaa ihan ittelleni ja rahasta,en rakkaudesta turakaisiin ja huttuun,ja perheelle että sais laskut maksettua etc,nuo "te olette palveluammatissa,prkl soittakaa sitä ja sitä ja heti kun ME TANSSINHARRASTAJAT sitä vaadimme,ME maksamme teidän palkkanne,ME olemme sen kalliin lipun ostaneet ja vesilasikin maksaa ja makkara on kallista,ME omistamme teidät !!!"-osastot olkoon ihan oma lukunsa,ja mitä enemmän seuraa just näitä ns. tanssinharrastajia niin sitä vakuuttuneemmaksi tulee siitä että me soittajat ollaan tosiaankin vähän yläpuolella teitä,onhan se lavakin ainakin metrin korkee,yleensä;-)

Vieläkin ja aina kun näen sitä helvetin nilkutusta(kävelyhumppaa)niin mä voin lähes pahoin,sori vaan,se on kauheeta kattella,ja väkisinkin tulee mieleen että "onpa hyvä kun en ole turakainen,vaan soittaja,mähän voisin olla muuten tuolla alhaalla,mieluummin mä teen ittestäni pellen täällä kun tuolla ja tästä vielä maksetaan"... pyrin välttämään tanssijoiden katselua keikoilla,on se sellasta koikkelointia pahimmillaan,juu ;-)

On olemassa leipäpappeja,opettajia,lääkäreitä miksei siis hutunsoittajiakin??Kaikki nämä ammattiryhmät joutuu usein tekemisiin ns. vaikeitten asiakkaiden kanssa...

Ei se silti tarkoita etteikö töitään vois hoitaa kunnolla tai että jokainen tanssija on se veemäinen turakainen,eihän????Joskus tulee ylilyöntejä eikä vaan jaksa olla hiljaa ja mukava kun joku hemmetin ääliö tulee valittaan jostain aivan turhasta,katson jälleen peiliin,olen pahoillani ;-)
KoskPaavo
11.02.2005 19:25:59
Lievästi on pakko kompata WW:tä, taitaa olla vähän jo "friday night fever"iäkin mukana.
Soittaja selviää aina.
R.Syke
11.02.2005 19:39:22 (muokattu 11.02.2005 19:40:20)
Lievästi on pakko kompata WW:tä, taitaa olla vähän jo "friday night fever"iäkin mukana.

-Heh :) Epäilen, että WW on käynyt saunassa ja juonut niistä perinteisistä kaljoista ainakin toisen...

-Tuo vertaus pappiin on paras mahdollinen! Painan plussaa.

Joskushan pappero saarnaa naama kyrmyssä, mahdollisesti pienessä krapulanpoikasessa, sunnuntaiaamusin karmeannäköiselle seurakunnalle...

...eli vanhoille akoille, joilta ristit / tekohampaat lentelevät suusta, kun virttä veisaavat.

Revi siitä sitten...mutta leipä lähtee.
clave
11.02.2005 20:30:08

mutta ei seurakuntalaiset huutele genretoiveita papille saarnasta vaan ottavat vastaan sen minkä tämä tarjoaa...
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
R.Syke
11.02.2005 23:00:40
mutta ei seurakuntalaiset huutele genretoiveita papille saarnasta vaan ottavat vastaan sen minkä tämä tarjoaa...

-Siis enemmän kirkkokeikkoja? Kukaan ei sitten sano, että soita 'Paranoid'. Joo.

-Mä tarkoitinkin WW:n maalailemaan työn 'iloa' leivän hankinnassa.
WanhaWetäjä
12.02.2005 00:56:27

-Heh :) Epäilen, että WW on käynyt saunassa ja juonut niistä perinteisistä kaljoista ainakin toisen...

-Tuo vertaus pappiin on paras mahdollinen! Painan plussaa.

Joskushan pappero saarnaa naama kyrmyssä, mahdollisesti pienessä krapulanpoikasessa, sunnuntaiaamusin karmeannäköiselle seurakunnalle...

...eli vanhoille akoille, joilta ristit / tekohampaat lentelevät suusta, kun virttä veisaavat.

No en ollut juonut,ja vieläkin on korkkaamatta mäyräkoira,säästän pyhäksi,sitten tulee sitä kaljatekstiä taas,ehkä...joo siis lauantain hevonkuusen pistokeikan(n 490km/suunta) motivoimana innostuin taas liikaa ainaisesta lempiaiheestani,(tanssi)turakaisista, joita sielläkin mua odottaa sankoin joukoin,takuuvarmasti...ja humppa raikaa,se on varma,siellä ollaan todella pimeyden ytimessä ;-)
baron
12.02.2005 01:02:02

Mä ymmärrän sua WW. Mä kerran kuussa matkustan 5 kilsaa keikalle.

Meidän suhtautumisemme on hiukan erilainen. Tekee ne mitä tahansa mun soiton tahdissa (tai epätahdissa) niin se on mulle OK.
Children of Baron: Magic in Keyboards. Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa!
WanhaWetäjä
12.02.2005 13:06:51

-Helvetin hyvä. että niitä on sankoin joukoin. Et kai, ylen sankia priha, ole vielä muodostanut OMB:tä? Ei kai sentään.

-Eihän tuolla 490 km:lla pääse vasta kuin Oulun tienoille...siellä on sähköt ja kaikki.

No en ole vielä,päätin kuitenkin että odotan siihen kun kasvan siihen viralliseen OMB-ikään(50v),eli kesä 2007 olis tavotteena ;-)

Ihan kapakkaveto tällä kertaa,ja alue on turakaistiheydeltään huippuluokkaa...eikä ole Oulussa päinkään,ja ihan on sähköt ja pelit ;-)
AnnaH
12.02.2005 14:10:23
Moi!

Pakko kertoa omia kokemuksia tanssijoista. Käyn artistien keikoilla kuuntelemassa musiikkia, en osaa tanssia. Mulle riittää musiikinkuuntelu. Jos on kuuntelemassa bändiä lavan edustalla saa olla varma, että tanssijat tanssivat päälle, mulkoilevat, nurisevat ja vinoilevat ja astuvat varpaille, vaikka kuinka olisi tilaa tanssia kauempaa. Sitten ne tosiaan tulevat kesken kaiken, tönäisevät katselijat sivuun ja alkavat huutelemaan bändin jäsenille.

Vessareissulla jatkuu sama mulkoilu ja yritetään melkein teilata vessanovella...

Tanssikeskustelusivuilla tanssijat jurnuttavat juuri siitä, että jotkut tulevat kuuntelemaan musiikkia lavan eteen eivätkä tanssi vaan seisovat tanssijoiden tiellä...Aika suvaitsematonta väkeä tanssijat tuntuvat olevan.
riff
12.02.2005 14:35:20
Moi!

Pakko kertoa omia kokemuksia tanssijoista. Käyn artistien keikoilla kuuntelemassa musiikkia, en osaa tanssia. Mulle riittää musiikinkuuntelu. Jos on kuuntelemassa bändiä lavan edustalla saa olla varma, että tanssijat tanssivat päälle, mulkoilevat, nurisevat ja vinoilevat ja astuvat varpaille, vaikka kuinka olisi tilaa tanssia kauempaa. Sitten ne tosiaan tulevat kesken kaiken, tönäisevät katselijat sivuun ja alkavat huutelemaan bändin jäsenille.

Vessareissulla jatkuu sama mulkoilu ja yritetään melkein teilata vessanovella...

Tanssikeskustelusivuilla tanssijat jurnuttavat juuri siitä, että jotkut tulevat kuuntelemaan musiikkia lavan eteen eivätkä tanssi vaan seisovat tanssijoiden tiellä...Aika suvaitsematonta väkeä tanssijat tuntuvat olevan.

Joo, on aika suvaitsematonta. Kyllä tanssipaikoille pitää saada tulla myös kuuntelemaan/katselemaan musaa. Mutta tanssiväestä löytyykin valitettavan paljon ahdasmielisyyttä. Älä ota ittees, jatka harrastustasi!
Kiva, kiva, oukki doukki!
AnnaH
12.02.2005 18:22:17
Jatkan toki mielelläni :) Eivätkä kaikki tanssijat onneksi ole ilkeämielisiä.
R.Syke
13.02.2005 09:12:08 (muokattu 13.02.2005 09:13:25)
Jatkan toki mielelläni :) Eivätkä kaikki tanssijat onneksi ole ilkeämielisiä.

-Kyllä luokanopettajat on munsta mukavaa porukkaa :)- Siis AnnaH ja Sandy nyt ainakin...
baron
13.02.2005 09:17:01

Moi!

Pakko kertoa omia kokemuksia tanssijoista. Käyn artistien keikoilla kuuntelemassa musiikkia, en osaa tanssia. Mulle riittää musiikinkuuntelu. Jos on kuuntelemassa bändiä lavan edustalla saa olla varma, että tanssijat tanssivat päälle, mulkoilevat, nurisevat ja vinoilevat ja astuvat varpaille, vaikka kuinka olisi tilaa tanssia kauempaa. Sitten ne tosiaan tulevat kesken kaiken, tönäisevät katselijat sivuun ja alkavat huutelemaan bändin jäsenille..

Ei voi kuin kompata.
Mä oon viime aikoina aktivoitunut ja käynyt kuuntelemassa kolleegoiden keikkoja opintomielessä ja kokemukset prikulleen samat.
Children of Baron: Magic in Keyboards. Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa!
R.Syke
13.02.2005 09:24:39
Ei voi kuin kompata.
Mä oon viime aikoina aktivoitunut ja käynyt kuuntelemassa kolleegoiden keikkoja opintomielessä ja kokemukset prikulleen samat.

-Heh. Baron lavan edessä notkumassa Jean S:n tahtiin :o
-Tulen seuraavan kerran meshiin.
AnnaH
13.02.2005 10:54:03
-Kyllä luokanopettajat on munsta mukavaa porukkaa :)- Siis AnnaH ja Sandy nyt ainakin...

Kiitos! Ainakin jos oppilaat ovat kiltisti...
M.i.k.key
13.02.2005 11:41:50

Ja Jenkkamies
Mä lopetan nää hommat!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)