mixu1 12.02.2005 00:10:39 | |
---|
Olen katsellut kitaraa jota ei tarvitsisi olla ihan heti vaihtamassa parempaan vaan kestäisi tästä päivästä hautaan. Kitaralla on muutamia vaatimuksia *Neck-thru-body *Floyd Rose - Soitettavuus tärkeämpää kuin ulkonäkö
Kramer Stagemaster. "Jos on olemassa jokin synnynnäinen piirre, joka estää tyyppejä rokkaamasta, niin se on kyllä kihara tukka" |
LaXu 12.02.2005 01:01:56 | |
---|
Kramer Stagemaster. Ja mielellään se kaarevakantinen malli. Se ol ihan nätti. Vähän jäi kaipaamaan sitä yhtä omistamaani, vaikka en enää floikkien ystävä olekaan. Ovat tosin aika harvinaisia, Espoon Musiikin seinällä on roikkunut yksi tasakantinen vuosia, syynä varmasti pinkki väri, kova hinta ja kuluneisuus. |
Spez 12.02.2005 01:30:56 | |
---|
Espoon Musiikin seinällä on roikkunut yksi tasakantinen vuosia, syynä varmasti pinkki väri, kova hinta ja kuluneisuus. Tuota kerran fiilistelin ja ihastelin, taisi olla hipshot vielä siinä. Kunnon kasarikeppi, hyvä kaula, suhteellisen tukevan tuntuinen kyllä. Liian kova hinta kuitenkin, muistaakseni viime visiitillä tuota ei siellä enää ollut, ehkäpä joku on saanut neuvoteltua siitä asiallisen hinnan :) Hieman hölmö jotenkin tuo kitara loppuelämäksi -ajatus, mieltymykset muuttuvat niin paljon kuitenkin, ja yksi kitara ei voi mitenkään mahdollisesti tarjota vastinetta niihin. Tietty arvokitaran arvo myöskin säilyy hyvin (yleisesti ottaen). Eikä sitä kitaraa tarvitse pois vaihtaa, ostaa sitten uutta mahtikepukkaa ja myöhemmin saattaa sen vanhan kepin löytää taas uudelleen. Tämä oli tietty vain näkemys omalta kannaltani. Moshaus ilman lettiä on kuin tietokone ilman nettiä! Skädäm, Jason Becker määrää. |
Tuota kerran fiilistelin ja ihastelin, taisi olla hipshot vielä siinä. Kunnon kasarikeppi, hyvä kaula, suhteellisen tukevan tuntuinen kyllä. Liian kova hinta kuitenkin, muistaakseni viime visiitillä tuota ei siellä enää ollut, ehkäpä joku on saanut neuvoteltua siitä asiallisen hinnan :) Kyllä se siellä vielä on, oli vaan vaihtanut paikkaa. :) Ei siinä kuitenkaan muistaakseni mitään Hipshotin osia ollut? |
Spez 12.02.2005 02:27:45 | |
---|
Kyllä se siellä vielä on, oli vaan vaihtanut paikkaa. :) Ei siinä kuitenkaan muistaakseni mitään Hipshotin osia ollut? Tremsetterin mielestäni näin jousikotelossa, voi olla tietty että muistan väärin, mutta olen aika varma kyllä :) Et sattuisi muistamaan paljonko tuon pyyntihinta oli viime näkemällä? Itse en taas vaihteeksi muista muuta kuin, että se oli liian kallis. Moshaus ilman lettiä on kuin tietokone ilman nettiä! Skädäm, Jason Becker määrää. |
LaXu 12.02.2005 03:01:18 | |
---|
Tremsetterin mielestäni näin jousikotelossa, voi olla tietty että muistan väärin, mutta olen aika varma kyllä :) Et sattuisi muistamaan paljonko tuon pyyntihinta oli viime näkemällä? Itse en taas vaihteeksi muista muuta kuin, että se oli liian kallis. Onhan tuo tietty mahdollista. Enpä älynnyt hintalappua metsästää, valitan. |
Kimmo72 12.02.2005 03:04:18 | |
---|
Kyllä tuolla rahalla pitäisi Ibanezin JEM ostaa. Nii!! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Jormaz 12.02.2005 03:40:27 | |
---|
Kyllä se siellä vielä on, oli vaan vaihtanut paikkaa. :) Ei siinä kuitenkaan muistaakseni mitään Hipshotin osia ollut? Ei näy enää nettisivuilla? http://www.rabonnet.fi/kaytetyt.php Mactep - Intro Golgotha |
Hohhoijaa 12.02.2005 09:08:07 | |
---|
Itse ottaisin Customin. I love donkey, donkey don't lie. I love donkey, almost as pie. |
hanipai 12.02.2005 09:13:04 | |
---|
Ja mielellään se kaarevakantinen malli. Se ol ihan nätti. Vähän jäi kaipaamaan sitä yhtä omistamaani, vaikka en enää floikkien ystävä olekaan. Ovat tosin aika harvinaisia, Espoon Musiikin seinällä on roikkunut yksi tasakantinen vuosia, syynä varmasti pinkki väri, kova hinta ja kuluneisuus. Muakin on alkanut kiinnostaa noi 80-luvun neck-thru mallit hintaluokassa 500-1000e käytetttynä ebaystä. Osaisko joku heittää jotain laatuerittelyä tollasiin kepukoihin tyyliin mitkä mallit hyviä. Kramerilta varmaan koko American sarja. Jos jollain linkkejä vanhoihin Jacksoneihin, Esp:ihin ja Kramereihin niin kertokoot:) Offtopiccina: Kylläpäs oli mukava tuo ebay eilen: 15sek oli huudon loppumiseen eikä kukaan ollut huutanut mitään skitasta ja olin siis varma voittaja, kunnes joku napsautti huudon ja mä jäin ällistyneenä katsomaan, että prkl siinä meni hyvä skitta. Eihän tossa ollut tietenkään mitään vastaavaa järjestelmää kuin huudossa eli viimesestä huudosta 5min huudon loppumiseen vaikka menis yliajalle. Typerääå sinänsä, että ebayssä ei ole tuollaista, vaikka 5min on kyllä minusta liian pitkä aika. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
hanipai 12.02.2005 09:19:52 | |
---|
Schecter C-1 Classicciin saa optiona original floikan, tulisi hinnaksi (ilman tinkaamista) Soundatasta 1400 euroa. Siinä olisi helkutin hyvä kitara. Jos se neck-through ei ole välttämättömyys, tsekkaisit ainakin Ibanezin JS1000/1100:n ja JEM7VWH:n. Pitänee korjata hiukan :) Se on JS1200CA ei siis 1100 Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
MattiAuer 12.02.2005 09:25:06 | |
---|
Kotimaan customi. Tämä. Saatpahan sellaisen kuin mieli tekee. Hyvä soitinseppä tekee ammattiylpeydellä ja kestävän takuun kanssa sellaista työtä, ettei maanantaikappaleita tarvitse ostaa ja mitään ihme paskoja ei soppaan satu sekaan. Ja jos tarkoitus on tosiaan, että se on kaveri koko elämän, niin onpa samalla ainoa lajiaan - sitä kautta soittajakin voi sitten kuvitella olevansa jotain erikoista (tärkein syy omistaa custom-kitara.) Itseäni harmittaa aavistuksen verran, että ostin aikanaan nuoren miehen tyhmyyttäni Gibsonin, kun pienellä lisäpanostuksella olisi saanut ihan oman kitaran teetettyä. GAS pitäisi tappaa. "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
Jormaz 12.02.2005 09:28:13 | |
---|
Mactep - Intro Golgotha |
Hohhoijaa 12.02.2005 09:31:15 | |
---|
I love donkey, donkey don't lie. I love donkey, almost as pie. |
mixu1 13.02.2005 01:26:12 | |
---|
Muakin on alkanut kiinnostaa noi 80-luvun neck-thru mallit hintaluokassa 500-1000e käytetttynä ebaystä. Osaisko joku heittää jotain laatuerittelyä tollasiin kepukoihin tyyliin mitkä mallit hyviä. Kramerilta varmaan koko American sarja. Jos jollain linkkejä vanhoihin Jacksoneihin, Esp:ihin ja Kramereihin niin kertokoot:) http://www.vintagekramer.com/ Täällä kaverien kokoelmia katsoessa tulee kyyneleet silmäkulmaan. Jos joskus saan Kramerin kitaran Klinen maalauksella niin en tältä saralta enempiä toivo. "Jos on olemassa jokin synnynnäinen piirre, joka estää tyyppejä rokkaamasta, niin se on kyllä kihara tukka" |
elbowski 13.02.2005 01:32:39 | |
---|
''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Pande 13.02.2005 09:25:11 (muokattu 13.02.2005 09:27:26) | |
---|
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Juunas666 16.02.2005 21:38:04 | |
---|
|
toxic 16.02.2005 21:51:41 | |
---|
|
mhaarala 16.02.2005 22:18:41 | |
---|
Eipä taida mmv-sn ihan loppuelämäksi sentään riittää... :) |