Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Symbaalien merkinpoisto??
1 2
U-rip
11.02.2005 22:49:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa tässä vain mieleeni symbaaleita puhdistaessani että:
Kun kiillottaessa luonnollisesti nämä valmistajan nimet ja symbaalin mallimerkinnät tahtoo kulua tai häipyä kokonaan näkyvistä kysyisin että:
 
Onkohan sillä Vit..aan väliä? Laskeeko se symbaalin jälleenmyyntiarvoa?
 
Vai onko tämä hyvä asia sillä eipähän tule ilmaiseksi mainostettua kyseistä valmistajaa.
 
Vai kannattaako antaa paskan kertyä symbaalin päälle ja muuttaa sitä ääntä vuosien kuluessa?
 
Lisään vielä että kyseessä on BRILLIANT viimeistellyt symbaalit.
 
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
ToMi88
11.02.2005 23:38:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eiköhän tuo nyt ole aivan sama..
jos ne kuluu ajan kanssa pois,niin tussaa vaikka textmarkilla uudestaan se logo..tuskin laskee paljoakaan myyntiarvoa..
 
Groovi
11.02.2005 23:44:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa tässä vain mieleeni symbaaleita puhdistaessani että:
Kun kiillottaessa luonnollisesti nämä valmistajan nimet ja symbaalin mallimerkinnät tahtoo kulua tai häipyä kokonaan näkyvistä kysyisin että:
 
Onkohan sillä Vit..aan väliä? Laskeeko se symbaalin jälleenmyyntiarvoa?
 
Vai onko tämä hyvä asia sillä eipähän tule ilmaiseksi mainostettua kyseistä valmistajaa.
 
Vai kannattaako antaa paskan kertyä symbaalin päälle ja muuttaa sitä ääntä vuosien kuluessa?
 
Lisään vielä että kyseessä on BRILLIANT viimeistellyt symbaalit.

 
mitä sen on väliä. et sä niitä siksi soita että näkyy hienot tekstit ihmisille.
 
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
samantien
12.02.2005 01:42:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa tässä vain mieleeni symbaaleita puhdistaessani että:
Kun kiillottaessa luonnollisesti nämä valmistajan nimet ja symbaalin mallimerkinnät tahtoo kulua tai häipyä kokonaan näkyvistä kysyisin että:
 
Onkohan sillä Vit..aan väliä? Laskeeko se symbaalin jälleenmyyntiarvoa?
 
Vai onko tämä hyvä asia sillä eipähän tule ilmaiseksi mainostettua kyseistä valmistajaa.
 
Vai kannattaako antaa paskan kertyä symbaalin päälle ja muuttaa sitä ääntä vuosien kuluessa?
 
Lisään vielä että kyseessä on BRILLIANT viimeistellyt symbaalit.

 
kiillottelin ja putsasin vasta sen sun vanhan (?) 505 riden. kyllä lähti älyttömästi skeidaa pinnasta. samalla lähti myös logon rippeet. onhan niissä pelleissä kuitenki yleensä se prässätty leima, että voi todistaa mikä pelti on kyseessä, jos tarve vaatii.
 
Youni
12.02.2005 10:32:49 (muokattu 12.02.2005 10:33:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onhan niissä pelleissä kuitenki yleensä se prässätty leima, että voi todistaa mikä pelti on kyseessä, jos tarve vaatii.
 
Ei tuota leimaa löydy kuin kalliimmista sarjoista. Omissa 502:sissa, Staggissa tai Wuhanissa ei tuollaista ole. Avediksissa sun muissa se on ainakin.
 
Niin, itse ajattelin ottaa tuon Staggin logon pois, se peittää puolet pienen splashin pinta-alasta ja on vain ruma. Hienompia ne pellit ovat ilman mainoksia.
 
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
U-rip
12.02.2005 11:09:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Staggeista ajattelin itekki tänään hinkata kaikki tekstit pois.
Kyllä ne leimat löytyy muista pelleistä paitsi noista staggeista.
 
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
Magetsu
12.02.2005 11:36:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmm... Tuota, onkohan tuo ylipäätänsä järkevää alkaa laittamaan kaikenmuailman törkyaineita siihen peltiin ja harjata niitä merkkejä pois? Käsittääkseni niihin laitetaan tehtaalla jonkinlainen lakka suoojaamaan pellin pintaa, vai onko se sitten ihan turhaan siinä?
 
Späng ' Läng
ddrum54
12.02.2005 12:15:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai sitä lakkapintaa ole muissa kuin Paisteissa. Kynsilakanpoistoaine on oiva myrkky merkkienpoistoon.
 
2`n 4
U-rip
12.02.2005 12:27:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmm... Tuota, onkohan tuo ylipäätänsä järkevää alkaa laittamaan kaikenmuailman törkyaineita siihen peltiin ja harjata niitä merkkejä pois? Käsittääkseni niihin laitetaan tehtaalla jonkinlainen lakka suoojaamaan pellin pintaa, vai onko se sitten ihan turhaan siinä?
 
Ei Staggien tai A-customien pinnassa ainakaan tuntunut olevat lakkaa. Pinnan kuluminen riippuu siitä että hinkkaako karkealla vai pehmeällä sienellä. Sekin vaikuttaa että pyörittääkö sientä sorvauksen suuntaisesti vai miten sattuu pellin päällä.
 
Hinkkasin just Staggin DH:sta merkit pois ja kuulosti näin äkkiseltään saundaavan paremmalta.
Staggeissä noi leimat on ainakin LIIAN isokokoisia.
 
Olen myös leikitelly ajatuksella että ottaisin rälläkkään lamellilaikan ja hioisin yhden WUHANIN 12" Chinan ohuemmaksi.
Jos ei onnistu niin menetys ei ainakaan ole kovin suuri :D
 
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
U-rip
12.02.2005 12:33:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa muuten käyttää sen musiikkikaupan kalliin symbaalinkiilloitusaineen tilalta kaupasta ostettava DR.BECKMANNin metallin puhdistajaa. Kiillottaa hyvin on ihoystävällinen ja jättää pinnalle ohuenohuen vahapinnan. eikä vaikuta saundiin, ainakaan mulla.
 
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
-lefa-
12.02.2005 12:33:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun zildjian avediksissa ei oo enään mitään merkkii siitä et ne ois just avedikset mut onks sillä väliä mä en ainakaan tuu koskaan myymään niitä
 
DIRRRRRTY!!!!!
Magetsu
12.02.2005 13:44:27 (muokattu 12.02.2005 13:45:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees, Paisteen lisäksi ainakin Meinlin Byzanceissa on lakkapinta.
Voisipa melkein itekki hinkuttaa noista Staggeista noi merkit pois, se logo on aivan hirveä...
Mitens noissa Zildjukoissa muuten menee ne prässileimat, nimittäin muistelisin ettei minunkaan iän vanhassa Avedis-chinassa ole moista?
 
Späng ' Läng
Groovi
12.02.2005 16:27:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai sitä lakkapintaa ole muissa kuin Paisteissa. Kynsilakanpoistoaine on oiva myrkky merkkienpoistoon.
 
Kaikkien valmistajien pelleissä on joku käsittely. tosin lakkaa ei munkaan tietääkseni käytä muutkuin Paiste.
niihin laitetaan sellainen suoja-aine joka estää peltien tummumisen ja lian pinttymisen.
 
vanhoissa pelleissä joissa sitä ei ole käytetty, on pinta yleensä heti huomattavan tumma.
 
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
ToMi88
12.02.2005 16:29:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä mun 502 on ne leimat tai kaiverrukset siinä.
Mun mielestä on ihan sama onko siinä logo vai ei. Ja tuskimpa mahtaa mitään sointiin vaikuttaa jos sen logon poistaa. Eihän ne sitten laittaisi niitä logoja siihen peltiin jos se haittaa sointia.
 
SugarDaddy
12.02.2005 16:32:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitens noissa Zildjukoissa muuten menee ne prässileimat, nimittäin muistelisin ettei minunkaan iän vanhassa Avedis-chinassa ole moista?
 
Omassa Avedis crash/ride/mikälie... on ainakin "prässileima". Pelti on jostain 80-luvulta(?). Meinl Amun sarjasta löytyy myös jonkinlaiset prässileimat ...niinkuin monista muistakin.
 
Eikä sitä pelitä satu jos vaikka vähän kovemmalla liemellä sitä hieroo, kuhan ei mitään syövyttäviä käytä. :)
 
tthei
12.02.2005 17:27:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omassa Avedis crash/ride/mikälie... on ainakin "prässileima". Pelti on jostain 80-luvulta(?). Meinl Amun sarjasta löytyy myös jonkinlaiset prässileimat ...niinkuin monista muistakin.
 
Eikä sitä pelitä satu jos vaikka vähän kovemmalla liemellä sitä hieroo, kuhan ei mitään syövyttäviä käytä. :)

 
Mullakin on mun avedis ping ridessä tollanen "prässileima".
 
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
Ruoste
12.02.2005 17:40:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en edes kiillota peltejäni vaan annan paskan kertyä niihin sillä se paska tuo sellasta hyvää syvyyttä siihen soundiin
 
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
ddrum54
12.02.2005 17:42:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en edes kiillota peltejäni vaan annan paskan kertyä niihin sillä se paska tuo sellasta hyvää syvyyttä siihen soundiin
 
Jees. Hyvä konsti on myös haudata pellit äidin kasvimaahan muutamaksi viikoksi. Kypsyvät siellä hyväsoundisiksi.
 
2`n 4
Ruoste
12.02.2005 17:45:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees. Hyvä konsti on myös haudata pellit äidin kasvimaahan muutamaksi viikoksi. Kypsyvät siellä hyväsoundisiksi.
 
en tarkota että peltien pitäis olla yltäpäältä jossain ryönässä mut sellain vanhuuden patina tuo kivaa syvyyttä soundiin
 
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
tthei
12.02.2005 17:46:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees. Hyvä konsti on myös haudata pellit äidin kasvimaahan muutamaksi viikoksi. Kypsyvät siellä hyväsoundisiksi.
 
Sieltä voi hyvällä tuurilla alkaa putkahtelemaan uusia symbaaleja, kun kylvää maahan ensin jonkin pellin ;) hehe!
 
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «