Aihe: Puoliakustinen.
1 2
gator
10.02.2005 21:58:47
Itse ostin muutama viikko sitten levytukusta ibanezin af75 puoliakustisen joka on aivan mainio peli hintaisekseen. Kannattaa käydä kokeilemassa. Omakuvassa ompi kuva siitä.
Muutamaa Washburnin puoliakustista olen tysännyt ja kaikki on olleet kyllä hyviä et kandee niitäkin katsastella.
Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois!
LaXu
12.02.2005 00:08:51
Itse ostin muutama viikko sitten levytukusta ibanezin af75 puoliakustisen joka on aivan mainio peli hintaisekseen. Kannattaa käydä kokeilemassa. Omakuvassa ompi kuva siitä.

Eikös tuo ole kuitenkin onttokoppainen? Eli ei keskellä menevää palkkia kuten puoliakustisissa...

Noista Artcoreista kuitenkin sellainen varoituksen sana, että niitä kannattaa tosiaan testata, huonoja satuloita ja ikäviä kaulan kulmia (talla ja peräkappale nostettu taivaisiin mikkien ohella) on näkynyt.
gator
12.02.2005 00:49:38
Olin kattovinani et siellä olis ohkanen palkki mut en kyllä saletti asiasta ole. Pitää aamulla tarkistaa.
Noissa tosiaan on eroja yksilöiden välillä. Itte en tollasta tilais. Toisaalta en mitään muutakaan yli parin sadan skittaa alkas tilaamaan. Kaikista kitaroista noita yksilöeroja löytyy.
Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois!
Aki
12.02.2005 11:59:25

Ibanez Artcore on kyllä vallan fiksu sarja kokonaisuudessaan, on malli sitten mikä tahansa. Ite oon hankkimassa hollowbody AK85:sta.

Washburn HB35 löyty multa aikoinaan, ja sinänsä ihan peruspeli, joskin tuntui kömpelömmältä kuin moni muu 335-tyylinen.

Mulla olis myynnissä Samick SAB650, linnunsilmävaahterarunko Cherry Sunburst -viimeistelyllä ja kullatuilla osilla. Alkuperäiset mikit, elektroniikka hieman modattu monipuolisemmaksi. Tallan kultaus on kämmenen alta jo kaikonnut, mutta toiminnallisuus täydessä kuosissa. Sopii kysellä sähköpostilla. Ääninäytteitä löytyy runsaasti.

Näissä Samickeissa on ylempi hihnan tappi yläsarvessa lankkujen tapaan, joten tasapaino on lankkuihin tottuneelle todella paljon tutumman oloinen.

-Aki.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG140 '86!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)