Aihe: kitarapiuhat
1
overtake
11.02.2005 17:53:09
Osaisiko joku suositella jotain suhta laadukasta johtoa tuolta Thomannin valikoimasta?
www.stonetabs.tk
LaXu
11.02.2005 18:28:25
Eiköhän se ole Cordialin letkua ja Neutrikin plugeja?
tommi_899
11.02.2005 19:29:00 (muokattu 11.02.2005 19:29:54)

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=81916

tuolta löytyy. onko toi cordial kaapeli aina noi jäykkää`?
aarre on siellä mistä sen löytää http://www.brokenfuture.tk/ pastilli. R.I.P - victims of tsunami http://muusikoiden.net/extra/paita/
Ze Kink
12.02.2005 18:45:22
Itse olen tykännyt tuosta Fenderin "Vintage Voltage" -piuhasta, joskus fmusiikista ostin. Harmi etten tajunnut ostaa kerralla muutamaa tuon yhden lisäksi, ei mitään rätinöitä tai mitään ole esiintynyt, ja hienokin tuo on. Mutta varmaan jos jotain thomannilta tilaan niin jotain tuommosia pistän mukaan.
JuniperThree
12.02.2005 18:50:57 (muokattu 12.02.2005 18:52:14)
Tosta cordialista sellasta, että väänsin kesällä itelleni kitarapiuhan ja just tosta cordianin piuhasta ja neutrikin päistä.. Sit ku laitoin sen vehkeisiin kiinni huomasin, että se ottaa ihan jumalattomasti häiriöitä kun se esim. hakkaantuu maata vasten tai siihen ottaa kädellä kiinni...saman tien tulee räkspoksjapumit... Missä vika? Juotokset on mun mielestä kunnossa, sillä muita häiriöitä piuhan käytössä ei aiheudu, vain johtoon koskeminen aiheuttaa rätinöitä... Tää on ihan outo juttu, sillä toinen käytössä olevista piuhoistani on Hotlinen valmispiuha ja siinä ei esiinny mitään häiriöitä(tai ainakin huomattavasti pienempiä), vaikka sen päällä hyppii ja pomppii...
fatso
13.02.2005 00:22:20
Missä vika? Juotokset on mun mielestä kunnossa, sillä muita häiriöitä piuhan käytössä ei aiheudu, vain johtoon koskeminen aiheuttaa rätinöitä

Ettet vaan olisi laittanut piuhoja väärin päin, eli maadoitusta ytimeen ja signaalia kuoreen? Häiriönpoisto koaksiaalikaapelissa nimittäin perustuu juuri siihen, että maa on signaalijohtoa ympäröivässä johdossa.
"What chew gon' play now?" "Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky"
etnopoju
15.02.2005 11:37:15

hotlinet ei hajoa ikinä.

mulla on ollu niitä miljoona ja yks ainoa niistä on hajonnu.
Miikathebest
15.02.2005 11:44:18

hotlinet ei hajoa ikinä.

kaveri osti ja särkyi aika nopeasti. Kultauskin kului liian nopeasti.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
McNulty
15.02.2005 21:30:56
Miulla on DiMarzion kangaspäällysteisiä piuhoja pari... loistavia ovat piuhoiksi mutta kovin ovat tyyriitä naruja.
mikko1
15.02.2005 21:34:21
Mistäs sellasen puhelinpiuhan sais ostettua?
BuzBuz
15.02.2005 21:37:08

hotlinet ei hajoa ikinä.

Mielenkiintoisesti ilmaistu :)
Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään.
gator
15.02.2005 22:33:49
Hotlineja on dlx-musiikissa. Mulla on ollu yks sellanen kitarapiuhana varmaan pari vuotta ja mitään ongelmia ei ole ollut. Ai niin onhan mulla yks hotlinen 10cm piuha kans. Ainakin noi on kestäny.
Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois!
etnopoju
15.02.2005 22:56:54

mulla ei oo niissä muissa hotlineissä ollu edes rahinoitakaan.
blastoff
15.02.2005 23:14:31 (muokattu 15.02.2005 23:22:55)
Hotline tuntuu täälläkin toimivan ilman ongelmia. Hyvä ja edullinen peruspiuha. Cordial/Neutrik-yhdistelmä on varmasti myös hyvä.

Itse en oikein jaksa ymmärtää sellaista hifistelyä noiden piuhojen suhteen. Kunhan vaan välttää niitä ihan halpis-piuhoja (sellaisia ohuita joista ei saa edes plugeja avattua) niin melkeinpä kaikki käy.

EDIT: Ai niin, niitä semmoisia bespecon skorppiooni-piuhoja ei sitten myöskään kannata hankkia. Se muovinen pluginosa hajoaa joka ***vetin kerta.
"Hey, It's the sun and it makes me shine"
Jucciz
15.02.2005 23:53:25
Tosta cordialista sellasta, että väänsin kesällä itelleni kitarapiuhan ja just tosta cordianin piuhasta ja neutrikin päistä.. Sit ku laitoin sen vehkeisiin kiinni huomasin, että se ottaa ihan jumalattomasti häiriöitä kun se esim. hakkaantuu maata vasten tai siihen ottaa kädellä kiinni...saman tien tulee räkspoksjapumit... Missä vika?

"Kapasitanssiongelma", sanoi miksaajamme.

Mulla oli sama ongelma kun erehdyin käyttämään Cordialin MIKKIpiuhaa. Vaihdoin mikkipiuhan tilalle instrumenttipiuhaa, Cordialia sekin, ja ongelma katosi saman tien. Joku kertoi, että tuo mikkipiuhakin on mahdollista juottaa niin, ettei rätinää ilmene, mutta itse vaihdoin suosiolla instrumenttipiuhaan ja olen erittäin tyytyväinen. Nyt saa viskoa ja heilutella piuhaa niin paljon kun lystää eikä häiriöääniä synny.
kalamies#11 >-)))>
« bändi · kalusto · räpellystä »
Shaft
16.02.2005 10:00:19
Mulla oli sama ongelma kun erehdyin käyttämään Cordialin MIKKIpiuhaa. Vaihdoin mikkipiuhan tilalle instrumenttipiuhaa, Cordialia sekin, ja ongelma katosi saman tien.

Mitä eroa tässä instrumenttipiuhassa on teknisessä mielessä?
washburn
16.02.2005 10:49:27

hotlinelle ääni myös täältä. myös viperin piuhat on kestäneet ihan hyvin.
lahjattomat harjoittelee
SoulMan
16.02.2005 10:58:34
Mitä eroa tässä instrumenttipiuhassa on teknisessä mielessä?

No ainakin se että mikki piuhassa on kaksi johdinta maakuoren sisässä ja instrumentti piuhasss vain yksi.
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)