balzary 11.02.2005 14:33:27 (muokattu 11.02.2005 14:33:33) | |
---|
Joo käytetyn ostaminen on hyvä juttu. Mut jos ostaa vaikka ekaa soitintaan niin myyjäpuoli pystyy k***ttamaan halutessaan jos ei tiedä mitä ostaa. siksipä pitääkin kysyä joku kaiffa mukaan joka tietää asioista. eikös aloittelijat-palstalla ollut se viestiketju, mistä pysty eri kaupungeista kysymään apua soitinhankintoihin... |
Wil-J 11.02.2005 14:39:19 | |
---|
Bassosta en osaa sanoa, en käytä ritsoja aktiivisesti (toisin kuin nuo mummot...) mutta kyllä mun Harley Bentonin nauhattomalla ihan soittaa, ei siinä mitään. Jos soittointoa riitää niin ei se kamoista ole kiinni. Ja tolla rahalla kyllä kannattaa tehdä niin että soittelee vaikka kotistereoiden kautta. |
Son of northern darkness 11.02.2005 17:37:12 | |
---|
Joo, vielä vain lisää, joku muukin aloittaja saattaa tarvita vinkkejä basson ostoon. Kiitos kommenttien lähettäjille. |
ozmo 11.02.2005 18:45:54 | |
---|
Et ilmeisestikään puhu "nykästä"...:) Täh??? Siis "matti nykästäkö"? :) No en tasan puhu. Mitäs kieltä se sellainen sit on... "Elämä on laiffii" jne. vai? losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
Johannes_t 11.02.2005 19:15:22 | |
---|
Täh??? Siis "matti nykästäkö"? :) No en tasan puhu. Mitäs kieltä se sellainen sit on... "Elämä on laiffii" jne. vai? Matti kertoo mäkihypyn saloista: "Sillon kun sä oot yksin siellä hyppytornin päässä, sä oot ihan up yours." |
Son of northern darkness 11.02.2005 19:25:15 | |
---|
Öhöm, pysyttäisiinkö aiheessa? |
pardy 11.02.2005 19:27:15 | |
---|
Öhöm, pysyttäisiinkö aiheessa? Hehei, täälähän off-topiciksi fiksun aiheen vetäminen on suorastaan velvoite! Basisti. |
Wil-J 11.02.2005 19:29:12 | |
---|
Hehei, täälähän off-topiciksi fiksun aiheen vetäminen on suorastaan velvoite! Millon täällä fiksuja aiheita on muka ollut? Mutta siis oftopickhan on nettifoorumien suola. Ei kukaan jaksa kuivasti asialinjalla paahtaa jotain bassokatalogien statistiikkaa. Kyllä se niin on että noin. |
Son of northern darkness 11.02.2005 19:30:29 | |
---|
Hehei, täälähän off-topiciksi fiksun aiheen vetäminen on suorastaan velvoite! Totta. |
Son of northern darkness 11.02.2005 19:40:07 | |
---|
Mutta siis oftopickhan on nettifoorumien suola... Tee semmonen paskanpuhumis topick erikseen. |
Minähän jo sanoin, että muutkin aloittelijat tarvitsevat vinkkejä, elikkä tämä on suhkot fiksu aihe. |
absqua 11.02.2005 19:59:42 | |
---|
Minähän jo sanoin, että muutkin aloittelijat tarvitsevat vinkkejä, elikkä tämä on suhkot fiksu aihe. Mielummin miten vaan. Tää on ehkä kahdeskymmenesviides "bassoa aloittelijalle"-aihe viimeksi kuluneen vuoden aikana. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
ozmo 11.02.2005 20:18:26 | |
---|
"Sillon kun sä oot yksin siellä hyppytornin päässä, sä oot ihan up yours." Hoho, vähän ehkä repesin! Siis ei tollanen oikeesti oo mahdollista, eihän... :) Ihan uutta mulle. (ei ole nykäsen puheita pahemmin tullu seurailtua) losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
pardy 11.02.2005 20:59:12 | |
---|
Hoho, vähän ehkä repesin! Siis ei tollanen oikeesti oo mahdollista, eihän... :) Ihan uutta mulle. (ei ole nykäsen puheita pahemmin tullu seurailtua) Suosittelen, suurempaa filosofia ja englannin kielen taitajaa saa hakea. Basisti. |
Samu S. 11.02.2005 21:50:33 | |
---|
Suosittelen, suurempaa filosofia ja englannin kielen taitajaa saa hakea. Musta kyllä tuntuu, että sen Nykäsen suuhun keksitään nykysellään vaikka mitä nokkeluuksia. On kyllä tämän maan turhin ihminen. Mitä aloittelijan bassohankintoihin tulee, minä ainakin satsaisin kaikki liikenevät rahat itse instrumenttiin. Jos omistaa tietokoneen ja stereot, sitä kautta ääni toistuu kotioloihin ihan sopivasti - ja äänitelläkin voi. Ja niin, näitä "mikä basso aloittelijalle" -topikkeja tosiaan piisaa, ja aloittelijoille pyhitetty palstakin on. Uusien topikkien perustelu, vaikka aloittajalle varmasti elintärkeä asia onkin kyseessä, on suht hankalaa. Veni, vidi, vixi. |
Son of northern darkness 11.02.2005 21:55:44 | |
---|
Juu, kyllä täältä monta löytyy. Hyvä ettei kaikki puhu pelkästään Matti Nykäsestä! :D |
Son of northern darkness 11.02.2005 21:57:27 | |
---|
Mielummin miten vaan. Tää on ehkä kahdeskymmenesviides "bassoa aloittelijalle"-aihe viimeksi kuluneen vuoden aikana. Totta, mutta mitä väliä?! |
Reaper_Man 12.02.2005 20:04:43 | |
---|
Itse ajattelin hommata Squierin tai Esp:n ltd:n, kun olen vähän aikaa sitten aloittanut. Basso, millä tällä hetkellä harjoittelen on isäni, mutta basso ei toimi vahvistimessa, koska pienenä astuin mikkien päälle, eikä sitä saatu korjattua :) |
1976 12.02.2005 21:50:46 | |
---|
Itse ostin ESP LTD B-50:n noin 3 kuukautta sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen soundeihin. Mukavan tuntunen kaula, ok mikit ja hieno ulkonäkö. Ei voi muuta kuin suositella. We are 138 |
kalzu 13.02.2005 01:03:45 | |
---|
Oma ensimmäinen bassoni oli Ibanez GSR200, ja on edelleen käytössä. Suosittelen. Hyvä hinta/laatu -suhde. Rasisti? Fasisti? Basisti? Näistä tunnetusti fiksuin on Basisti. (Eikä sekään niin fiksu ole.) |