...And Justice For All 11.02.2005 15:37:57 | |
---|
Asia 1: Olen nyt 14 aSIA 2: Omistan uunituoreen Roland Cube 60:n! onko kenties hyvä, huono vai hyvin huono? :) Olen kuullut siitä positiivista palautetta! Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
Guitaristi 11.02.2005 15:41:51 | |
---|
Asia 1: Olen nyt 14 aSIA 2: Omistan uunituoreen Roland Cube 60:n! onko kenties hyvä, huono vai hyvin huono? :) Olen kuullut siitä positiivista palautetta! Mites toi asia 1 nyt mihinkää liitty? No, tosta cubesta sen verran, ite oon kerran testannu pikaisesti, ja oli ihan hyvä. Tosin se taisi olla Cube 30, tai vastaava. No onnittelut uudesta vahvarista! toivottavasti tykkäät. http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma |
...And Justice For All 11.02.2005 15:43:19 | |
---|
Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
Arnett 11.02.2005 17:06:03 | |
---|
Miksi kysyt tuommosta kansalta, et onko hyvä vaij ei ? Etkö sä ite osaa sitä päättää ? Kaipaatko sä jotain hyväksyntää, että omistat tämmöisen vahvarin ? Kaippa se ihan hyvä peli on, kehuttu on ainaki kovasti. Ja onnittelut syntymäpäivän johdosta ! :) |
Kassu 11.02.2005 17:09:13 | |
---|
Miksi kysyt tuommosta kansalta, et onko hyvä vaij ei ? Etkö sä ite osaa sitä päättää ? Kaipaatko sä jotain hyväksyntää, että omistat tämmöisen vahvarin ? Kaikki muutkin aina vuolevat loven toteemipaaluun, kun ostavat uuden härvelin. Kaippa se ihan hyvä peli on, kehuttu on ainaki kovasti. Komppaan. Ja onnittelut syntymäpäivän johdosta ! :) Komppaan. |
Kimmo72 11.02.2005 17:41:44 | |
---|
Onnea! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Hohhoijaa 11.02.2005 18:11:28 | |
---|
Mites toi asia 1 nyt mihinkää liitty? Herra Justice kerjää onnitteluja :) I love donkey, donkey don't lie. I love donkey, almost as pie. |
...And Justice For All 11.02.2005 18:40:48 | |
---|
Herra Justice kerjää onnitteluja :) en mä mitään sellasta, vaan mä oon VAATIMATON! :) kato, kyllähän porukan täytyy tietää että mä sain sen cuben enkä ostanut ite...:DD hyvät sssoundit lähtee, uskokaa pois! kaverin kans soiteltiin just hurriganesia....:) Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
...And Justice For All 11.02.2005 18:41:41 | |
---|
Miksi kysyt tuommosta kansalta, et onko hyvä vaij ei ? Etkö sä ite osaa sitä päättää ? Kaipaatko sä jotain hyväksyntää, että omistat tämmöisen vahvarin ? Tarkoitin että mitä mieltä MUUT ovat siitä pömpelistä. Mä oon siihen täysin tyytyväinen.....:) Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
tombah 11.02.2005 18:43:28 | |
---|
Onnea vaan. :| |
overtake 11.02.2005 18:46:54 | |
---|
No onnea. Itse ainakin tykkään ko. vahvistimesta. Cubet on hyviä vekottimia. www.stonetabs.tk |
ejhfi 11.02.2005 18:56:16 | |
---|
http://image.www.rakuten.co.jp/ikebe/img1029887469.jpeg Onpas muuten Cubet muuttuneet sitten viimenäkemän :) Ihan perus Cube kun oli joskus sellainen vaalean maitokahvin värinen ja soundi hiton hyvä - lämmin, pehmeä ja aika putkimainen. Itselläni oli Rolandin Super Cube (semmonen hopeakuorinen looda) joskus 80-luvun loppupuolella, mutta se ei aivan vastannut sitä originaalia Cubea. Kuinkahan tämän uuden kanssa mahtaa olla? En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Ihan perus Cube kun oli joskus sellainen vaalean maitokahvin värinen ja soundi hiton hyvä - lämmin, pehmeä ja aika putkimainen. Mä olen kanssa tuollaisella joskus soittanut, mutten tykännyt kyllä hirveämmin. Nam. |
Ze Kink 12.02.2005 18:36:55 | |
---|
oon soitellu kahella vanhalla Cubella, toinen oli semmonen vaalea ja toinen oranssi. Taisivat olla cube 40 ja cube 60 tms. Melko hyväsoundisia ne oli. Ties mistä koulu oli semmoset ostanu. Oli siinämielessä hyviä myös ettei niistä kuulunut venäläinen radio kuten uusista hughes & kettnereistä :) |
trih 12.02.2005 18:47:21 | |
---|
Onpas muuten Cubet muuttuneet sitten viimenäkemän :) Ihan perus Cube kun oli joskus sellainen vaalean maitokahvin värinen ja soundi hiton hyvä - lämmin, pehmeä ja aika putkimainen. Itselläni oli Rolandin Super Cube (semmonen hopeakuorinen looda) joskus 80-luvun loppupuolella, mutta se ei aivan vastannut sitä originaalia Cubea. Kuinkahan tämän uuden kanssa mahtaa olla? Uudet on cosm-mallinnuksilla ja mielestäni erittäin hyväsoundisia. Soittotuntumakin on paras mihin olen törmännyt digivehkeissä. Ennen kuin kokeilin olin aika skeptinen digimallintimien suhteen mutta cube yllätti. |
carlos 12.02.2005 23:08:00 | |
---|
Mites toi asia 1 nyt mihinkää liitty? No onhan se ny hitto selvää, et mihin se liittyy. Jätkä on kova, jos noirena omistaa rolandin kuutiokuuskybän. Standin' with the fury that they had in '66 |
JuniperThree 12.02.2005 23:47:11 | |
---|
Asia 1: Olen nyt 14 aSIA 2: Omistan uunituoreen Roland Cube 60:n! onko kenties hyvä, huono vai hyvin huono? :) Olen kuullut siitä positiivista palautetta! On toi 14 hyvä...positiiviset puolet on siinä, että varmaankin stressaat noin satamiljoonaa kertaa vähemmän tulevaisuudestasi kuin esim minä... Negatiivista...no tossa iässä tytöt muistaakseni katteli vaan vähän vanhempia poikia, se oli huono juttu... =) |
Kitarasankari 13.02.2005 01:03:03 | |
---|
ketä kiinnostaa Jazz is not dead...it just smells funny... |
Sintti 13.02.2005 09:35:32 (muokattu 13.02.2005 09:36:24) | |
---|
Onpas menny rumaksi tuo cube. :d Vanhat oli hienompia minusta. On toi 14 hyvä...positiiviset puolet on siinä, että varmaankin stressaat noin satamiljoonaa kertaa vähemmän tulevaisuudestasi kuin esim minä... Negatiivista...no tossa iässä tytöt muistaakseni katteli vaan vähän vanhempia poikia, se oli huono juttu... =) Hemmetti meikä repesi kyllä.. :) Don't be stoopid now! |
...And Justice For All 13.02.2005 10:59:27 | |
---|
No onhan se ny hitto selvää, et mihin se liittyy. Jätkä on kova, jos noirena omistaa rolandin kuutiokuuskybän. Eikun ihan oikeesti ajattelin ilmottaa että sain sen synttärilahjaks prkl.....! :) Ne on tosi hyviä ne vahvistintyypit mitä sieltä löytyy. Marshallia, fenderiä yms. hieno peli ja ääntä lähtee! :) Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |