minimies 09.02.2005 14:05:05 | |
---|
Onkos kellään kokemusta esim. emg:n taikka muiden mikeist. kun alkaa blegu vetää kuoret pois.. Joo, tiedän pitäis varmaan rupee harjottelee soittoo(: Thanks! MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
balzary 09.02.2005 14:35:56 | |
---|
haittaako se soundia mitenkään, että kuoret ei ole uuden veroiset? |
minimies 09.02.2005 15:49:52 | |
---|
haittaako se soundia mitenkään, että kuoret ei ole uuden veroiset? Eipä siit oo muut haittaaa, kun täl menol jossain vaihees tulee kuparit esiin... Ja kyllhän tua ketuttaa kun kattelee sitä kulumaa... MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
M.Hanski 09.02.2005 15:53:11 | |
---|
Sorvauta mikkeihin uudet kuoret vaikkapa titaanista. :) Tähän väliin on pakko lainata Teräsbetonia: "Heikoille voi olla liikaa kutsu metalliiiin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturiiiin!" |
minimies 09.02.2005 21:29:28 | |
---|
Sorvauta mikkeihin uudet kuoret vaikkapa titaanista. Toista se oli ennen, kuin miehet oli nahkaa ja soittimet terästä... Juu, mut vaihdoin tännöön metallin muoviseen läpyttimeen... Niinni eiköhän tua tosta tokene.... Mutta onko totellisuudessa kellään kokemust noist mikeist???? MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
Force 09.02.2005 21:36:39 | |
---|
no mulla on emg: aktiivit. Helevetin hyvät enkä muita kaipaa. kaikenlaisia bassoja mikkeineen kokeillu enkä oo parempia ja monipuolisempia mikkejä löytäny. Mutta kuluu se niissäkin kuoret. En tosin ole niitä siihen ite vaihtanu vaan ne oli siinä kun ostin basson. www.forcesite.net |
no mulla on emg: aktiivit. Helevetin hyvät enkä muita kaipaa. Kun itel on jotenkin mikit kumman yläpäinoiset... Onks siul bassos eq piirilevyl vaiko vaiko pelkät potikat? Kun meitsil meinaa aina hullun säädön jälkeen puuroutuu... Tosin kaverin mielest tulee paras soundi , kun laitetaan kaikki kaakkoon!!!!! (: Tosin toi mun hh:kin rupee jo levähtää. (osa johtuu varmaankin siit) MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
Force 12.02.2005 18:08:00 | |
---|
hmm. kyllä sieltä sisuksista joku piirilevy löytyy. Mulla on sekä etu että takamikit emg:t. bassona presicion tokai custom edition. Ja saundissa on alapäätä jos haluaa ja yläpäätäkin löytyy. Soundi on todella paljon muuteltavissa jo pelkästään numikoita pyörittämällä bassosta. Todella tumpusta ja jytystä soundista sellaseen ohueen ja kirkkaaseen treblesoundiin. http://www.forcesite.net |