R.Syke 08.02.2005 17:26:26 | |
---|
Siis kyllä on raivostuttava tuo "Enkeleitä onko heitä"-rallatus...biisi ei lopu sitten millään,tulisko toi chorus siinä lopussa ehkä noin 6 kertaa,huh! Samaan kastiin menee kyllä tän toisen Mattilan "Tulivuori sisälläin"vai mikä se nyt olikaan,hirveetä soopaa! -Mutta onhan heillä molemmilla toki loistava ura edessä, joo. |
Tankoprinssi 08.02.2005 18:40:25 | |
---|
Näyttää siis olevan niin, että kansan makua ei voi koskaan tarpeeksi aliarvioida. Minkäs teet...antaa sinänsä viehkojen Mattilan sisarusten laulaa laulujaan, koska kaupaksi näyttää menevän ja hyvinhän he laulavat. Tuli viime viikolla yliannos sitä Annelin biisiä: "mikä sun nimi on".. Soi nimittäin TAUOTTA 3 päivää yhteenmenoon paikallisradiossa. Ps. Mattilat asuu ko radion kuuluvuusalueella. Joku (?) kuittasi hyvät Teostokorvaukset. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tankero 10.02.2005 16:50:27 | |
---|
Muistuu nuoruus mieleen, kun tuo Dannyn levyttämä laulu joskus soi radiossa. Käännösbiisi, mutta en nyt saa mieleeni, kuka teki käännöstekstin Amarillosta. Liekö Junnu vaiko Pertsa Reponen? Samaa genreä ja aikakauttakin vissin kuin:"Kaiken tämän tarjoo Baia Blanca, päiväntasaajalta länteen sellainen paikka on." Missäs sitä silloin mahdetaan olla. Ja sitten tämä:"KUin enkelin, tai tiikerin." Luulis nuo nyt erottavan toisistaan. Toisaalta turakaiset tahtoo olla ihan liekeissä, kun niille tykittää Amarillon jossain väliss. |
kimmoke 10.02.2005 18:36:29 (muokattu 10.02.2005 18:38:35) | |
---|
Jori on yleensä tapana sanoa. Kai Georg oikea nimi. Broidi Eugen, tytär Ragni. Pojanpoika Yngwie Malmsteen :) "...aamulla talikon kun paskaan lyö, se on sellaista maamies työ..." todellista sanataidetta? Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
Qsine 10.02.2005 23:18:43 | |
---|
Samaa genreä ja aikakauttakin vissin kuin:"Kaiken tämän tarjoo Baia Blanca, päiväntasaajalta länteen sellainen paikka on." Missäs sitä silloin mahdetaan olla. Heihei: mikä yhtye tuon esitti, ja milloin! Tuli flashbackintynkää lapsuudesta, oli semmoinen kasetti, jonka näuha jyystäytyi dekissä läpinäkyväksi, kun koko ajan kuuntelin sitä Baia Blancaa. Playa Blanca? Kappaleessa oli siihen aikaan maailman siistein kohta, torvi"riffi", joka meni Tiit-titti Tiit-titti... kunhan ensin oli laulettu notta "Tumma on hän niinkuin yö!" Silloin olin vielä tuskin koulussakaan, olin nuori, vihreä, pyydän ymmärrystä. Minusta tuo "Päiväntasaajalta länteen" on silkkaa neroutta, mikäli se ei ole vahinko. Kenenkähän sanat? Tuollaisen lyrikaalisen idean olisi kernaasti halunnut keksiä itse! "Laitetaan lapsi keskellä yötä pakkaseen hakemaan karannutta kanarialintua...joka tosiasiassa nukkuu tyytyväisenä huppunsa alla!" |
baron 10.02.2005 23:29:03 | |
---|
Baia Blancaa. Playa Blanca? Tuntematta kappaletta kyseessä voisi olla "Bahia Blanca" joka äännetään baia blanka ja tarkoittaa valkoinen lahti. Tietysti, miten lahti voi olla valkoinen? Children of Baron: Magic in Keyboards.
Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa! |
clave 10.02.2005 23:31:24 | |
---|
Tietysti, miten lahti voi olla valkoinen? nyt on kun sataa lunta "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
baron 10.02.2005 23:34:02 | |
---|
nyt on kun sataa lunta "Päiväntasaajalta länteen"??? Children of Baron: Magic in Keyboards.
clave 10.02.2005 23:38:35 | |
---|
Lahti "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
half 11.02.2005 07:35:25 | |
---|
Heihei: mikä yhtye tuon esitti, ja milloin! Tuli flashbackintynkää lapsuudesta, oli semmoinen kasetti, jonka näuha jyystäytyi dekissä läpinäkyväksi, kun koko ajan kuuntelin sitä Baia Blancaa. Playa Blanca? Kappaleessa oli siihen aikaan maailman siistein kohta, torvi"riffi", joka meni Tiit-titti Tiit-titti... kunhan ensin oli laulettu notta "Tumma on hän niinkuin yö!" Silloin olin vielä tuskin koulussakaan, olin nuori, vihreä, pyydän ymmärrystä. Minusta tuo "Päiväntasaajalta länteen" on silkkaa neroutta, mikäli se ei ole vahinko. Kenenkähän sanat? Tuollaisen lyrikaalisen idean olisi kernaasti halunnut keksiä itse! Yhtye oli Gulliver Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Tuntematta kappaletta kyseessä voisi olla "Bahia Blanca" joka äännetään baia blanka ja tarkoittaa valkoinen lahti. Tietysti, miten lahti voi olla valkoinen? Toinen mahdollisuus, että kyseessä olisi ollut "Baía Branca" eli sama portugaliksi. Children of Baron: Magic in Keyboards.
half 11.02.2005 12:26:42 | |
---|
Mainingit lyö tumma on hän niinkuin yö Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
WanhaWetäjä 11.02.2005 12:30:06 | |
---|
Yhtye oli Gulliver Ni niinpäs...ja solistina kenties Keppi M.,joo tuttu biisi,tais olla ekoja kapakkabändejäni missä tota vedettiin(77-78),olihan niillä se toinenkin hitti,"Besame mucho"- ei se originaali,vaan samanlainen"Charlie Brown"-tyyppinen piilohumppa kuin tuo"Bahia Blanca";-) |
half 11.02.2005 12:31:58 | |
---|
Tietysti, miten lahti voi olla valkoinen? Tropiikin kuutamoyössä pää senjoritan munkkien välissä turpa rommia täynnänsä Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
baron 11.02.2005 12:54:22 (muokattu 11.02.2005 12:54:46) | |
---|
Päästiin pois kotimaisista, mutta mua on aina viehättänyt "Rum and Coca-Colan" kertosäe, jossa kuvataan perheen naisväen yhteisponnistelua miesväen elättämiseksi: "Drinkin' rum and Coca-Cola Go down Point Koomahnah Both mother and daughter Workin' for the Yankee dollar" Children of Baron: Magic in Keyboards.
Riksteri 11.02.2005 13:22:42 | |
---|
Tietysti, miten lahti voi olla valkoinen? Näitä valkoisia lahtia on maailmalla paljonkin. Nimitys johtunee valkoisena kuohuvasta merestä, vaikka saattaa johtua myös siitä, että kirkkaassa eteläisessä auringonvalossa silmä erottaa hyvin hienon ja vaalean hiekan lähes valkoisena. Mama always said life was like a box
of chocolates, never know what you're gonna get. |
Kukko 11.02.2005 23:56:46 | |
---|
Mä kuulin tänään paikallisradiosta Lea Lavenin kappaleen jossa laulettin "vuosikerrasta". Jos tuolla kappaleella oli sovittaja hän oli ilmeisen edesmennyt tahi koomassa sovitustyötä tehdessään. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
uruttaja 12.02.2005 14:33:42 | |
---|
Mä kuulin tänään paikallisradiosta Lea Lavenin kappaleen jossa laulettin "vuosikerrasta". Jos tuolla kappaleella oli sovittaja hän oli ilmeisen edesmennyt tahi koomassa sovitustyötä tehdessään. Ja minä Lealta tänään semmosen jossa lauletaan: Ravintolasta, ravintolasta, en löydä sua en vaikka kuinka etsin. Aika karu. |
aisa 12.02.2005 17:28:31 | |
---|
Lahti tämä meidän jumalainen kotikaupunkihan on aina valkoinen ja puhdas kuin nuori morsian. ;) Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
juhist 12.02.2005 18:14:15 | |
---|
Musta tuntuu, että nykyään niillä sanoilla ei ole niin väliä. Nimittäin ainakin omasta näkökulmastani nykypäivän renkutukset ovat kaikki toisensa jälkeen kauheata kuraa! Välillä tulee toki positiivisia yllätyksiä. Kari Tapion tekstit musta kauttalinjan huonoja. nahkakolo #1 |