Margarita 11.02.2005 06:34:41 | |
---|
Juu, kuten vaikkapa Sydämeni Osuman Sai-biisiltä voi todeta. Yksi surkeimmista laulusuorituksista mitä olen ikinä kuullut. Sitä minä en tosiaan ole kuullut. |
Juu, kuten vaikkapa Sydämeni Osuman Sai-biisiltä voi todeta. Yksi surkeimmista laulusuorituksista mitä olen ikinä kuullut. Todellakin. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
Kimmo72 11.02.2005 09:27:02 | |
---|
Juu, kuten vaikkapa Sydämeni Osuman Sai-biisiltä voi todeta. Yksi surkeimmista laulusuorituksista mitä olen ikinä kuullut. Kyllä. Kauheaa raiskausta. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Flow 11.02.2005 10:24:57 | |
---|
Tämä oli yksi niitä suomalaisia bändejä jotka olivat koko ajan pinnalla mutta eivät koskaan tuntunut liikkuvan yhtään mihinkään... "Dimebag Darrell, RIP" K100 #11 Pastilli? |
Kimmo72 11.02.2005 10:53:13 | |
---|
Tämä oli yksi niitä suomalaisia bändejä jotka olivat koko ajan pinnalla mutta eivät koskaan tuntunut liikkuvan yhtään mihinkään... Seuraavana vuorossa Kemopetrol. Vai onks sitäkään enää? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Flow 11.02.2005 10:54:45 | |
---|
Vaikka Kemopetrolin musiikista pidän paljon, ajattelin juuri Kemopetrolia heittäessäni tuon kommentin. "Dimebag Darrell, RIP" K100 #11 Pastilli? |
Nimismies 11.02.2005 10:59:12 | |
---|
Siiri keskittyy kuulemma veneenveistämiseen (?). Kirkkovenettä? Haha. Joo, terve menoa vaan Killerille. Minä olen kerran nähnyt Kalajoen juhannusjuhlilla Killerin keikan ja jutellut helvetin kännissä maailman surkeimmalle juontajalle Jaajolle(skenepisteet 0,42). Jaajon kanssa juttelukin voitti sen soittamisen, ja se on jo tosi surkeaa se. On se Siiri ihan herkku, mutta eipä sitä lepakkoa pääse koskaan puraisemaan. Sick. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
Meisseli 11.02.2005 11:44:52 | |
---|
Sydämeni osuman sai on helvetin hyvin vedetty. Ihan vitun vaikeita juttuja laulaa puhtaasti. ja kuulemma eka otolla purkkiin. Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa!
www.strangefruitband.net |
Jerry-Only 11.02.2005 14:57:23 | |
---|
Hyvä! |
Stain 11.02.2005 16:23:30 | |
---|
Melko yksitoikkoinen bändi olikin. Se yksi hittibiisikin oli ihan paska. Come on people now
smile on your brother everybody get together
try to love one another right now |
Mako 11.02.2005 16:48:41 | |
---|
Juu, kuten vaikkapa Sydämeni Osuman Sai-biisiltä voi todeta. Yksi surkeimmista laulusuorituksista mitä olen ikinä kuullut. Joko et ole kuullut kovinkaan paljoa, tai tämän postauksen selittää se, että olet kaulasta ylöspäin halvaantunut. Paska juttu kai se aina on jos ei soittajia innosta soittaa, parempihan sitten hajottaa bändi. Ei ollut mikään suuri henkilökohtainen suosikkini tämä orkesteri, mutta toivottavasti löytävät pian uusia projekteja. "I must create a system or be enslaved by another man's;
I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake |
el Bastardo 11.02.2005 17:02:10 | |
---|
Killerin albumien nimet on ehka huonoimpia ikina, varsinkin ensimmainen: eka: Sickeningly pretty and unpleasntly vain toka: Sure you know how to drive this thing Eka sinkku, Hurricane on hieno. Hienompi olisi tosin ilman niita "jeijeo" kiekaisuja, mutta hyva nainkin. |
DJKaaos 11.02.2005 20:23:12 (muokattu 11.02.2005 20:23:35) | |
---|
Miten niin? Siirihän laulaa poppia harvinaisen luontevasti, kauniilla ja heleällä äänellä. piti Killeristä tai ei... En pidä Killeristä enkä hänen äänestään. Sydämeni osuman sai -klassikkoa ei paljon pahemmin olisi enää voinut raiskata. Hirvittävää laulamista. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
Margarita 11.02.2005 20:44:50 | |
---|
On se Siiri ihan herkku, mutta eipä sitä lepakkoa pääse koskaan puraisemaan. Sick. Pieni vinkki ylläpitäjille: olisiko aika harkita naista halventavien ja/tai homofobisten kommenttien pientä säännöstelyä näillä foorumeilla? Rupeaa vähitellen risomaan. |
Jani The Rock 11.02.2005 20:48:26 | |
---|
Pieni vinkki ylläpitäjille: olisiko aika harkita naista halventavien ja/tai homofobisten kommenttien pientä säännöstelyä näillä foorumeilla? Rupeaa vähitellen risomaan. Höh. Nimismieshän viittasi tässä siihen kuuluisaan tapaukseen, jossa Ozzy Osbourne puri lepakkoa. The road never ends for me, kid. |
Margarita 11.02.2005 21:12:19 | |
---|
Höh. Nimismieshän viittasi tässä siihen kuuluisaan tapaukseen, jossa Ozzy Osbourne puri lepakkoa. Höh. Viittasi tai ei, ilmaisua käytettiin johonkin ihan muuhun. Käyttäydytään kaikki, niin ei tarvitse kinastella. |
Mimi 11.02.2005 21:24:30 | |
---|
Eka sinkku, Hurricane on hieno. Hienompi olisi tosin ilman niita "jeijeo" kiekaisuja, mutta hyva nainkin. Hurricane on ehkä paras biisi ekalla levyllä. Pidän SP&UV levystä paljon, biisit on tarttuvia ja hyviä, kokonaisuus jää ehkä vielä kaipaamaan jotain, mutta on se sitli ihan kuunneltava. Toinen levy olikin sitten aivan sontaa, mielikuvituksetonta ja liian kliinistä, ei mitään munaa. Laulukin oli lähinnä huokailua ja ähkimistä, ei ollenkaan särmää. No, en koskaan kerenny näkemään livenä, enkä valttämättä olisi halunnutkaan. Eipä kyllä tule ikävä, jäi niin paha maku suuhun siitä viimeisimmästä tuotoksesta. Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
konehes 11.02.2005 21:41:50 | |
---|
Kotisivuilla näin: Toinen ongelma oli erilaiset näkemykset siitä mihin suuntaan Killerin musaa tulisi viedä. Ei mitään suurriitaa vaan erilaiset näkemykset. Sen takia Killerillä varmaankin on niin omalaatuinen ja kiinnostava soundi, koska kaikilla on erilaisia musamieltymyksiä Omalaatuinen soundi? Hoho. |
carlos 11.02.2005 22:23:01 | |
---|
Omalaatuinen soundi? Hoho. On kyllä toooodella omalaatuinen. Yksi omalaatuisimmista bändeistä muutenkin, mitä tiedän. Standin' with the fury that they had in '66 |
HaloOfFlies 11.02.2005 23:36:17 (muokattu 11.02.2005 23:47:20) | |
---|
Joko et ole kuullut kovinkaan paljoa, tai tämän postauksen selittää se, että olet kaulasta ylöspäin halvaantunut. Olen kyllä kuullut kokonaisuudessaan. Täysin hengetön esitys, todellista kidutusta korville. Raiskaus isolla R:llä. Niin ja todellakin, Siiri Nordin feat. Brady Blade tjsp tekee 5 keikkaa helmikuun lopussa. Ja musiikkihommista piti pois jäädä? Eipä oikein siltä näytä. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |