Aihe: Zen Cafe MTV3+ Stage
1 2
konehes
07.02.2005 13:32:27
Digiboksi hullutteli sen verran, että eipä eilen näkyny juuri mikään kanava. Jäi siis Zen Cafe näkemättä. Minkälainen oli & millaisen setin soittivat?
aikavaikea
07.02.2005 14:46:14 (muokattu 07.02.2005 14:46:36)
Enpä muistanut katsoa. Cafen keskustelupalstalta kävin vakoilemassa seuraavaa:

Uusina biiseinä soivat Tahdon halvan naisen, Hontelot pojat, Laiska, tyhmä ja saamaton, Taivas on kirkas ja napakka ja Nollapiste. Vanhoina kuultiin mm. Talo, Aamuisin, Mies jonka ympäriltä tuolit viedään, Harri, Jättiläinen, Eipä tiennyt tyttö, Ihminen ja Minun kaupunkini. Akustisena versiona Idiootti, Elämä moukaroi, Piha ilman sadettajaa ja Tavallaan jokainen on surullinen. Pari videotakin näytettiin; Todella kaunis ja Mies eikä poika enää.
Biisien välillä tehdyt haastattelut olivat oikein viihdyttäviä. Kun uuden albumin teemasta kysyttiin, Samuli vastasi kuin apteekin hyllyltä että "alkoholismi".

Tuleeko kenelläkään muulla uuden biisin (Laiska, tyhmä...) kitaraintrosta Clashin London Calling mieleen?
Now you're messin' with a son of a bitch! Nazareth Vuokatin Katinkullassa 15.4.2005. Lähtölaskenta on alkanut.
konehes
07.02.2005 14:51:08
No voi perkele. Toivottavasti tulee uusintana joskus pian. Vika taisi olla lähetyksessä, sillä koskaan ennen ei ole temppuillut ja kuva on ollut aina hyvä.
overtake
07.02.2005 15:07:40 (muokattu 07.02.2005 15:08:31)
http://nettitv.mtv3.fi/mtv3/index.shtml/mtv3/viihde/stage?56167#56167

En ole perehtynyt asiaan, mutta tuolla mainostetaan että pystyisi katsomaan tuon pätkän.

edit: ääh, tuo on näköjään vain mtv3 laajakaistaliittymän omistajille
www.stonetabs.tk
mathias
07.02.2005 15:49:15
http://nettitv.mtv3.fi/mtv3/index.shtml/mtv3/viihde/stage?56167#56167

edit: ääh, tuo on näköjään vain mtv3 laajakaistaliittymän omistajille

Kyllä kai tuo toimii muillakin nettiliittymillä. MTV laajakaistan käyttäjille tuo vaan taitaa olla ilmaista, muut joutuvat tuosta huvista maksamaan.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
rantanplan
07.02.2005 15:57:17
No voi perkele. Toivottavasti tulee uusintana joskus pian. Vika taisi olla lähetyksessä, sillä koskaan ennen ei ole temppuillut ja kuva on ollut aina hyvä.

Kyl lähetys ihan normaalisti meni pihalle, oisko ollu vika kuitenki matkalla.
Tulee kuulema ehkä Subilta uusintana jossain välissä.
Hyvä keikka oli.
Mä en liiku mihkään suntaan ja kaikki mitä mä sanon tai teen ei tarkota mitään.Far out....huh. -Keny
overtake
07.02.2005 16:01:36
Kyl lähetys ihan normaalisti meni pihalle, oisko ollu vika kuitenki matkalla.
Tulee kuulema ehkä Subilta uusintana jossain välissä.
Hyvä keikka oli.

Joo ihan hyvin se näkyi. Meinasin vaan missata kokonaan, kun Telkku.comin ohjelmatiedoissa ei mainittu asiasta mitään. Onneksi satuin juuri kahdeksan jälkeen vilkaisemaan tuota kanavaa kun muistelin että lähiaikoina tuollainen olisi tulossa.

Hyvän setin kyllä vetivät.
www.stonetabs.tk
MV
07.02.2005 21:56:10
Perkele, unohdin... Eikös tuokin kestänyt kaks tuntia?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
overtake
07.02.2005 22:19:44
Perkele, unohdin... Eikös tuokin kestänyt kaks tuntia?

Kesti. Tosin eihän se liveä kokonaan ollut vaan tuli siinä myös musiikkivideoita.
www.stonetabs.tk
rantanplan
07.02.2005 23:41:05
Kesti. Tosin eihän se liveä kokonaan ollut vaan tuli siinä myös musiikkivideoita.

Itse asiassa oli kaksi videota ja yks pidempi treeni/härö insertti.
Mä en liiku mihkään suntaan ja kaikki mitä mä sanon tai teen ei tarkota mitään.Far out....huh. -Keny
Silkki
10.02.2005 11:28:08
Tänään tulee Sudilta tämä klo 21:00. Eli jos et nähnyt mtv3+:lta niin nyt ois mahollisuus...

Zen Café pitkän tauon jälkeen keikalla. Ohjelma on kooste MTV3+ Stagella 6.2. pidetystä livekonsertista. Zen Café esittää uutta materiaaliaan sekä jo tunnettuja hittejään. Juontajana Jussi Heikelä.
Ken tietää ja Alan ymmärtää
Bluesmies
10.02.2005 21:31:28
Ehkä väärä paikka sanoa mielipide, mutta mitä sitten?? Sanon silti:

Zen cafe on huono!

Mutta hei, täähän oli vaan mielipide, älkää kuumuko!
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
Peoplez
11.02.2005 02:44:01
Mäkin sanon mielipiteen:

Olipahan laiskaa ja saamatonta menoa. Siis kerrassaan kamalan aneemista. Hyi!

Ja älkää suuttuko, en tahdo olla ilkeä.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
samppa2
11.02.2005 07:44:45
Aikamoinen pettys oli. Tosin pitää muistaa että jätkillä oli pitkä keikkatauko takana. Zen cafe on soitannollisesti aika paska bändi ainakin basistin ja Putron osalta. Muuten todella persoonallinen ja loistava orkesteri jolla on hyviä biisejä! Mun mielestä bändi toimii paremmin kun toinen kitaristi on messissä
Rattata
11.02.2005 08:04:27
Todella tylsää ja laiskaa meininkiä. Ihan hirveää katteltavaa.

Mun mielestä bändi toimii paremmin kun toinen kitaristi on messissä

Täysin samaa mieltä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
nikomati
11.02.2005 08:51:43

Mun mielestä bändi toimii paremmin kun toinen kitaristi on messissä

Komppaan.
Ja kyllä mielestäni noi muutamat uudet piisit kuulosti ihan hauskoilta..!
Maailma on nii epäreilu. Koski täytti jo kaheksantoista.
MV
11.02.2005 13:13:24 (muokattu 11.02.2005 13:13:37)
Muuten jees mut uudet biisit olivat melkein kaikki ihan paskoja... Missä oli todella kaunis jumalauta??!
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
porcupine
11.02.2005 13:20:17
Ei noista uusista biiseistä saanut oikein minkäänlaista kuvaa, kun Putron laulu oli vielä täysin kesäterässä. Ei tullu korkealta ja kovaa, niin kuin pitäisi. Mut mulle soitto toimi kyllä oikein mainiosti. Musta oli vaan hyvä, että bändi veti triopohjalta – virkistävää "ison bändin" stadionrokkiin verrattuna. Rumpal ol kyl paras.

Schviduttaa vaan ton koko söyn missaaminen...
Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta
konehes
11.02.2005 13:46:22
No voi saatana taas jäi näkemättä! Ei voi olla totta! No hyvä jos oli huono. Ei ehkä harmita yhtä paljon...................
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)