Löysin kyseiset synat kotoa. Kysyisin asiantuntioilta: Kummassa on parempi soundivalikoima +soundit yleensä? ~Hinta? Pitäisi valita toinen bändin kosketinsoittajalle. Ongelma on, että hän ei pääse itse testaamaan laitteita. get up offa that thing. It makes you feel better. |
JPQ 11.02.2005 11:54:45 | |
---|
Millaisia saundeja haet(te) ? toiseksi netistä löytynee testeja. Ja en löytänyt mitään i30sesta mutta muutenkin suosittelen omaa makuani tuntien ehkä ensoniqia ja jos jenkki saundit mitä haette niin ehdotan sitä (mutulla siis) ja jenkki saundit on rhodes,hammondit ja sellaiset... |
KoskPaavo 11.02.2005 20:23:46 | |
---|
Moi, mä oon sulle tuttu, Ota Ensoniq , se i30 on kai muistaakseni Korg. Sehän on se komppisoitin. Ensoniqiin kai saa netistä soundeja vaikka kuinka. Soittaja selviää aina. |
JPQ 11.02.2005 22:46:15 | |
---|
Minä(kään) en löytänytkään Rolandin i30sta netistä mutta Korg löytyy. PS. TS10sta tosi suppeasti kokeillut sattuineista syistä kauppias ei osannut auttaa enkä oivaltanut kun vielä oli kiirekkin. ja SQR+ räkissä. |
The Player Of Key Notes 13.02.2005 23:50:26 | |
---|
i30 ei oo tuttu. TS-12 on aarre, huippusekkari ja selkeä käyttis = rohkaisee ohjelmoimaan itsekin. Soundeiltaan pärjää hyvin vaikka Enska olikin aina vähän nuuka ROMmin määrän suhteen. Mulla on TS-10 ja en vaihda, huippukoskettimisto, individual aftertouch jne. TS-sekkari on mun mielestä sekkarievoluution huipputuote. Saahan siihen RAMmiakin, jos jostain löytää enää vanhoja muisteja. Jopa SCSI oli saatavilla vaikkei se enää tänään ehkei kiinnostakaan. Siihen voi kuitenkin ladata ASR-formaatin soundeja jos RAMmia on ja taisi tulla pari megaa vakiona. |