LaXu 10.02.2005 20:21:18 | |
---|
moninkertainen kertaus on opintojen äiti! Ootko sä japsejakin lyhyempi vai onko tuolla korkeat seinät vai kaivoitko lattiaan kuopan mistä kuvasit? Hoho! Korkealla seinällä olivat, kamera oli siinä silmien korkeudella. Allekirjoittaneella on pituutta 185 cm. Kuitenkin kaikitenkin, jos kopion hinta rupee olemaan tuolla 800-900 niin eiköpäs sitten jo kannattais siirtyä alkuperäis-osastolle..toki jos haluaa oikein komean kannen ja kaikkee muuta herkkua niin sitten voi olla hissumpaa kiloeuroon moista löytää. Mielipide vaan tämä. ;) Niin no, tästä voi aina vääntää. Mä olen sellainen outo otus, joka tykkää kopioista "aitoja" enemmän. Eli itse ottaisin mieluummin nätin japsi-kopion tonnilla kuin jonkun Studion tms. |
Niin no, tästä voi aina vääntää. Mä olen sellainen outo otus, joka tykkää kopioista "aitoja" enemmän. Eli itse ottaisin mieluummin nätin japsi-kopion tonnilla kuin jonkun Studion tms. Juu ei oo aihetta vääntiölle. =) Siksipä niitä tehdään, erilaisia ja erimoisia. Luitkos tuolta aiemmin tuota "USA:ssa tehtyä Japanian Epiphone"-juttua..Saattaa olla että on Japanissa tehty Japaninmarkkinoitten tuote se. Ja eipä mulla mitään, yhtikäs mitään, ole hyvää jaappanin kitaraa vastaan, ei!! (Tosin malli-ja muotoseikkakohtainen, tämä) ;)
|
sihvoh 11.02.2005 23:28:01 (muokattu 11.02.2005 23:33:25) | |
---|
Aiemmassa viestissä totesin, että Orville Les Paul malleja on tehty myös Koreassa. Tässä on yksi tällainen myynnissä parhaillaan. Tosin Hisashi on myyjä, joka on rehellinen ja myöntää asian itse: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ewItem&rd=1&item=3780344948 Parhaillaan on myynnissä myös yksi Custom Orville, jossa ei kerrota mitään Made in Korea jutusta, mutta ei myöskään kerrota sen olevan Made in Japan. Periaatteessa ei valehdella, mutta... kun suurin osa ostajista on siinä uskossa, että se on Made in Japan. Eli vielä kerran - katsokaa että kitarassa on puuhun painettu sarjanumero. Tarra jossa on Kxxxxxx tai ei ollenkaan sarjanumeroa tarkoittaa joko Koreassa kasattua tai kokonaan Koreassa tehtyä soitinta. EDIT: Tässä vielä yksi hyvä Orville MIJ, kevyt ja luultavimmin melkoisen hyvä. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ewItem&rd=1&item=3780678479I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
mosh 18.02.2005 22:52:42 | |
---|
Jopas tuli vastauksia, hyvä niin. Taidan hommata tollasen Hohnerin LP kopion, Ebayssa on kyllä vielä vähän aikaa tollanen 70-luvulta El Degas, tiiä sitten. |
this1sux 24.02.2005 23:11:16 | |
---|
kysyisin vielä sitä, että kun mainittiin että opetelkaa tuntemaan puulajit kuvasta, niin onko jollain antaa vinkkejä nyt siitä että miltä mitkäkin puulajit näyttää, vai onko ainoa tapa vain katsella kuvia ja niiden viereisiä selostuksia siitä mitä kitarassa on. alex |
Lilli 25.02.2005 08:47:04 (muokattu 25.02.2005 08:49:22) | |
---|
Laxu: Fernandeseista USA:ssa ja Euroopassa ei näy kuin noita lafkan omia, käsittääkseni Kiinassa tehtyjä malleja (Ravelle ym.), mutta Japanissa myivät eksakteja LP-kopioita. Paitsi Fernandes Super Grade, aivan Tokain tai jopa Gibsonin väärtti Les Paul... ainakin omani ('96)modifioituna. Ja valmistusmaa on Japani, taitaapa vielä olla se Tokain tehdas. 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |