HC-Audio 10.02.2005 09:03:08 | |
---|
Mä oon nyt viimeinki varmaan kasvanu ulos tosta Big muffista. Riittää ihan vahvarin putki.. Vasta nyt oon tajunnu kuinka paskalta se muffi kuulostaa ja tajunnu etteihän se sovi oikeen muuhun ku stoneriin. Eikä siihenkää hyvi, vetää niin tukkoon sen saundin. Munsta. mut on sillä kiva joskus leikkiä... Osta kunnon vahvari minkä saa ruvelle, niinku nuo ashdownin ja ebs:n kamat tai sitte joku halpa JCM, ei niin hyvä saundi mutta säröä piisaa Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". |
Kaikki rupee kuulostaa merdeltä pidemmän päälle, siksipä Big Muffiakin kannattaa käyttää säästellen (introssa ja soolossa ym.). Siksipä juuri niinkuin toveri edellä mainitsi vaffari minkä saa ajettua "ruvelle" on hyvä vaihtoehto. Ittekin ajoin etusputket mustaksi mutten uskaltanu ruveta extreme urheilemaan ja vaihdoin ennenkuin rupes sulakkeet tai muuntajat poksumaan. Mutta täytyy myöntää että ennen putkien vaihtoa niin en oo saanu sellasta murinaa pelkällä nupilla tuotettuna kuin silloin sain. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
Ze Kink 10.02.2005 20:27:06 | |
---|
Matti osta jo se bossi :D |
Niskamies 10.02.2005 20:31:01 | |
---|
Matti osta jo se bossi :D Mä en kyllä ODB-3:sta suosittele kenellekkään. Voisin sanoa että ostos jota olen katunut eniten, varsinkin kun uutena menin ostamaan. Meitsi on meshissä. |
Kieppi 10.02.2005 21:24:37 | |
---|
Kalamies #10 >-)))>
"Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa)
Myydään Citroen ZX -93 ja Fender Precision Bass. |
balzary 10.02.2005 22:11:27 | |
---|
Onkos kellään tätä Pulp Fiction -säröä täällä? Siittä olis hauska lukea vähän kommentteja. http://www.stompboxes.co.uk/gpage5.html häh, eikö sitä kahlata antaumuksella jokaista bassopalstan viestiketjua läpi?? tuostahan on ollu juttua. unskelotilla oli kustom, mikä on nykyään vantteralla. |
pardy 10.02.2005 22:40:32 | |
---|
häh, eikö sitä kahlata antaumuksella jokaista bassopalstan viestiketjua läpi?? tuostahan on ollu juttua. unskelotilla oli kustom, mikä on nykyään vantteralla. Tjaa, myytäisköhän nuita Somesa? Basisti. |
Kieppi 10.02.2005 22:57:01 | |
---|
häh, eikö sitä kahlata antaumuksella jokaista bassopalstan viestiketjua läpi?? tuostahan on ollu juttua. unskelotilla oli kustom, mikä on nykyään vantteralla. ...ttu millään pysy perässä millä kukakin milloinkin vetää ;) Lasken siihen joukkoon kyllä myös itseni. Ja haullahan se Vantteran juttukin löytyi sitte. Kalamies #10 >-)))>
"Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa)
Myydään Citroen ZX -93 ja Fender Precision Bass. |