Aihe: Bassovahvistin putkilla?
1 2
Cornflake
10.03.2003 21:08:20
RikuTheMan:
Ostin itse Hartken 3500 nupin, räkin ja XL410 skoben käytettynä: maksoin 1000 enskaa... Kommentteja?Thomanilta sama setti hiukan päälle 1400 euroa.

Mitäpä tuohon kommentoimaan. Varmaan on maksanut aikoinaan vielä hitusen enemmän Suomeen tullessaan. Et ainakaan kauheasti liikaa maksanut...

Eikös nämäkin pidä hintansa suht hyvin?
No ei se nyt niin justiinsa ole...
Prowleri
10.03.2003 22:26:49
Tuo 1000€ on aika normaali hinta noille kamoille, itte ostin oman 3500:ni 400€ hintaan ja kaappeja olen siinä 600€ menevän nähnyt.
Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa
2541
14.03.2003 05:25:19

Ite oon soittanu pitkään vanhalla Hiwattin 100 wattisella putkinupilla, joka on periaatteessa kitaravahvistin. Mutta toimii erinomaisesti bassolla ja tehoa lähtee paljon enemmän kuin esim. uudesta Ampegin V4B:stä (vanhat asia erikseen). Mitään ultracleansaundia on turha hakea, mutta jos tykkää pienestä tai suuresta putkirähinästä, niin kannattaa kokeilla. Perässä mulla on Fenderin Bassman 4x12, semmonen älytön "tilttikaappi". Näyttää hyvältä!:)
ba-sissi
14.03.2003 09:24:42
Vahvistinta ostettaessa kannattaa tarkkailla keltaista pörssiä, huuto nettiä ja muusikoidennetin toria ynnä muita paikkoja, joista jopa saattaisi löytää käytetyn vahvistimen. Itse ostin Monsterin 120W täysputkinupin ja 4X10 kaapin 170e keltaisen pörssin kautta. Hintaa tietty lisäänty, kun sitä piti käyttää huollossa, mutta ei se sillonkaa tullu maksamaan läheskään niin paljon, kuin sen käyttöarvo on. Joten minä ainakin puollan ehdottomasti käytettynä ostamista.
BOM BOM sano basso
absqua
14.03.2003 11:04:17
Vahvistinta ostettaessa kannattaa tarkkailla keltaista pörssiä, huuto nettiä ja muusikoidennetin toria ynnä muita paikkoja, joista jopa saattaisi löytää käytetyn vahvistimen. Itse ostin Monsterin 120W täysputkinupin ja 4X10 kaapin 170e keltaisen pörssin kautta. Hintaa tietty lisäänty, kun sitä piti käyttää huollossa, mutta ei se sillonkaa tullu maksamaan läheskään niin paljon, kuin sen käyttöarvo on. Joten minä ainakin puollan ehdottomasti käytettynä ostamista.

Siis koko läjä 170e? Häh? Nyt kyllä narraat! ;-) Jos asia on näin niin saitpa hyvän pinon todellakin puoli-ilmaiseksi! Monster on kovan luokan masiina, hieno peli kuin mikä.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)