Aihe: SG:n mitat
1
tonicaster
09.02.2005 22:55:30
Voisiko joku joka omistaa SG:n katsoa maksimi leveyden ja pituuden ko rungosta. Eli jatko kyssäri: kykeneekö 405*350 valmiiksi liimatusta palasta veistelemään SG:tä?
fox
10.02.2005 01:14:00

Voisiko joku joka omistaa SG:n katsoa maksimi leveyden ja pituuden ko rungosta. Eli jatko kyssäri: kykeneekö 405*350 valmiiksi liimatusta palasta veistelemään SG:tä?

Käytä kuule hakua, olen ainakin kahdesti mittaillut omani.. :) Jos et millään löydä, niin kyllä minä sitte vielä kolmannenkin kerran mittaan..
fox
10.02.2005 10:50:51

Kiitos patistelusta...löysin..ajattele ennenkuin kysyt....hyvä vinkki...

__

No harm done..olisin mä toki sen sulle mitannu jos et olis löytäny.. =)
tonicaster
08.03.2005 21:31:35
Herätän tämän nyt henkiin..sain tuossa piiroteltua SG:n rungon jo mutta epähuomiossa jäi paksuus rungosta katsomatta....Eli "voksi virman mies":) tai joku muu, kuulkaa kun kysyn:- SG:n rungon paksuus?
fox
09.03.2005 00:32:48

Herätän tämän nyt henkiin..sain tuossa piiroteltua SG:n rungon jo mutta epähuomiossa jäi paksuus rungosta katsomatta....Eli "voksi virman mies":) tai joku muu, kuulkaa kun kysyn:- SG:n rungon paksuus?

Tehdas ilmoittaa paksuudeks 1 5/16 tuumaa, poikkeuksia löytyy, ensimmäisissä SG Std- kitaroissa on muunmuassa 1½ tuuman paksuisiakin. Eli jos ei nyt ihan ole kriittistä niin tekisin vaikka tuon puoltoistatuumasen siitä valmiista rungosta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)