triplis 08.02.2005 02:58:00 | |
---|
Elikkäs missä paikoissa olette käyneet keikalla pääkaupunkiseudulla? Kertokaa kokemuksista, niin hyvistä, kuin huonoistakin. P.S. Muitakin paikkoja saa ehdottaa, kun Factory ja Stella! "Soitetaanko vaihteeksi heviä?" |
erkkimörkö 08.02.2005 15:32:32 | |
---|
tavastia nosturi semifinaali roudarit on kuninkaita |
kivi 09.02.2005 19:42:05 (muokattu 09.02.2005 19:43:50) | |
---|
Elikkäs missä paikoissa olette käyneet keikalla pääkaupunkiseudulla? Tää ei viittaa siihen, että paikan pitäisi olla edelleen olemassa. Eli stadissa on tullut itse soitettua ainakin seuraavissa paikoissa, joissakin aika monestikin: -Natsa -Botta iso sali -Kulttuuritalo -USSR-klubi -Berliini -Shadow Club -Vanha YO -Uusi YO (kaikki kerrokset) -Tavastia -Semifinal -Backstage -Monte Rosso -Horror Club -Jumo Jazz center -Espan lava -Lepakko pääsali -Lepakko Musta sali -Lepakko kuppila -Kuvataideakatemia -Kipsari -Rocktails -Kantri Star -Kaapeli ravintola -Kaapeli merikaapeli -Kaapeli deadrocks -Nuokkarit: Herttoniemi, Kontula, Pasila, Itäkeskus... -Stella Star Club -Factory -Piritta -Kaivohuone -Kaivopuisto -Kaisaniemen puisto -Kaisaniemi ravintola - (Lisäilen kun muistuu mieleen...) |
Tainnu muutaman keikan heittää... =) Eihän sulla sattuis olemaan tietoa missä hevibändit otetaan auliisti vastaan, kun oot noita keikkapaikkoja kierrelly? "Soitetaanko vaihteeksi heviä?" |
hoffe 09.02.2005 20:01:18 (muokattu 09.02.2005 20:02:15) | |
---|
Nopealla silmäyksellä en nähnyt seuraavaa paikkaa: Kantis. Edit: triplis ehti väliin. Kantiksessa käy ainakin jonkin verran vakkarihevaria. "Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa." |
Fortune 09.02.2005 20:44:51 | |
---|
Nopealla silmäyksellä en nähnyt seuraavaa paikkaa: Kantis. Edit: triplis ehti väliin. Kantiksessa käy ainakin jonkin verran vakkarihevaria. Onko siellä ihan liveäkin? Joskus kävin vahingossa siellä ja ainoastaan musta nahkatakki ja poninhäntä pelastivat uhkaavilta tilanteilta ;) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Kuuntele Demoa! |
hoffe 09.02.2005 21:28:15 | |
---|
Onko siellä ihan liveäkin? Alakerrassa on mahdollisuus. Yläkerrassa ei kai lainkaan. "Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa." |
triplis 11.02.2005 00:20:39 | |
---|
Alakerrassa on mahdollisuus. Yläkerrassa ei kai lainkaan. Ai siis ihan oikean hevin soitoon. Oon kyllä ollut useammankin kerran asiakkana kyseisessä ravintolassa, ja lähinnä hevin kuuntelultahan toi on tuntunu. Livebändejä en oo nähny! Jos ottaa niin oon salamana paikalla!!! "Soitetaanko vaihteeksi heviä?" |
paavi 11.02.2005 10:52:43 | |
---|
Kivi! Unohdit ainakin Ravintolalaiva Wäiskin. :) Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
kivi 11.02.2005 11:03:40 | |
---|
Kivi! Unohdit ainakin Ravintolalaiva Wäiskin. :) Tällä hetkellä näyttää, että olen unohtanut kymmenkunta paikkaa... :-) |
Jim Tonic 11.02.2005 21:16:52 | |
---|
Tuli ton Kiven listan jälkeen sellainen olo ettei oo tullu paljon missään soitettua. Ehkä isona sitten.... Tähän mennessä: -Factory -Wäiski -Semifinal -On The Rocks -Turkoosi -Oranssi -Bar City -Liberte -Vankkuri -Stella Star Club Ainakin Rocksissa ja Semissä tykätään hevistä. |