Aihe: Randall RH200SC/G2 vs. Laney TFX3 Head
1 2
BuzBuz
13.01.2005 19:29:27

Elikkäs noita kahta nuppia olen kattellut pääosin Hevi ja Metalli-käyttöön. Tarvisi vain päättää kumman hommaisi. Hinnat pyörivät siinä 500e molemmin puolin.

Randall:
http://www.randallamplifiers.com/products/amps/rh200scg2.asp

Laney:
http://www.laney.co.uk/html/products/tfx/tfx3h.htm

Elikkäs jos jollakulla olisi kokemuksia näistä laitteista voisi auttaa päätöksen tekemisessä? Tai kenties ehdottaa jotain muita parempia saman hintaluokan vahvistimia.
Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään.
Ze Kink
14.01.2005 00:15:30
Ei ole kokemusta kummastakaan, mutta ottaisin silti heti Randallin. Ääninäytteiden perusteella hakkaavat nuo tubefusionit sun muut (olen testannut Laneyn trankkucomboja siis) ihan 6-0.
jhakwe
27.01.2005 00:34:39

Tilasinpa sitten tänään tuollaisen RH200/G2:n vanhan Valvestate-ruoskani tilalle, vaikken ole moista koskaan päässyt kokeilemaan. Siitä on kuitenkin kuullut sen verran muikeaa kommenttia, notta uskalsin sijoittaa. Maanantaina olisi tarkoitus hakea nuppi liikkeestä, ilmoittelen sitten lisää kunhan olen saanut laitteen kotio :)
hirvijo
27.01.2005 15:21:18
Kyllä ne säröt tuossa on tosi muhkeet, vaihtelee kunnon rososta sirkkeliin. saa kyllä bändin kanssa vaan säätää ettei tuki koko bändiä.
stratocaster
27.01.2005 21:07:42
Jees. Ranttu ehottomasti. Ite saan oman Rantun tiistaina.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
BuzBuz
27.01.2005 22:35:40

Jooh, kiitoksia vastauksista. Onko teillä muuten tietoa miten tuo Randall toimii G-major räkki-efektilaitteen kanssa? Siis se kanavanvaihto ominaisuus. Laneyn kanssa kuulemma pitäis toimia.
Pummi
28.01.2005 20:26:28

Mistäs nuita Randallin vahvistimia sais tilattua / ostettua?
Hyvä Matshi!
BuzBuz
28.01.2005 21:16:39

Ainakin niitä tuo maahan http://www.studiotec.fi/ . Jälleenmyyjistä en tiedä, missään en ainakaan ole nähnyt randallin vahvistimia. Mutta kyllä niitä kaupat varmaan tilaa jos haluaa.
stratocaster
31.01.2005 22:38:38
Ainakin niitä tuo maahan http://www.studiotec.fi/ . Jälleenmyyjistä en tiedä, missään en ainakaan ole nähnyt randallin vahvistimia. Mutta kyllä niitä kaupat varmaan tilaa jos haluaa.

Kyllä niitä aika monissa musaliikkeissä silti on.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
elbowski
31.01.2005 23:02:54
Tilasinpa sitten tänään tuollaisen RH200/G2:n vanhan Valvestate-ruoskani tilalle, vaikken ole moista koskaan päässyt kokeilemaan. Siitä on kuitenkin kuullut sen verran muikeaa kommenttia, notta uskalsin sijoittaa. Maanantaina olisi tarkoitus hakea nuppi liikkeestä, ilmoittelen sitten lisää kunhan olen saanut laitteen kotio :)

Joo xiit et oo vielkään ilmoittanu.
''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Sir Härö
01.02.2005 08:41:39
Ymmärsinkö nyt oikein, kuuluuko ton randallin kanssa samaan pukettiin kaappikin?
Syökää kanaa! Pastilli?
BuzBuz
01.02.2005 13:15:39 (muokattu 01.02.2005 13:20:01)

"Ymmärsinkö nyt oikein, kuuluuko ton randallin kanssa samaan pukettiin kaappikin?"

Ei ymmärtääkseni.
Sir Härö
01.02.2005 14:02:53
"Ymmärsinkö nyt oikein, kuuluuko ton randallin kanssa samaan pukettiin kaappikin?"

Ei ymmärtääkseni.

Juu luin tekstin uudestaan ja en ymmärrä miksi ymmärsin ensin väärin... Minkä sortin kaappi ois tuolle hyvä?
Siis 4x10" tms?
Syökää kanaa! Pastilli?
BuzBuz
01.02.2005 14:15:32

Minkä sortin kaappi ois tuolle hyvä?
Siis 4x10" tms?

Ite ajattelin ensimmäiseksi ostaa jonkun Behringerin halppiskaapin. Sit hommata Marsun tai Randallin oman kaapin kaveriks. Veikkaan et randallin omat kaapit soveltuu tolle parhaiten mutta tuskin siillä niin suurta merkitystä on.
jhakwe
01.02.2005 15:00:54

Joo xiit et oo vielkään ilmoittanu.

Pidättele hevosiasi, hyvä ihminen. Tuli taloudellinen takaisku, viivästynee nupin kotio hakeminen varmaankin viikolla. Tuskin muutenkaan heti seuraavana päivänä kirjoittelisin, kitaravehkeisiin pitää tutustua rauhassa ennen kuin mielipide on pätevä.
Dr.El
01.02.2005 19:00:48
Mistäs nuita Randallin vahvistimia sais tilattua / ostettua?

kysyt lähimmästä musa liikkeestä niin niiden kautta voit tilata.
Revolution I$ My Name
BuzBuz
01.02.2005 19:05:38

kysyt lähimmästä musa liikkeestä niin niiden kautta voit tilata.

Pistin muutamaan tamperelaiseen liikkeeseen tänään sähköpostia ja kyselin onko niiden kautta mahdollista vahvistinta tilata. Vastausta odotellessa..
jhakwe
09.02.2005 19:01:14

Noni, nyt on RH200/G2 ollut muutaman päivän käytössä. Vaikka tässä vaiheessa mielipide ei välttämätä ole objektiivisin mahdollinen, voin sanoa, ettei ostos kaduta tippaakaan. Puhtaat ovat ihan mukavat, mutta säröpuoli - jota varten nupin ostinkin - on aika eri maailmasta kuin vanhassa Valvestatessani. Siinä missä Valvestate sirisi, Randall murisee. Demppisoundi on yllättävän tukeva ja särö on trankkupeliksi varsin pätevä. Pieksee aiemmin kokeilemani trankkunupit vaivatta. Toistaiseksi olen siis tyytyväinen, eiköhän tätä peliä voi muillekin suositella.
jhakwe
09.02.2005 19:39:36

Kuulostaa juuri siltä mitä haen. Täytyykin tuo sitten tilailla. Voi olla et tyydyn tuohon RH100/G2 malliin, koska sen ihan hyvällä hinnalla saisin (350e).

Se kelpaa varmasti, olisin itsekin ostanut sen, ellei se olisi maahantuojalta ollut lopussa. Kannattanee kuitenkin kokeilla tuota itse ennen ostoa, ettet sitten voi syyttää minua, jos Randall ei miellytäkään ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)