Aihe: Mikä näistä?
1
ihimemies
09.03.2003 23:25:37
Olen värkkäämässä pedua ja mietin että minkä rakentaisin kertokaa te mikä kannattas rakentaa sivu on http://www.generalguitargadgets.com/
P.S mieluiten joku distortion pedu.
Jee
BlackD
10.03.2003 23:15:17 (muokattu 10.03.2003 23:17:16)
Itse asiassa mä rakensin täydellisen kopion Ibanezin Tube Screamerista, jopa alkuperäistä OP-piiriä myöten (löysin wanhasta eq-pedaalistani). Mutta enpä jaksanut sitä koteloida kunnolla joten ostin uuden Ibanez Tube Screamer TS7:kan jossa on lisänä se hot-kytkinkin. En osaa sanoa soundissa sanottavaa eroa rakentamani ja ostamani välillä, joten suosittelen ostamaan TS7:an, se on melko halpakin laatuun nähden. Ja mä soitan rankinta heviä mitä löytyy, ehdottomasti tämä TS7 täydentää mun soundia, tekee siitä sopivan nasaalin ja lisää palm-mutejen artikulaatiota ja munaa. Pitänee vielä hommata Zoom Tri-Metal pahimpia surinabläkkissäröjä varten (oli kaverilta lainassa hetkisen) niin sitten on soundiskaala hanskassa :)

Edittiä: myönnän avoimesti että tämä kirjoitus oli tehty suurehkossa humalassa, mutta asiapitoisuus ei pitäisi siitä sen kummemmin hävitä. Metallisoundien salaisuus ei välttämättä aina ole siinä metalzonessa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)