Aihe: Nuorille soittotiloja Turkuun!
1 2
nikomati
02.02.2005 11:04:50

Mitäs nää tilat maksaa, ja entäs soittoajat?
"Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu"
Maxx
02.02.2005 23:16:05

Mitäs nää tilat maksaa, ja entäs soittoajat?
Morjens ! =)
Tilat sijaitsee itäharjulla turussa ilmarisenkatu 1.
Tervetuloa katsomaan, hinta on 11 euroa /neliö ja tilat on noin 25-30 neliötä. soittoajoista sen verran että tila on teidän josta maksatte vuokraa ja soitatte silloin kun soitatte !!! =)
pari olisi vielä vapaana joten...

-R-
Keep rockin!
simiha
03.02.2005 12:33:09
hinta on 11 euroa /neliö ja tilat on noin 25-30 neliötä.

Onkohan mulla väärä käsitys nykysestä vuokratasosta vai onko toi aika kallista? 330e 30m2 tilasta, eikös tolla melkein vuokraa yksiön Turun keskustasta..?

Ajatus on silti hieno ja projekti kannatettava!
Pipo ja kengät eivät viihdy samassa päässä. (AVS)
Marque
03.02.2005 15:35:26
Onkohan mulla väärä käsitys nykysestä vuokratasosta vai onko toi aika kallista? 330e 30m2 tilasta, eikös tolla melkein vuokraa yksiön Turun keskustasta..?

Ajatus on silti hieno ja projekti kannatettava!

Yeap. hinta on aika kohtuuton myös minun mielestäni. Mutta en yhtään epäile etteikö paikka saisi vuokralaisia...
Puhu hitaasti, olen titokone.
Maxx
04.02.2005 00:37:08

Joo eli tuolla on monenlaisia tiloja jotka vaihtelevat jonkun verran varustelutasoltaan. Äänieristykseltään toimivia ! Omat tilat jossa voi soittaa koska tahansa ! voihan tietysti verrata ... onhan noita koppeja turussa mutta kuten sanoin esim. äänieristys on yksi noista johon kiinnitin erityisen suurta huomiota.
Kannattaa ehdottomasti tulla katsomaan, itse olen paikanpäällä sitä rakentamassa.
Kaikki tilat on suunniteltu ja rakennettu juuri bänditoimintaa varten ja silmälläpitäen että tiloissa on alan ihmisiä.
esim sopiva koko neljän viiden hengen kokoonpanolle on n. 20-25 neliötä.
On myös pienempiä tiloja jotka ovat taasen edullisempia.
-R-
Keep rockin!
Maxx
09.02.2005 22:39:57

On vissiin kaikki paikat mennyt.

pari paikkaa on vielä vapaana. kysyntää tuntuu olevan ! =)
Keep rockin!
rc
13.07.2005 22:15:04
Äänieristykseltään toimivia !

kuten sanoin esim. äänieristys on yksi noista johon kiinnitin erityisen suurta huomiota.

Kaikki tilat on suunniteltu ja rakennettu juuri bänditoimintaa varten ja silmälläpitäen että tiloissa on alan ihmisiä.

Hohohohohohohohohohohohohoho...
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
jome.roks
14.07.2005 14:36:46 (muokattu 14.07.2005 14:39:21)
JOS JOKU HALUAA NI VOIDAAN JAKAA TREENIS ELI SIIS ILMOTELKAA JOS JOTAI KIINNOSTAA.
TIETYSTI TURUSTA!!!
rock n chaoz nimisestä paikasta
yks paikka jäljellä,pitäkää kiirettä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)