- Oka - 08.02.2005 23:27:32 | |
---|
Oon tässä jo muutaman tovin ihmetelly kun äänikortti päästelee varsin ihmeellistä mekkalaa. Äänet tuntuvat tulevan jollakin tapaa kovalevystä tai jostakin, esimerkiksi kun avaa jonkun ohjelman tms. niin luureista kuuluu varsin ihmeellisiä pörinöitä. Vaikka kone olisi vain lepotilassa, niin silloinkin kuuluu vaimea helikopterin säksätystä muistuttava ääni. Myös erilaiset pienemmät toiminnot esim. käynnistä-valikon klikkaus tuottavat ihmeellisiä suhinoita. Oudoin piirre tässä on se, että kun windowsin voimakkuusasetuksista vääntää linjatulon mutelle niin pörinät loppuvat. Ei kellään sattuisi olemaan ideoita mistä tämmönen mahtaisi johtua? Homon mielestä nainti on poikaa. |
Mulla kuuluu kanssa tommosta mutta mulla olikin windowsin "master volume" täysillä. Mulla tulee line-innii tv-kortista äänipiuha ni tosta kortista tulee mulla vähä häiriöitä kans. Ex-USB-hiireni ainaki piti tommosta kuvaamaasi häiriötä ku avas valikoita/ohjelmia jne. "man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27 |
Heart Of Steel 09.02.2005 20:32:37 | |
---|
Mulla on samanlaista ongelmaa kuulokkeiden kanssa. Esim hiiren liikutus ja rulla aiheuttaa vaimeata ritinää. Kaiuttimista (esi near05) ei häiriöitä kuulu vaikka laittais täysille. Ehkä erillinen kuulokevahvistin poistaisi häiriöt. "Nobody tells a Man how to play." HMB |
Kemppilä 09.02.2005 20:42:57 | |
---|
Miul tulee integroidusta äänikortista kanssa tuollasta särinää, kun liikuttelee hiiren rullaa tai liikuttelee ikkunoita yms. toisella äänikortilla sitä ei kuulu. -Ooksää Seinäjoelta? |
Aki 12.02.2005 23:54:28 | |
---|
Huonolaatusilla äänikorteilla höpisee. Jos häiritsee, ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin ostaa paree kortti. Tietty voi kokeilla siirtää äänikortti eri PCI-väylään. Se saattaa siirtyä kauemmas häiriön aiheuttajasta. -Aki. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG140 '86!! |