Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 511 12 13 14 1536 37 38 39 40
MrQ
08.02.2005 15:39:45
Se on kyllä jo tarpeeksi perseestä kun haukutaan omaa lempibändiä ilman perusteluita... Sitäkin voisi jo melkein sanoa vittuiluksi... Lisäksi tämän foorumin säännöt kieltää moisen paskan koska sitä voidaan sanoa hyökkäykseksi jotain artistia kohtaan eli jos ei miellytä niin tutustu vaikka jippiin foorumiin...?

Jos ottaa lempibändinsä niin vakavasti, niin sietääkin tulla vittuilluksi.
luopio
08.02.2005 23:26:55
kuten sanoin olen äpärähinttari, myönnän sen itsekkin

On muute aika hauskaa muutta noita roisten sanomisia, turha sitä on kieltäkään... Mutta kerrohan toki lisää, juttusi ovat minun mieleeni, alkoi taas kiinnostamaan toden teolla. Kerro mulle nyt vaikka äitistäs ja hankalasta varhaispuberteetistas. Kyl minä kuuntelen.
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
Ben_D
08.02.2005 23:27:54

On muute aika hauskaa muutta noita roisten sanomisia, turha sitä on kieltäkään... Mutta kerrohan toki lisää, juttusi ovat minun mieleeni, alkoi taas kiinnostamaan toden teolla. Kerro mulle nyt vaikka äitistäs ja hankalasta varhaispuberteetistas. Kyl minä kuuntelen.

Mitäs jos antaisit jo olla?
luopio
08.02.2005 23:30:17 (muokattu 08.02.2005 23:39:00)
Se on kyllä jo tarpeeksi perseestä kun haukutaan omaa lempibändiä ilman perusteluita... Sitäkin voisi jo melkein sanoa vittuiluksi...

ja varsinki ku se tehään vain ja ainoastaan vittuiluks, eikä sen takia että ilmoittas olevan vaa eri mieltä tai oman kantasa. Ja minähän en tätä tappelua ton viimesimmän kans alottanu, vaikka sen nahinan benin kans saatoinki turhasta vetästä. mut joo tää viimesin ei kyl nyt enää hirveesti jaksaa kiinnostaa...

Mitäs jos antaisit jo olla joo, oisha se jo varmaa aika, mut en täs vissiin yksin tapellu, ku tää jätkähän tarttu vaan siihen meiän väittelyyn, joka mun mielestä oli kyllä jo ohi, mut iha mite vaa... ero oli se ett tos sun kans väittelys oli kuitenki jossai vaihees jotai asiaaki.
MV
09.02.2005 11:31:56 (muokattu 09.02.2005 11:32:26)
Jos ottaa lempibändinsä niin vakavasti, niin sietääkin tulla vittuilluksi.

Ei sitä niin vakavasti tarvi ottaa mutta se vituttaa..

Siitä ei ketään hyödy jos sanot jonkun bändin olevan paska...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Pablo Kigero
09.02.2005 12:53:29

Miks te ootte ilkeitä? :'o
Some asskicking rock & roll would be nice...
MrQ
09.02.2005 14:21:06
ja varsinki ku se tehään vain ja ainoastaan vittuiluks, eikä sen takia että ilmoittas olevan vaa eri mieltä tai oman kantasa.

Vitun marjat tehdään. Se on... äh. lyhyt versio seuraa:

1: Hevareiden suhtautuminen mussiikkinsa/elämänaseenteeseensa on liioitellun suojelevaa. Se huvittaa ja provosoi.
2: Minä en ainakaan jaksa ilkeilyn takia dissata mörköbändejä vaan koska _minun mielestäni_ suurin osa tämän hetken heviorkista on aivan vitusta. mitä uudempia ne ovat sitä enemmän ne haisevat, näin nyrkkisääntöisesti. Ja ihan ihan ihan oikeasti, mielestäni etenkin suomiskene on kuvottavan huono. Ja täällä vielä tehdään metallia PALJON, mikä ei todellakaan auta asiaa.

joo, oisha se jo varmaa aika, mut en täs vissiin yksin tapellu, ku tää jätkähän tarttu vaan siihen meiän väittelyyn, joka mun mielestä oli kyllä jo ohi, mut iha mite vaa... ero oli se ett tos sun kans väittelys oli kuitenki jossai vaihees jotai asiaaki.

"Tää jätkä" on sen verran iso tekijä suomen metalliskenessä että kannattaisi olla vitun helevetin hiljaa kun se puhuu eikä yhtään ulista. Näin mä kehottaisin toimimaan.
luopio
09.02.2005 16:15:34
"Tää jätkä" on sen verran iso tekijä suomen metalliskenessä että kannattaisi olla vitun helevetin hiljaa kun se puhuu eikä yhtään ulista. Näin mä kehottaisin toimimaan.

Jos nyt rehellisiä ollaan niin ei mua nyt kiinnosta hirveesti vaikka olis jeesus nasaretilainen, jos tarvii ruveta puuttumaan toisten väittelyihin ja vittuilemaan huvikseen.
MrQ
09.02.2005 16:39:46
Jos nyt rehellisiä ollaan niin ei mua nyt kiinnosta hirveesti vaikka olis jeesus nasaretilainen, jos tarvii ruveta puuttumaan toisten väittelyihin ja vittuilemaan huvikseen.

No, sun argumentit huutaa sitä että niihin puututaan. Ne oikeasti jättävät kaksi vaihtoehtoa: joko hyppää ikkunasta huutaen kirouksia jumalalle tai sitten kommentoi jotain mitä luultavasti et kuitenkaan käsitä, jolloin voi mennä nauramaan partaansa vasten "hähähä taas varastin lapselta tikkarin hi hi hi"... ei millään pahalla siis.
Mijau
09.02.2005 17:17:31
aika asiallista keskustelua...
*kurnau*
MrQ
09.02.2005 17:34:48
aika asiallista keskustelua...

Talon tavalla, talon tavalla.
luopio
09.02.2005 17:37:43
No, sun argumentit huutaa sitä että niihin puututaan. Ne oikeasti jättävät kaksi vaihtoehtoa: joko hyppää ikkunasta huutaen kirouksia jumalalle tai sitten kommentoi jotain mitä luultavasti et kuitenkaan käsitä, jolloin voi mennä nauramaan partaansa vasten "hähähä taas varastin lapselta tikkarin hi hi hi"... ei millään pahalla siis.

mielenkiintoista, mietin ite just ihan samaa...
rc
09.02.2005 18:22:45
Lukkoa. Nyt stn riittää.
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321
MrQ
09.02.2005 18:43:51
mielenkiintoista, mietin ite just ihan samaa...

Toisaalta mun tapauksessani käsitysongelmat eivät johdu lukihäiriöstä....
Shagrion
09.02.2005 20:11:45

mun isä on niinQ 10000 kertaa voimakkaampi ku sun isä!!11+ vaihtakaa puhelinnumerot ja menkää ottaa toisista mittaa ihan irl:ssä. jos nyt vaikka palattaisiin takas keskustelemaan Suomen parhaimmasta festarista!
Christians to ashes, angels to dust
luopio
09.02.2005 22:20:15
mun isä on niinQ 10000 kertaa voimakkaampi ku sun isä!!11+ vaihtakaa puhelinnumerot ja menkää ottaa toisista mittaa ihan irl:ssä. jos nyt vaikka palattaisiin takas keskustelemaan Suomen parhaimmasta festarista!

mulla ne kyl johtuu pääasiassa siitä lukihäiriöstä, mutta kyl mä kestän. Eiks oo ihanaa? Joo oon valmis palaamaan aiheeseen. Tää loppu mun osalta.
se "special child"
Akiman
03.03.2005 11:16:42

Noni, tulihan sieltä kiinnityksiä!

Dimmu Borgir, Monster Magnet, Sentenced, Destruction, Primal Fear, Lake of Tears, Bal-Sagoth ja Wintersun

TUSKA OPEN AIR METAL FESTIVAL TIEDOTTAA
03 Mar 2005
- Dimmu Borgir, Monster Magnet, Sentenced ja kasa muita uusia esiintyjiä
- Lipunmyynti alkaa pe 1.4.
- Muista myös Tuska Winter War Pt.1 jäähallissa 7.3.2005

Helsingin Kaisaniemessä 15.-17.7. järjestettävä Tuska-festivaali on vahvistanut uusia, sekä ulko- että kotimaisia artisteja. Yli kolmenkymmenen artistin kokonaiskattauksesta puuttuu vielä kymmenkunta nimeä, mutta jo nyt voidaan todeta, että kesän suurin metallitavaratalo avaa taas ovensa joka kulmasta ja kaikille sivukaduille kellarikerroksen autotasoja unohtamatta. Kinkereissä mennään taattuun Tuska-tyyliin sekä etu- että takakenossa, korkealta ja matalalta sekä hitailla että nopeilla kierroksilla.

Lauantain 16.7. pääesiintyjä on norjalainen Dimmu Borgir. Sinfonisen black-metalllin raja-aitoja levy levyltä kauemmas toisistaan työntänyt yhtye ei ole viime kesän jälkeen keikkaillut lainkaan vaan keskittynyt hiomaan seuraavaa studioalbumiaan. Tuskan keikka on yksi harvoista ensi kesän esiintymisistä ja yhtye itse on perustellut sitä mm. sillä, että kesälle 2004 suunniteltu ja alustavasti sovittu esiintyminen jouduttiin perumaan yhtyeen saatua kiinnityksen Ozzfestin yhdeksi pääesiintyjäksi.

Perjantai-illan lopettaa päälavan valtaava space-stoner -ryhmä Monster Magnet. Solisti Dave Wyndorfin ja kumppanien trimmattuja viiksiä, nahkahousuja ja turboruuvin kiristelytaitoa päästiin viimeksi todistamaan Ruisrockissa, jossa yhtye soitti aikalaistodistusten mukaan "housut märiksi, veden olueksi ja auringon pimentoon". Atlantin takaista osaamista saadaan nauttia myös Ilosaarirockissa, jossa ryhmä kiipeää lavalle lauantaina.

Kotimaista hautajaistunnelmaa juhlaan tuo Sentenced. Yhtyeen ensi kesän jäähyväiskiertueen karavaani tuo Tuskaan tuulahduksen pohjoisen ahdistuksesta. Viimeisin Sentencedin Tuska-esiintyminen tapahtui, kun ruotsalainen Opeth peruutti esiintymisensä kesällä 2003. Kesää aikaisemmin ryhmä tylytti päälavalla monien mielestä yhden Tuska-historian komeimmista keikoista.

Muita ulkomaalaisia esiintyjäkiinnityksiä ovat re-union -kiertueellaan oleva saksalainen rässilegenda Destruction ja samasta maasta ihka ensimmäistä kertaa maahamme ehtivä Primal Fear. Myös ruotsalainen goottitunnelmametalliyhtye Lake Of Tears sekä itänaapurin ylpeys Hieronymus Bosch on kiinnitetty ensi kesän karkeloihin. Omanlaistaan tunnelmaa juhlaan luo brittiläinen Bal-Sagoth.

Kotimaista osaamista festivaaleilla edustaa dreamteamkokoonpano Wintersun. Yhtyeen primus motor Jari Mäenpää vaikutti ennen Ensiferumin riveissä. Rumpujen takaa löytyy Kai Hahto - Suomen nopeimmaksi ja tarkimmaksi tituleerattu rytmimies. Toista kitaraa soittaa Imperanon-yhtyeen Teemu Mäntysaari ja basson varresta löytyy Northerin Jukka Koskinen.

Jo varmistuneiden artistien lisäksi juhlaan haetaan siis vielä sekä koti- että ulkomaisia esiintyjiä.

Tuska-festivaalin lipunmyynti alkaa perjantaina 1.4. Kolmen päivän lippu maksaa 67 euroa ja päiväliput 32 euroa kappale. Lippuja myyvät Tiketti (www.tiketti.fi), Lippupalvelu (www.lippupalvelu.fi) ja Menollippu (www.menolippu.fi).
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Akiman
03.03.2005 11:17:37

Eli kinkereitten esiintyjälistahan on nyt:

Accept (GER)
Dimmu Borgir (NOR)
Monster Magnet (USA)
Children Of Bodom
Testament (USA)
Sentenced
Finntroll
Destruction (GER)
Rotten Sound
Evergrey (SWE)
Primal Fear (GER)
Wintersun
Lake Of Tears (SWE)
Ajattara
Bal-Sagoth (UK)
Deathchain
Thunderstone
Scarve (FRA)
Naglfar (SWE)
Pain Confessor
Teräsbetoni
Turmion Kätilöt
Hieronymus Bosch (RUS)
Sinking
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Lego
03.03.2005 11:18:51
Jee, kolme minua kiinnostavaa bändiä. Jäi reissu tekemäti.
P = U * I
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)