Anselmi 07.03.2003 23:46:04 | |
---|
Tietäiskö kukaan onko Tomaso Albinonin Adagiosta tehty mitään kitarasovitusta yhdelle klassiselle kitaralle? Entäs vastaavaa Carmina Buranan O fortunasta? Jälkimmäisestä muistan joskus jotain kuulleeni.. Jos joku tietäis mistä sais niin olis jees. |
hörhö 08.03.2003 12:13:17 | |
---|
Voisin kyllä kuvitella sen O fortunan kitaralla olevan aika tuskaa kuulijalle. Siinä biisissä ei nimittäin hirveästi tapahdu. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
Anselmi 08.03.2003 23:24:33 | |
---|
Voisin kyllä kuvitella sen O fortunan kitaralla olevan aika tuskaa kuulijalle. Siinä biisissä ei nimittäin hirveästi tapahdu. Näin ajattelin itsekin, mutta kun kuulin ton kipaleen kitaralla oli se todella mahtava. Perhana kun vaan jostain sen löytäis... "What you do is your religion." - J. Hendrix |
Jäärä 10.03.2003 08:55:56 | |
---|
Tietäiskö kukaan onko Tomaso Albinonin Adagiosta tehty mitään kitarasovitusta yhdelle klassiselle kitaralle? Itse olen soittanut erään sovituksen tästä (en muista kenen). Ihan jees, mutta sellaista jyrää, mikä siihen saadaan kirkkouruilla, on siitä sitten turha ehkä hakea. Aika monta versiota olen siitä kylläkin nähnyt. Yleensä ne on yksinkertaistettu aika rankalla kädellä. Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan. |
No tosta Adagiosta mä ite kehittelen semmosen todella yksinkertasen näppäilyn, mutta jollain levyllä oli semmonen melko dynaaminen pakkaus siitä. Täytyy varmaan hyökätä kirjastoon tältä istumalta jos vaikka löytyis... Mutta edelleen olis kyllä hakusessa toi O Fortuna. Siis vaan se O Fortuna osa Carminasta. Ne muut osat on semmosta paskanjauhamista että ihan vituttaa... "What you do is your religion." - J. Hendrix |
Congi 10.03.2003 16:18:23 | |
---|
Mielenkiintoista. Pistäkää sitten löydetyt sovitukset jakoon. |
Anselmi 10.03.2003 20:57:06 | |
---|
No ainakin tuolla www.mysongbook.com sivustolta löytyy semmonen näppäily versio tohon Adagioon. Laitan sinne ehkä ton oman version joka on melko yksinkertainen ton näppäilyn rinnalla. "What you do is your religion." - J. Hendrix |
Jäärä 11.03.2003 08:22:15 | |
---|
No ainakin tuolla www.mysongbook.com sivustolta löytyy semmonen näppäily versio tohon Adagioon. Toi versio oli kyllä mun mielestä aika perseestä, kuten suurin osa netistä löytyvistä sovituksista. Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan. |