Guitarist in the Night 08.02.2005 20:47:09 | |
---|
Ja peliaikalipukkeet.. kannattaa tilata ajoissa. Olis semmonen aavistus. Mulle kerrottiin, että niitä tulee niin paljon, että ei tartte varata. Oisin halunnu, mut myyjä sanoi et ei tartte. Ja oli ihan varma asiasta. Hevi on ihan hyvää. |
lavaamo 08.02.2005 21:04:33 | |
---|
huh huh... täs rupee ihan itseäkin himottamaan toi wow kun sitä täällä niin hehkutetaan... onneksi tulee perjantaina kotor 2 xboxille :) |
DJ Lattialuukkukoira 08.02.2005 21:53:27 | |
---|
huh huh... täs rupee ihan itseäkin himottamaan toi wow kun sitä täällä niin hehkutetaan... onneksi tulee perjantaina kotor 2 xboxille :) Mitään kotoria tueta! |
Guitarist in the Night 08.02.2005 22:10:38 (muokattu 08.02.2005 22:12:46) | |
---|
Miksei siinä pelipaketin mukana voi tulla mitään koodia, millä pääsisi pelaamaan sen ekan kuukauden ilmaiseksi? Miksi sen pitää olla näin? Miksi? MIKSI?!?!?! Mitään kotoria tueta! Kyl sen ykkösen jaksoi ihan helposti pelata kerran läpi. Siihen se sit jäikin. huh huh... täs rupee ihan itseäkin himottamaan toi wow kun sitä täällä niin hehkutetaan... Hahaha. Jos tuommoinen tyyppi kuin Vanttera jäi koukkuun WoWiin, niin jää kaikki muutkin. Älä edes kokeile WoWia. Jos kokeilet, et tuu pelaan KoTORia pitkään aikaan. Hevi on ihan hyvää. |
Valttu 08.02.2005 22:28:21 | |
---|
Mikäs tulee olemaan teidän hahmonne retailissa? Itselläni on kaks racea joista en oo viel päättäny. Eli Dwarf Paladin/Warrior tai Undead Warrior/priest. Hitto ku ei osaa päättää :) Mites onks täältä kuinka paljon tulossa porukkaa retailii, jos sitä guildia sit ajattelis niin ei varmaankaan tuu niin paljon porukkaa täältä et saataisiin molemmille sekä alliancelle että hordelle oma guildi. |
Guitarist in the Night 08.02.2005 22:31:23 (muokattu 08.02.2005 22:31:45) | |
---|
Mikäs tulee olemaan teidän hahmonne retailissa? Itselläni on kaks racea joista en oo viel päättäny. Eli Dwarf Paladin/Warrior tai Undead Warrior/priest. Hitto ku ei osaa päättää :) Mites onks täältä kuinka paljon tulossa porukkaa retailii, jos sitä guildia sit ajattelis niin ei varmaankaan tuu niin paljon porukkaa täältä et saataisiin molemmille sekä alliancelle että hordelle oma guildi. No juu en usko että noin paljon porukkaa tulee täältä. Valkkaa toi Undead priest. Kaikki me varmaan Hordella tullaan pelaamaan loppujen lopuksi. Eikä kovin moni tunnu aloittavan pappia. Aloita sinä. Edit: Niin, ja minä tulen olemaan Tauren Druid. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 08.02.2005 22:45:58 | |
---|
Mikäs tulee olemaan teidän hahmonne retailissa? Itselläni on kaks racea joista en oo viel päättäny. Eli Dwarf Paladin/Warrior tai Undead Warrior/priest. Hitto ku ei osaa päättää :) Mites onks täältä kuinka paljon tulossa porukkaa retailii, jos sitä guildia sit ajattelis niin ei varmaankaan tuu niin paljon porukkaa täältä et saataisiin molemmille sekä alliancelle että hordelle oma guildi. Örkki Warlock. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
vanttera 09.02.2005 00:02:06 (muokattu 09.02.2005 00:04:21) | |
---|
Hahaha. Jos tuommoinen tyyppi kuin Vanttera jäi koukkuun WoWiin, niin jää kaikki muutkin. Älä edes kokeile WoWia. Jos kokeilet, et tuu pelaan KoTORia pitkään aikaan. Heeeii! Miksi mä en muka saisi? Pidän taukoo viinajuonnista, olen erittäin herkkä erilaisille addiktioille ns. korvaushoitona. Mä tyydyn luultavasti odottamaan pahimman alkuryysiksen yli, tuun sitten teidän vanavedessä myöhemmin. Pääsenpähän expaamaan heti teidän siivellä...;) Lekan jos saan vielä houkuteltua samaan, niin sitten on hienoo. Ei tartte yksin kärvistellä ekoja kymmentä leveliä. Troll Rogue/Hunter tai Orc Warrior, en tiedä vielä. E: Tjaa niin, jos tarttis jotenkin tasapainoinen kilta saada aikaiseksi, niin pullereitahan tarvitaan? Jos täällä kerran noita tankkeja jo näkyy olevan. ELi mä valkkaan sitten hunterin tai roguen, molemmilla pystyy hyvin pullaamaan. Taidan olla ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Guitarist in the Night 09.02.2005 00:27:14 | |
---|
Heeeii! Miksi mä en muka saisi? Enhän näin sanonut. Että et saisi. Tä on just nimenomaan hyvä asia. Lekan jos saan vielä houkuteltua samaan, niin sitten on hienoo. Ei tartte yksin kärvistellä ekoja kymmentä leveliä. Mahtavaa. E: Tjaa niin, jos tarttis jotenkin tasapainoinen kilta saada aikaiseksi, niin pullereitahan tarvitaan? Jos täällä kerran noita tankkeja jo näkyy olevan. ELi mä valkkaan sitten hunterin tai roguen, molemmilla pystyy hyvin pullaamaan. Käsittääkseni Bilharzia jättää Warriorin ja aloittaa jollakin muulla (roguella?). Hänen lisäkseen en tiedä ketään muuta warrioria. Enkä itse ajatellut tehdä druidistani mitenkään karhupainotteista (joka olisi siis hyvä tankkaamaan). Aattelin tehdä kissan ja parantajan sekoituksen. Mutta jokainen pelatkoon semmosella hahmolla ku tykkää. Niin on parasta. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 09.02.2005 12:19:56 | |
---|
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Bilharzia 09.02.2005 12:31:44 | |
---|
www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Guitarist in the Night 09.02.2005 12:37:21 (muokattu 09.02.2005 12:41:16) | |
---|
Eli nyt se on aivan varmaa että päästään vasta 25 päivä pelailemaan. Tossa lukee kyllä 4.3... Ranggaa. Olis kiva tietää mitkä visa electronit se hyväksyy. Wowfi.comin foorumeilla oli tästä juttua... käy tsekkaas. Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 09.02.2005 12:42:51 | |
---|
Mikäs tulee olemaan teidän hahmonne retailissa? Itselläni on kaks racea joista en oo viel päättäny. Eli Dwarf Paladin/Warrior tai Undead Warrior/priest. Hitto ku ei osaa päättää :) Mites onks täältä kuinka paljon tulossa porukkaa retailii, jos sitä guildia sit ajattelis niin ei varmaankaan tuu niin paljon porukkaa täältä et saataisiin molemmille sekä alliancelle että hordelle oma guildi. Jos meinaat tosta alliancen vaihtoehdoista valkata niin Paladin mieluummin kun warrior. Paladin hyvä PvP:ssä, soolossa ja tankkauksessa. Warrior on hyvä tankkaan jos on lähilevelisiä moboja. Aivan surkea PvP:ssä ja soolossa. Undead priest sitten horden vaihtoehdoista. Voithan aina kokeilla warrioria mutta varaudu siihen että porukat ei välttämättä tahdo semmosta partyyn korkeilla leveleillä. Blizzard jätkät sano että kattoo tarkemmin nyt sitä warrioria mutta se on semmosta blizzard paskartelua. Mää meen troll roguena ja alttina teen jonkun priestin. Kaipa mää nyt sen sanon tässä vaiheessa: Mää meen mun beta-killan mukana retailiin. Luultavasti mennään siihen wow.fi yhteisön kelkkaan mukaan niinku betassakin ettei ole suomalaisista pulaa. Sehän ei tarkota sitä ettei vois olla m.net-yhteisöö wowissa vaikka oltaiskin eri killoissa. Voitais pistää pystyyn m.net-kannu sinne peliin yms. www.thefucksociety.com
tai
Joo, täältä löytyy Säästöpankin visa electron, joten olisi parempi käydä senkin. Jos kerta Sammon ja Nordean kortit käy ni luulis myös OP:n ja SP:n käyvän. |
Valttu 09.02.2005 13:06:25 | |
---|
Jos meinaat tosta alliancen vaihtoehdoista valkata niin Paladin mieluummin kun warrior. Paladin hyvä PvP:ssä, soolossa ja tankkauksessa. Warrior on hyvä tankkaan jos on lähilevelisiä moboja. Aivan surkea PvP:ssä ja soolossa. Jep, pelailin tossa FB:ssä sekä Dwarf Warriorilla että Paladinilla ja kyllä sillä Palalla oli helpompi solottaa ja PVP:ssä pärjäsin myös ihan hyvin. Palan tulen luultavasti valitsemaan jos meen alliancelle ja nyt tällä hetkellä näyttää siltä että oon menossa alliancelle. Undead priest sitten horden vaihtoehdoista. Voithan aina kokeilla warrioria mutta varaudu siihen että porukat ei välttämättä tahdo semmosta partyyn korkeilla leveleillä. Blizzard jätkät sano että kattoo tarkemmin nyt sitä warrioria mutta se on semmosta blizzard paskartelua. Undeadilla olen pelannut aiemmissa betoissa Warrua ja silloin toimi ainakin ihan hyvin. Priestia en oo UD:lla pelannu mutta sitäkin on tullut koitettua alliancen puolella NE:llä. Jotenkin tuntu ainakin silloin kun pelailin priestilla että se on vaikeempi luokka pelata kuin esim. warru, ainakin solottaessa. Luultavasti tää undead jää vasta kakkos charruks mut saa nähä nyt. Ja siitä killasta sen verran että en tiiä vielä että oonko tulossa m.net kiltaan (jos ja kun semmonen perustetaan) nyt kun oon menossa tonne alliancenkin leiriin niin luulisin että tuo kilta saa sitten jäädä, mut se m.net kannu ois kyl ihan hyvä juttu. |
Piisamirotta 09.02.2005 14:40:49 | |
---|
Jos kerta Sammon ja Nordean kortit käy ni luulis myös OP:n ja SP:n käyvän. Tietääkseni pelkästään Sammon Visa Electron käy, mutta Nordean ei. Nordean kortti toimii kait pelkästään paikoissa jotka ovat Verified by Visa hommassa mukana, mutta en tiiä onko tohon tullu joku muutos että Nordeakin kävis. |
Piisamirotta 09.02.2005 15:41:54 | |
---|
Olen kahden vaiheilla. Pitäisikö ostaa tuo peli perjantaina (jos niitä vaan on jälellä) vaiko ostaa se vasta hiihtoloman jälkeen jolloin ei mene yhtä peliviikkoa hukkaan lapissa samoilun takia. |
DJ Lattialuukkukoira 09.02.2005 16:20:36 | |
---|
No ilmoitetaan tänne mitä pelaan, Troll rogue tulen olemaan. EN tosin varmaan tule siihen Mnet-kiltaan jos sellainen perustetaankin, sillä olen kovin kiintynyt tämänhetkiseen. Pidän kyllä tiivisti yhtä, eli kertokaa kaikki nickinne. |
Bilharzia 09.02.2005 16:20:51 | |
---|
Tietääkseni pelkästään Sammon Visa Electron käy, mutta Nordean ei. Nordean kortti toimii kait pelkästään paikoissa jotka ovat Verified by Visa hommassa mukana, mutta en tiiä onko tohon tullu joku muutos että Nordeakin kävis. Pistin äsken oman Visa Electron-kortin verkkomaksu-kykyiseksi OPn saitin kautta. Saas nähä toimiiko sitten viikonloppuna WoWin kanssa. Kuulemma toimis Nordeakin jos siihen asentaa sen verkkomaksukykyisyyden. WoWin sivuilla mainostaa että Visa Electron kävis, kumma jos vaan yks pankki tukee semmosta Suomessa. Nyt se on virallista että vasta 4.3. saadaan peliaikakortit Suomeen. WoW-sivuilla lukee niin. Kuolen jos pitää odottaa 3 viikkoo. www.thefucksociety.com
tai
DJ Lattialuukkukoira 09.02.2005 18:14:01 | |
---|
Orc Shaman! Sittenki! Oudoista mielenoikuistani päätin niin. |