Joe Kim Perry 02.02.2005 11:27:31 | |
---|
Onko kellään tietoa Kentin tulevista suomen keikoista? Milloin ja missä? Uutta sinkkua pukkaa jo.. Apua! |
DaLep 03.02.2005 08:27:39 | |
---|
Telttakeikka Helsingissä 17.6. , tarkempi paikka vielä auki. www.kent.nu |
Ruotsin kirkkaimpiin vientiyhtyeisiin lukeutuva Kent toteuttaa ainutlaatuisen Suomen konsertin viikkoa ennen juhannusta, jolloin poprocksuuruus esiintyy 10.000 hengen teltassa Helsingissä. Kentille räätälöidään esiintymispaikka Käpylän urheilupuistoon, Koskelantien ja Mäkelänkadun risteyksen tuntumaan. Ainahan sitä jossain on. Etsit vain punaisen pisteen jossa lukee "Olet tässä."-Juoppohurtta |
Toveri 09.02.2005 16:15:48 | |
---|
Toi on pakko käydä kokemassa. Kentin vaikutus muhun parin viime vuoden aikana on ollut huomattavan suurta. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
JanneeBDB 10.02.2005 17:38:37 | |
---|
Ruotsin kirkkaimpiin vientiyhtyeisiin lukeutuva Kent toteuttaa ainutlaatuisen Suomen konsertin viikkoa ennen juhannusta, jolloin poprocksuuruus esiintyy 10.000 hengen teltassa Helsingissä. Kentille räätälöidään esiintymispaikka Käpylän urheilupuistoon, Koskelantien ja Mäkelänkadun risteyksen tuntumaan. Ikävästi vain tuo Kentin Suomen keikka menee Provinssin kanssa päällekäin. Vaikka se esiintymispäivä vaihdettiinkin lauantaista perjantaihin. (ehkäpä juuri provinssin takia) Mutta ei onneksi tarvi tuhlata yhtä Provinssipäivää tuohon, kun menee Tukholmaan katsomaan keikkaa. :) Uusi sinkkubiisi muuten on vallan hyvä. Max 500 siis. Ja sinkun b-puolen biisitkin ovat aivan mallikelpoisia. Synkistelemään ovat vain alkaneet Kentin-pojat. Voi sitä surumielisyyttä ja melankoliaa.. Olen oman itseni oma. |
Toveri 10.02.2005 22:41:13 | |
---|
Ja maanantainahan liput tulee myyntiin, aamuyhdeksältä. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |