Aihe: Musa-alaa SIVUAVIA opiskelupaikkoja?
1 2
Takamine
12.11.2002 23:14:45
Opetus on ainakin rentoa. Englanninopettaja sanoi ensimäisellä tunnilla, että: "Ottakaa vaikka ne läksyt sinne baariin mukaan siihen tuopin viereen, jos on ajankäyttö ongelmia".
Taisipa olla Trevor Twyman! Hauska mieshän se on! Terveisiä Trevorille!

Suosittelen kaikille alasta kiinnostuneille, etenkin studiopuolelle haluaville. Tulkaa tutustumaan tai jotain.
Voin sanoa koulun käyneenä, että paska paikka!!!!
Ja vittuakos näillä tradenomin papereilla tekee!!!

Ja onhan Virroilla ALKO!
Ja siihen se jääkin! :)

Ja nyt rehellisesti:
Paikkakunta ei ole oikeasti niin paha kuin miltä kuulostaa. Ravintolaelämä kahden vaihtoehdon kera ei ole parhaasta päästä. Helvin Biljardi Pub on parasta paikkakunnalla! (suosittelen, ylivoimaisesti parasta kahvia) Opetustaso on todella huonoa, jos ei ole lähiaikoina parantunut huomattavasti! Ja eniten vituttaa kaupalliset opinnot, joita on selkeästi yli 50%!!! Eli ruotsia, kirjanpitoa, verotusta, analyyttistä tuloslaskentaa, tilastotiedettä...... (lista on loputon) Mutta onnea vaan niille, jotka sinne menevät opiskelemaan!!!! :)
Iso-Jaakko
12.11.2002 23:41:01 (muokattu 12.11.2002 23:42:31)

Minäkin olen samalla luokalla kuin herrat Vilhelmus ja Mohla!
Mutta tähän korjaisin että nykyään täältä saa medianomin paperit. Ja käsittääkseni tuon kaupallisen määrää on vähennetty. Yöelämästä sanoisin sen olevan aika vaisua varsinkin jos on tottunut Rovaniemen kaltaiseen Pohjoiseen Babyloniin, Kaupunkiin jossa kohtuuttomuuden aallot lyövät nautinnon rantatöyrääseen, kuten on tapana sanoa.

EDIT: Otin lainauksen pois kun tuo lainattava kirjoitus on tuossa ihan vieressä yläpuolella.
Mohla
12.11.2002 23:42:45

Taisipa olla Trevor Twyman! Hauska mieshän se on! Terveisiä Trevorille!

Voin sanoa koulun käyneenä, että paska paikka!!!!
Ja vittuakos näillä tradenomin papereilla tekee!!!

Ja siihen se jääkin! :)

Ja nyt rehellisesti:
Paikkakunta ei ole oikeasti niin paha kuin miltä kuulostaa. Ravintolaelämä kahden vaihtoehdon kera ei ole parhaasta päästä. Helvin Biljardi Pub on parasta paikkakunnalla! (suosittelen, ylivoimaisesti parasta kahvia) Opetustaso on todella huonoa, jos ei ole lähiaikoina parantunut huomattavasti! Ja eniten vituttaa kaupalliset opinnot, joita on selkeästi yli 50%!!! Eli ruotsia, kirjanpitoa, verotusta, analyyttistä tuloslaskentaa, tilastotiedettä...... (lista on loputon) Mutta onnea vaan niille, jotka sinne menevät opiskelemaan!!!! :)

Ei ollut Trevor vaan Vuokko Hovatta. Vaikkakin Trevor on aika hauska tapaus.

Ok.
KORJAUS:
Opiskelemme W:n kanssa linjalla nimeltään:
DIGITAALINEN ÄÄNI JA KAUPALLINEN MUSIIKKI
Joka on täysin uusi linja, eli meistä ei tule tradenomeja, vaan Medianomeja. Koska alamme "äidinkieli" on enemmän englanti, on ruotsin määrää meidän linjaltamme vähennetty ja englantia lisätty. Lisäksi tenttejä on puolet vähemmän kuin muilla, koska meillä on enemmän käytäntöä.
Linja on AMK linja, eli ei ammattikoulu.
Lisäksi markkinatalous juttut ovat myös enemmän taka-alalla.

Toivottavasti oikaisin väärinkäsityksiä.

Nyt lähdemme muuten Biljardibaariin kahville! :)
Oikeeesti!
oikukas
12.11.2002 23:45:11
terveisiä tepolle
Mohla
12.11.2002 23:45:36

Minäkin olen samalla luokalla kuin herrat Vilhelmus ja Mohla!
No, meitäpäs on täällä paljon!
Vastattiin näköjään yhtäaikaa samaan kysymykseen.

Lähetkö Jaakko mukaan bilikseen tänäiltana, kun eilen et tullut?
Takamine
14.11.2002 15:33:02
Opiskelemme W:n kanssa linjalla nimeltään:
DIGITAALINEN ÄÄNI JA KAUPALLINEN MUSIIKKI
Joka on täysin uusi linja, eli meistä ei tule tradenomeja, vaan Medianomeja.

No se on hyvä juttu että muuttui vihdoinkin medianomi-linjaksi! Edistystä!

Koska alamme "äidinkieli" on enemmän englanti, on ruotsin määrää meidän linjaltamme vähennetty ja englantia lisätty.
Voi kun sen pakkoruotsin saisi joskus karsittua edes valinnaiseksi.

Lisäksi markkinatalous juttut ovat myös enemmän taka-alalla.
Ja aina vaan edistystä.

Periaatteessa medianomin koulutuksen ei välttämättä tarvitsisi sisältää yhtään kaupallista opetusta, mutta eipä se haitaksi ole, jos jotain perusaineita vähän on. Helpottaa oman yrityksen perustamista, kun on jotain tietoa siitäkin puuhasta.

Nyt lähdemme muuten Biljardibaariin kahville! :)
Oikeeesti!

Kertokaahan Helville Tompalta terveisiä!
Fortune
14.11.2002 17:29:04

Periaatteessa medianomin koulutuksen ei välttämättä tarvitsisi sisältää yhtään kaupallista opetusta, mutta eipä se haitaksi ole, jos jotain perusaineita vähän on. Helpottaa oman yrityksen perustamista, kun on jotain tietoa siitäkin puuhasta.

No minusta saa olla nimenomaan aikalailla tuota yritysoppia tms. Eihän äänialan ihminen nykyään työllisty kuin työllistämällä itse itsensä, tai ainakin paikat ovat harvassa. Ja silloin tarvitaan penninpyöritystaitoja.
"Kun maailma tasapäistyy niin persoonat sivuun väistyy" -J.Leskinen
Tuolla on myös Norsuja!
Vilhelmus
14.11.2002 18:21:19

Kertokaahan Helville Tompalta terveisiä!

Et kai ole se jalkapallo-Tomppa?
En osaa, olen minä.
Takamine
15.11.2002 15:05:49
Et kai ole se jalkapallo-Tomppa?
Saatanpa olla...
Annappa vinkki kukas oot?
Fortune
15.11.2002 16:29:51
Saatanpa olla...

Tökkää kokeeksi Vilhelmuksen nimimerkkiä, jonka takaa löytyy profiili.

Näin meillä rekisteröityneillä.
"Kun maailma tasapäistyy niin persoonat sivuun väistyy" -J.Leskinen
Tuolla on myös Norsuja!
Vilhelmus
15.11.2002 19:36:12

Saatanpa olla...

Se futisjoukkueen pitkätukkaisempi tupakoimaton.
En osaa, olen minä.
Juntunen
11.12.2002 18:17:02

Piti näinkin vanha threadi nostaa..

Voiko tuota digitaalista äänenkäsittelyä opiskella missään muualla kun TTK:ssa? Opiskelen parhaillaan yliopistossa bitinviilaajaksi ja jos opiskelisin äänen digitaalista käsittelyä, niin voisin hamassa tulevaisuudessa viilata bittejä äänityssoftan muotoon. Mikä unelma-ammatti..
=)

"..kehitetty yhteistyössä studioammattilaisten kanssa.."
Kaikki osoitteessa: http://www.j-juntunen.tk
jiw
11.12.2002 19:23:27
Onko kukaan PirAMK:n musiikkiteknologian linjalla Tampereella? Itse olen kypsynyt sähköopintoihini ja kova hinku olisi tuonne. Hirvittää vain valintakoe, kun hatussa ei ole kuin vain 1/3 ja 2/3 teoriat ja hitunen yksityisopettajalla opittua kenraalibassoa. :-(
zkelez
10.03.2003 10:46:51
Onko tonne PirAMK:iin mitään mahdollisuutta päästä kun musiikkia en ole opiskellut lainkaan? Teoriaa osaan jonkun verran.
Herra minut on luonut niin kuin parhaaksi on nähnyt, parhaaksi todellakin, tai ainakin todella hyväksi
Fortune
10.03.2003 10:49:42
Vielä yksi uusi "sivuava" paikka:

Hakekaa luokanopettajan koulutukseen ja lukekaa sivuaineena riittävästi musiikkia, niin saatte musiikinopettajan pätevyyden.

Tässä taas kypsyttyäni tekniikkaan olen tilaillut OKL:n hakupapereita ja sieltä tuli mieleeni.
PsychoTapu
10.03.2003 12:02:15
Noniin noniin. Johan tuli aihe joka kiinnostaa meikäläistäkin henk. kohtaisesti :)
Itse opiskelen tällä hetkellä datanomiksi ja olisi tarkoitus jatko-opiskella. Eli kysymys kuuluukin; minkälaisia mahdollisuuksia on päästä jatko-opiskelemaan esimerkiksi studioteknikoksi tai jotain vastaavaa johon voisi tuo datanomi-koulutuskin olla sivuava aihe? Soittopuolta tietenkin saisi/täytyisi olla, itse soittanut kitaraa 4½ vuotta, jotta sekin luonnistuu ihan kohtalaisesti.
Fashions will fade, black never does
PsychoTapu
10.03.2003 12:03:22
Vielä yksi uusi "sivuava" paikka:

Hakekaa luokanopettajan koulutukseen ja lukekaa sivuaineena riittävästi musiikkia, niin saatte musiikinopettajan pätevyyden.

Tässä taas kypsyttyäni tekniikkaan olen tilaillut OKL:n hakupapereita ja sieltä tuli mieleeni.

Kaveri hakee lastentarhaopettajaksi ja siitä jatko-opiskeluilla musiikinopettajaksi.
Fashions will fade, black never does
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)