Snowblind 08.02.2005 01:00:27 | |
---|
Haha, alkaa saada huolestuttavia piirteitä tää wow-"fanitus". Tajusin että ensviikolla olisi abiristeilyt ja muut sekoilut. Sitten viikoksi lappiin. Ekana tuli mieleen että hitto jään wow:ssa paljon jälkeen muista.. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
vanttera 08.02.2005 01:35:12 | |
---|
Mitäs muuten toi peliaika oikein maksaa? Entäs peli? Luottokortilla siis maksu onnistuu. Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle! |
Bilharzia 08.02.2005 01:42:22 | |
---|
Peli maksaa sen perus 44 euroa, vähän halvempi kun pelit yleensä julkaistessa. Ja After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The basic month-to-month subscription plan costs 12.99€ per month (£8.99 in the UK), while the three-month plan costs 11.99€ per month (£8.39 in the UK), and the six-month plan costs 10.99€ per month (£7.69 in the UK). World of Warcraft subscription fees can be paid with all major credit cards, many local cards, direct debit (such as ELV in Germany) and pre-paid game cards, the latter of which will be available in retail outlets where World of Warcraft is sold. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
vanttera 08.02.2005 03:10:30 | |
---|
Tämä tietää pahaa mun elämälle. Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle! |
DJ Lattialuukkukoira 08.02.2005 09:28:27 | |
---|
Äh, perjantaina ehdin justiinsa vain hakemaan pelin Verkkokaupasta kun heti pitää mennä harjoituksiin. Pelaamaan pääsee vasta seitsemältä, 'rkeleen 'rkele! Te omot ootte jo levelillä 20 siihen mennessä. No... Siitä viikko eteenpäin on lanit joissa voi ottaa vähän kiinni. |
Guitarist in the Night 08.02.2005 11:52:02 | |
---|
Hmmm... eli kaikki pääsee samaan aikaan pelaamaan? Niin ymmärsin tuosta Bilharzian pastetuksesta. Vasta kuukauden jälkeen valitaan miten maksetaan. Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 08.02.2005 12:57:30 | |
---|
Hmmm... eli kaikki pääsee samaan aikaan pelaamaan? Niin ymmärsin tuosta Bilharzian pastetuksesta. Vasta kuukauden jälkeen valitaan miten maksetaan. Riippuu mitä vaatii accoa tehdessä. Blizzard on niin perkeleen kryptinen taas vaihteeks. Katotaan perjantaina miten homma toimii Nyt ne unet tuli takas. Äyäyäyäy www.thefucksociety.com
tai
Ze Kink 08.02.2005 14:19:43 | |
---|
Tekis mieli ostaa tuo..... |
Guitarist in the Night 08.02.2005 15:30:58 (muokattu 08.02.2005 15:34:55) | |
---|
Tekis mieli ostaa tuo..... Mikä estää? Sekaan vaan. Nyt ne unet tuli takas. Äyäyäyäy Mä en muistaakseni oo nähny tähän mennessä yhtään unia WoWista. Vaikka se on ollut tähän meneessä addiktiivisin peli, mitä olen elämäni aikana pelannut. Mihinkään muuhun peliin en oo ollu niin koukussa ku WoWiin Final Betan ekalla viikolla. Jösses. Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 08.02.2005 16:48:15 | |
---|
Kuulin yhdeltä ruotsalaiselta että siellä Ruotsissa pidettäis pelikaupat auki to-pe välisenä yönä että ihmiset vois ostaa sen heti. Jotain juttua kuullu että servut aukeis samaisena yönä mutta se onkin huhu. Mahotonta meininkiä. Katotaan miten toi verkkokauppa oikein häslää, ottanu starttia noissa tilausten käsittelyissä.. Juu mulle tuli maili että käsitelty. Saispa sen pelin nyt perjantaina että vois ees hypistellä www.thefucksociety.com
tai
Guitarist in the Night 08.02.2005 16:59:35 (muokattu 08.02.2005 17:02:43) | |
---|
Hm. Ihan varmasti saa perjantaina, jos sulla kerran Pre-order boxi oli. Eikö sillä varmisteta samalla sen retailinkin saanti? Kun siis sehän nimen omaan oli PRE-ORDER box? Ainakin mulle sanottiin Viihdepysäkissä, että ihan varmasti saat. Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 08.02.2005 17:11:08 | |
---|
Meinasin sitä että ei ehdi postissa ja saan vasta maanantaina. Viikonloppu vielä välissä. Jos oliskin julkassu maanantaina niin ehkä vähentäis mahdollisia jonoja ja ruuhkan nasu-alueille. www.thefucksociety.com
tai
Guitarist in the Night 08.02.2005 17:15:39 | |
---|
Meinasin sitä että ei ehdi postissa ja saan vasta maanantaina. Jaa tilaat sen jostain. Ookoo. Mä haen suoraan tiskiltä. Hevi on ihan hyvää. |
DJ Lattialuukkukoira 08.02.2005 19:15:30 | |
---|
Kuulin yhdeltä ruotsalaiselta että siellä Ruotsissa pidettäis pelikaupat auki to-pe välisenä yönä että ihmiset vois ostaa sen heti. Jotain juttua kuullu että servut aukeis samaisena yönä mutta se onkin huhu. Mahotonta meininkiä. Katotaan miten toi verkkokauppa oikein häslää, ottanu starttia noissa tilausten käsittelyissä.. Juu mulle tuli maili että käsitelty. Saispa sen pelin nyt perjantaina että vois ees hypistellä hmmh? Sulle tulee siis CE? Mulle ei ole tullu vielä tota vahvistusta CE:stä... Ite kuulin huhua että aukeis pe-la välisenä yönä, joka olisi vallan mainio homma. Saas nähä. |
Bilharzia 08.02.2005 19:27:59 | |
---|
Mulle tulee standardi-versio. www.thefucksociety.com
tai
DJ Lattialuukkukoira 08.02.2005 19:38:27 | |
---|
Mulle tulee standardi-versio. Jaha, ok... Verkkokauppa jotain säätä noiden CE:ten kanssa. |
Snowblind 08.02.2005 19:42:49 | |
---|
Mitenhän tämä aktivoiminen nyt oikeastaan on kun tuolla irkissä #wow.fi kanavalla on sellaista juttua että tarviaisi kuitenkin luottokortin tai peliaikakortin että voi aktivoida sen pelin ja sitten vasta pääsee mättämään. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Guitarist in the Night 08.02.2005 19:47:34 (muokattu 08.02.2005 20:10:12) | |
---|
Mitenhän tämä aktivoiminen nyt oikeastaan on kun tuolla irkissä #wow.fi kanavalla on sellaista juttua että tarviaisi kuitenkin luottokortin tai peliaikakortin että voi aktivoida sen pelin ja sitten vasta pääsee mättämään. Niin. Tuosta oli täälläkin juttua. Mutta tuosta blizzardin ilmotuksesta, minkä Blilharzia tänne pastetti, saa vähän erilaisen käsityksen. Saa nähdä. Edit: Äh, oon netistä koittanu ettii et miten tä juttu nyt menee, mut ei oo löytyny mitään järkevää. Miksei Blizzard kerro näistä asioista selvästi? Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 08.02.2005 19:49:21 | |
---|
Niin. Tuosta oli täälläkin juttua. Mutta tuosta blizzardin ilmotuksesta, minkä Blilharzia tänne pastetti, saa vähän erilaisen käsityksen. Saa nähdä. Jees. No ei kyllä mua hirveästi haittaisi vaikkei pääsisikään kun vasta 25. päivä pelaamaan. Ei tässä olisi muutenkaan kuin ensiviikko aikaa pelata ja sitten pitäisi lähteä viikoksi lappiin palelemaan. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Mitenhän tämä aktivoiminen nyt oikeastaan on kun tuolla irkissä #wow.fi kanavalla on sellaista juttua että tarviaisi kuitenkin luottokortin tai peliaikakortin että voi aktivoida sen pelin ja sitten vasta pääsee mättämään. Se on sitten sama ku Amerikassa. Tsekkasin kannulta sen fakin. Fakissa oli ihan suora sitaatti Blizzardin edustajalta että luottokortti- tai gamecardtietoja tarvii näpytellä. No saapahan tässä ottaa pientä parin viikon breikkiä kiihkeästä pelaamisesta. Toisissa uutisissa, mitä nyt kattelin wowfi.com sivuilta niin kaikille ei riitä pelejä julkaisupäivänä. Lisää tulee sitten kun Blizzard kattoo hyväks lähettää. Taas samoin kun Ameriikassa. Rajotetaan sitä ryysistä näin. Ja peliaikalipukkeet.. kannattaa tilata ajoissa. Olis semmonen aavistus. www.thefucksociety.com
tai