ewqqq 08.02.2005 15:12:08 (muokattu 17.02.2005 12:48:24) | |
---|
RATA PUB Aloittelee toimintaansa puotinharjun ostarilla /Itä-keskus http://www.ratapub.fi PA löytyy Bändejä / trubaduureja keikalle kaivataan Myös ELÄVIEN ESIINTYJIEN KLUBI jonne kaivataan runoilijoita /stand up/ monologit etc.menee myös:) |
Pitkavirta 08.02.2005 15:54:14 | |
---|
TRUBBIKSET,DUOT,PUOLI AKUSTISET,KAMAT EI Mitäs jos meillä on rokkibändissä myös puoliakustinen (välillä myös akustinen)? ;) |
Ostinaatio 08.02.2005 17:04:00 | |
---|
Mitäs jos meillä on rokkibändissä myös puoliakustinen (välillä myös akustinen)? ;) Rupesin ittekkin miettimään, mut sit tajusin että se jatkuu "KAMAT EI KAAKOSSA" niinkun. Eli ne trubbikset oliskin sallittuja. Kai. "Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein |
Lux 08.02.2005 17:21:08 | |
---|
PAHIN MÄTTÖ JA KISSAN MURHAUS MUSIIKKI, NOUP :( TRUBBIKSET,DUOT,PUOLI AKUSTISET,KAMAT EI KAAKOSSA ROCK/POP/BLUES/ETC .. TERVETULOA :)
RATA PUB tarvitsee ilmeisesti myös jonkun hoitamaan markkinointiaan. Mitä tämä teksti tarkoittaa? Kolmannella lukemalla ymmärsin, että bluesia ja rokkia kaivataan, mutta hiljaisella volalla (asukkaita?) ja metalli on poissa kuvioista. Maksetaanko esiintyjille jotain? Onko tarkoitus järjestää livemusaa vain tiettyinä päivinä? Moneltako esiintyjien toivotaan soittavan? Kuinka suuri on lava ja minkälainen PA talossa on? Muuten uusi livepaikka on aina tervetullut.
vapaus
veljeys
vandalismi |
aksiom 08.02.2005 17:46:19 | |
---|
Ei ole kauhean järkevää mainostaa tuolla kirjoitustaidolla. Yleensä en puutu kirjoitusvirheisiin, enkä pilkkaa ketään, mutta tämä alkaa olla jo huipentuma. Ei puhuta enää virheistä :D Haulla löytyi lisää verbaalisesti lahjakasta matskua. Suosikkini: tää vaan sitä että napsuttaahansevoi se kitarakin/vahvistin että jos näin muita äänitellessä ei niitä napsuja tule ja kun se esm.röde ny sieppaa vähän ja kun sitten kompuraa ja kaikkee ni sit se korvakin et ahaa et näin.mut tää täs kiitos. seksinovellin kaava on kuin bluesin - arvattava, aina kiehtova.
-Tommi Liimatta |
ewqqq 08.02.2005 18:13:52 | |
---|
RATA PUB Alto L-12 kanavainen mikseri 2x alto E15 350w aktiivi kaapit kompura, mikit, ständit, di boxit löytyy. sivut aukeavat lähi päivinä... keikka MAINOKSET Helsingin uutisissa. Bändi illat TI JA TO (LÄHINNÄ) Ostoskeskuksessa, eli ei valittavia naapureita. Pubissa n.100 asiakas paikkaa joten MÄTTÖ EI PELITÄ:) 3H ilmoituksen jätöstä ja useita bändejä jo buukattu:) Tervetuloa. PS.erittäin paha luki häiriö ei estä minua saamasta elantoani MUUSIKKO RUNOILIJA SÄVELTÄJÄNÄ Joten aksim KOETAKESTÄÄ KYLLÄSE ZIITÄ,PEACE:) |
PS.erittäin paha luki häiriö ei estä minua saamasta elantoani MUUSIKKO RUNOILIJA SÄVELTÄJÄNÄ Joten aksim KOETAKESTÄÄ KYLLÄSE ZIITÄ,PEACE:) Juu, olisihan minun tuo pitänyt arvata tuosta. Internetsukupolven kirjoitustaito alkaa tehdä vain äkäiseksi minutkin, ja en olisi yllättynyt vaikka joku kirjoittaisi noin ihan ilman lukihäiriötäkin. No onneksi olit tarpeeksi älykäs, etkä ottanut nokkiisi tyhmästä heitostani :) Onnea pubillesi. seksinovellin kaava on kuin bluesin - arvattava, aina kiehtova.
-Tommi Liimatta |
ewqqq 15.02.2005 13:43:14 | |
---|
Heppistä "vaiheessa"olevat sivut avattu. Sähköpostitse keikat bookataanh. Keväälle on vielä tillaa:) Tervetuloa. |
ewqqq 15.02.2005 13:44:49 | |
---|
|
juxi 15.02.2005 20:14:17 | |
---|
http://www.ratapub.fi En minä halua kuunnella musiikkia selaimesta, haluan kuunnella sen omasta soittimestani ja valita sen itse. Muutenkin suosin enemmän html- kuin flash-sivuja. 03:56 <@juxi> aika laimeeta siguttaa itteään |
hirvoksi 15.02.2005 22:17:42 | |
---|
LAITTEISTO: ALTO L-12 / 12 KANAVAINEN MIKSERI ALTO CLE.2 KOMPRESSORI/LIMITTERI,EXPANDER/GATE,2-KANAVAA 2X ALTO ELVIS 15A / 350W KAAPIT MIKIT: 1X SENNHEISER E835S 2X AKG D660S 2X BEHRINGER ULTRA DI 100 /DI BOXI 1X "LIMPPU" SOLISTI STÄNDI 2X PUOMILLINEN STÄNDI No ei oo hääviä. Mutta jostainhan se on kai aloitettava. Jotenkin tuntuu heikoissa kantimissa olevan tämä mesta. NEUMAN on tosin näköjään tulossa keikalle ... - Pete |
ewqqq 16.02.2005 11:56:11 | |
---|
kiitos älä yritä et tee virheitä:) |
ewqqq 16.02.2005 12:20:31 | |
---|
Hepp no ei hernettä nenään eikä perseeseen nipa oli eilen keikalla hombren kera erittäin mukava ilta artisti ja yleisö ja lämmin tunnelma "pojat"kehu paikan laitteiston ja soundin maasta taivaaseen ja kaikilla oli mukavaa:) joskus ihmetyttää mikä ihmisillä mättää ei uskalleta tehdä juttuja ja jos joku jaksaa vielä yrittää niin dissaus kehiiin jos mummo ei kudo sukkaa niin jalat on kylmät. tässä alkaa pitää jo askomikkoa ja kiveä asiallisina omahyväisinä paskiaisina vai olisikko se paskijainen kaise tässä selviää tervetuloa keikalle. rauhaa ja rakkautta ja se on piis tai tulee turpaan. Vee-Pee/Rata pub |
sormunen 16.02.2005 13:31:54 (muokattu 16.02.2005 13:32:30) | |
---|
Juxi: En minä halua kuunnella musiikkia selaimesta, haluan kuunnella sen omasta soittimestani ja valita sen itse. Muutenkin suosin enemmän html- kuin flash-sivuja. Et kai sä käsittääkseni ookaan "kuuntelemasa musaa" vaan näytteitä? Kai sä nyt ihan vapaasti saat valita sen, minkä levyn pistät soimaan? Ei kai sillä, että joku tekee toisenlaiset sivut, mitä sä olisit osannut, suinkaan estä sua kuuntelemasta musaa? Vai estääkö? Kyllähän mä sitä mieltä olen, että kaikki tavalla tai toisella vaikuttaa toisiinsa, mutta ei kai se nyt sentään noin yksi-yhteen mene. Hirvoksi: No ei oo hääviä. Mutta jostainhan se on kai aloitettava. Jotenkin tuntuu heikoissa kantimissa olevan tämä mesta. NEUMAN on tosin näköjään tulossa keikalle ... - Pete No eipä siin mitään, ihan vitun hieno asenne tuntuu sullakin olevan. Olis paikan vissiin ollut parempi jättää noikin laulukamat hommaamatta ja lähteä siitä, että jokainen roudaa omansa? Toisaalta, kannattaako sitä ylipäätänsä mitään järjestää? Vai mitä? PS. Mulla ei siis ole mitän tekemistä mestan kanssa. |
Atommic 16.02.2005 15:22:29 | |
---|
No eipä siin mitään, ihan vitun hieno asenne tuntuu sullakin olevan. Olis paikan vissiin ollut parempi jättää noikin laulukamat hommaamatta ja lähteä siitä, että jokainen roudaa omansa? Toisaalta, kannattaako sitä ylipäätänsä mitään järjestää? Vai mitä? Sama tuli mieleen. Tarvitsee ilmeisesti hakea bändiläiset kotoa limuusiinillä keikkapaikalle jotta kelpaapi? On aika paljon että jopa yhteystietoja tarjoillaan tällaisella foorumilla, niitä kun kerran pari viikossa täällä kysellään. Vaikka Vee-Peen ulosanti on mahdollisesti karumpaa kuin meikäläisen niin kunhan paikan päällä homma toimii edes jollain tasolla (vtr. Stella Star Club tai Factory) niin homma bueno. Ambition makes you look pretty ugly |
LHU 16.02.2005 15:31:12 | |
---|
En minä halua kuunnella musiikkia selaimesta, haluan kuunnella sen omasta soittimestani ja valita sen itse. Muutenkin suosin enemmän html- kuin flash-sivuja. Tää netti on vähän niinkuin mikä tahansa muukin media, ihan itse saa päättää mille sivulle menee tai mitä ohjelmaa katsoo, tai tässä tapauksessa mitä musiikkia kuuntelee. Siellähän näytti olevan ihan volumenappi sitä varten että saa säädellä musiikin voimakkuutta, ihan kun vasemmalle asti luisuria veti niin hiljaista tuli. Se on nykyteknologiaa sanon mä. Ei vuodet, vaan kilometrit... |
hirvoksi 16.02.2005 15:40:38 | |
---|
Hirvoksi: No eipä siin mitään, ihan vitun hieno asenne tuntuu sullakin olevan. Olis paikan vissiin ollut parempi jättää noikin laulukamat hommaamatta ja lähteä siitä, että jokainen roudaa omansa? Toisaalta, kannattaako sitä ylipäätänsä mitään järjestää? Vai mitä? PS. Mulla ei siis ole mitän tekemistä mestan kanssa. No älkääs ny hermostuko! Kommenttini taustalla on se tosiasia, että mulla kotinurkissa lojuu lähes tyhjänpanttina melkeinpä enemmän tavaraa. Ja niinkuin totesin, jostainhan se on aloitettava. Ei ollut missään nimessä tarkoitus dissata vee-peen yritteliäisyyttä. Ja kannataahan sitä järjestää, jos vaan bändejä & yleisöä tulee. Itsekin järjestin juuri 8:lle bändille keikan Operaatio:Liven muodossa. Vapaaehtoisesti. - Pete
|
kivi 16.02.2005 17:10:22 | |
---|
tässä alkaa pitää jo askomikkoa ja kiveä asiallisina omahyväisinä paskiaisina vai olisikko se paskijainen Jos tuo oli kohteliaisuus, niin kiitoksia. Paljon onnea vain, yrittäjän pitää yrittää vaikkei se herkkua olekaan. Ja kyllä oikea asenne korvaa kaluston puutteet koska vaan, laitteita saa aina tuotua mukana tai vuokrattua, mutta sitä fiilistä että artisteja kohdellaan hyvin, ja sopimuksen kohdista ei tarvitse erikseen riidellä ei ihan pieni raha korvaakaan. kaise tässä selviää tervetuloa keikalle. Tottakai, heti kun on sopiva sauma. |
sormunen 16.02.2005 17:23:30 (muokattu 16.02.2005 17:30:33) | |
---|
Kommenttini taustalla on se tosiasia, että mulla kotinurkissa lojuu lähes tyhjänpanttina melkeinpä enemmän tavaraa. EDIT: Äh, olkoon.
|
lurkki 16.02.2005 19:00:29 (muokattu 16.02.2005 19:16:03) | |
---|
Virhe! Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus! ex-Rumpu, Kitara ja Kukka |